Sipas një studimi, ky është 'ilaçi' më i mirë që largon stresin

Sipas një studimi, ky është ‘ilaçi’ më i mirë që largon stresin


Sa shpesh qeshni në zyrë? Nga ajo e qeshura e çuditshme, që ndoshta shqetëson dhe kolegët. Në punë tregohemi të rezervuar, ndryshe nga ç’mund të jemi në përditshmërinë tonë.

Sipas një studimi nga institucione si Wharton, MIT dhe London Business School, e qeshura ul stresin dhe mërzitjen, rrit angazhimin dhe mirëqenien, dhe ndihmon jo vetëm kreativitetin dhe bashkëpunimin, por dhe saktësinë analitike dhe produktivitetin.

Menaxhimi i stresit tek punonjësit dhe drejtuesit është thelbësor. Kur jeni të stresuar, ju keni më shumë shanse për të vuajtur nga sëmundje, ankthi, pagjumësia, apo vështirësi përqëndrimi.

E qeshura është ilaçi më i mirë. Dhe është falas! Dhe nëse nuk gjeni kohë për të qeshur gjatë ditës, mund të përdorni këto mënyra të tjera për të reduktuar stresin dhe për të rritur produktivitetin.

Krijo një praktikë meditimi

Nëse arrin të organizosh mendimet e tua, do t’i japësh trurit një pushim shumë të nevojshëm. Kjo do të thotë se fokusi do të jetë i pastër si kristal kur të kthehesh sërish në punë. Një tjetër përfitim i meditimit është reduktimi i stresit dhe përmirësimi i humorit.

Largohu nga dhoma e mbledhjeve

Herën tjetër kur të kesh një takim me kolegët, zhvilloje jashtë. Ndoshta në një park aty afër, apo duke bërë një ecje jashtë ambientit të zyrës. Ky ushtrim do t’ju çojë nga karrigia dhe trupi juaj do të ndihet më mirë. Plus ai zhvillon kreativitetin përmes mjediseve të reja dhe ju frymëzon të shihni perspektiva të tjera përgjatë procesit.

Lexo një gazetë

Nëse je i stukturuar atëherë mjetet e planifikimit mund të të kursejnë shumë kohë dhe energji. Gazetat dhe revistat informuese mund të të mbajnë të fokusuar dhe plot energji për të filluar ditën.

/INC

Must watch
Business Mag Nr. #25 - Mars 2021

Kjo periudhë përkon me një vit të plotë në kushte pandemie në vendin tonë, në Europë dhe në mbarë botën. Në një vit ndodhën shumë zhvillime, të paparashkuara ndonjëherë më parë nga ne, duke hedhur poshtë shumë plane apo projekte tonat për rritjen. Por, në këtë kohë sipërmarrje të ndryshme u vunë në lëvizje për të gjetur zgjidhje të reja e për të siguruar mbijetesën.

Në këtë numër të revistës, vijnë zhvillimet përmes gjurmëve që kanë lënë tek industri, sipërmarrje apo individë sipërmarrës.

Pano Soko, ekonomist i njohur flet për efektet e paketave ekonomike të mbështetjes dhe nevojën për paketa ndihme në industritë e prekura.

Rubrika 3X3 i kushtohet industrisë së verërave. Nga intervistat tona me 3 prodhues rezulton se

verërat shqiptare janë të “paralizuara” nga pandemia.

Verërat janë në një trend me turizmin. Brunila Liçaj, profesore dhe eksperte në fushën e turizmit është optimiste për të ardhmen e kësaj fushe.

Në rubrikën e brandeve kemi sjellë, fabrikën e qumështit dhe prodhimeve të bulmetit “Lufra”, ndërsa një brand që po rimëkëmbet nga Kosova është prodhuesi i këpucëve artizanale “Perolli”. Të dy këto brande janë model frymëzimi për njerëzit e punës!

Një pjesë e rëndësishme e revistës i dedikohet konkursit dhe fituesve të Businessmag në …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0