Si u personifikuan Krishtlindjet me ngjyrën e kuqe dhe jeshile?! - Business Magazine Albania

Si u personifikuan Krishtlindjet me ngjyrën e kuqe dhe jeshile?!

Krishtlindjet

Ngjyra e kuqe dhe e gjelbër si personifikim i ngjyrave të Krishtlindjes është një histori e ndërtuar në kohë. Arielle Eckstut, bashkë-autore e “The Secret Language of Color”, tregon se natyra dhe Coca-Cola kishin një dorë në formësimin e kësaj historie.

Pra, nuk është se një ditë, ngjyra e kuqe dhe e gjelbër u shpallën ngjyrat e Krishtlindjeve. Ka një histori të gjatë dhe të ndërlikuar, prapa saj.

Ajo që është më interesante për kombinimin e ngjyrave të kuqe dhe të gjelbër të Krishtlindjeve është një kombinim i bukurisë së natyrës dhe tregtisë që bashkohen për të ngulitur imazhin e këtyre dy ngjyrave në mendjen tonë kolektive.

Lexo: Tirana përfshihet në listën e 5 qyteteve evropiane që duhen vizituar për Krishtlindje

Pra, së pari, le të flasim për natyrën. Kur mendojmë për Krishtlindjet dhe klimën e ftohtë, ne mendojmë për pemët aromatike dhe për ato manaferrat e shndritshme në të kuqe përreth gjetheve të gjelbra të pemës. Dhe ka një histori të gjatë të degëve të saj dhe shoqërimet me njerëzit, duke përfshirë edhe kurorën për Jezusin. Pra, në kohën e festave, degët e manaferrave janë e vetmja gjë e ndritshme në mjedisin e ftohtë, natyra na e ka dhënë si një simbol dhe paganët e përdorën atë, e deri më sot ende mendojmë se është e lidhur me Krishtlindjet.

Viktorianët shpesh shoqërohen me të kuqen dhe të gjelbrën e Krishtlindjeve. Por nëse kthehesh dhe sheh pas, për shembull, në kartat e Krishtlindjeve Viktoriane, nuk do të shohësh vetëm të kuqe dhe të gjelbër – do të shohësh të kuqe dhe blu, blu dhe të gjelbër, blu dhe të bardhë, të gjitha paletat e ndryshme. Po, disa janë të kuqe dhe të gjelbër, por jo dominuese në peizazhin e atëhershëm.

Nëse ju shikoni Santa Claus gjatë periudhës Viktoriane, ju nuk do ta shihni atë me rrobat e kuqe që ne ja bashkëngjitim tani.

Më pas, një lloj tjetër Santa fillon të shfaqet në fillim të shekullit të 20-të, ku shohim shumë artistë të ndryshëm që e përshkruajnë atë me rroba të kuqe. Dhe ai bëhet një nga figurat më gazmore.

Pastaj ne arrijmë rreth viteve ’30 dhe Coca-Cola punëson një artist me emrin Haddon Sundblom për të përshkruar Santa Claus. Dhe ne e shohim Santën jashtëzakonisht të shëndoshë, të gëzuar, të kuqerremtë me këto rroba të mëdha të kuqe dhe të bardha. Përsëri, ai nuk është personi i parë që e bën këtë, por Coca-Cola e përdor këtë reklamë si fushatën e saj më të madhe të Krishtlindjeve, e cila është parë në të gjithë Shtetet e Bashkuara. Dhe është pikërisht ky moment kur ne me të vërtetë fillojmë t’i shohim ngjyrat e kuqe dhe të gjelbër të përcaktuara si ngjyrat e Krishtlindjeve.

Pra, është një lloj kombinimi i natyrës, me ato manaferrat e kuqe me gjethet e gjelbra, i tregtisë, Coca-Cola-ës me rroba të ndritshme të kuqe dhe gjethe të gjelbra në sfond të reklamave, që ngulit në imagjinatën tonë këto ngjyra.

Anerola Torollari

Përkthyer nga Businessinsider

 

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #28 - Prill 2022

Si sipërmarrës e keni dëgjuar, madje e keni predikuar shprehjen: jeta nuk bëhet më e lehtë, thjesht ju bëheni më të fortë. Kësaj radhe po e përjetojmë siç nuk e kishim imagjinuar.

Ndërsa po synonim të dilnim nga kthetrat e pandemisë, një tjetër plagë goditi Europën. Sulmi rus ndaj Ukrainës, i pakonceptueshëm nga bota moderne, erdhi si një Tsunami në Europë dhe madje në të gjithë Botën. Lufta me armë shkatërruese, deri tek kërcënimi i përdorimit të armëve nukleare, po sjell një dëm të jashtëzakonshëm për Ukrainën dhe popullin e saj. Mijëra të vrarë dhe mbi 4 milionë të shpërngulur nga vendi, pavarësisht rezistencës së fortë dhe të paparashikuar të ukrain- asve.

Zhvillimet dinamike në më pak se një muaj, çuan në vendime të pamenduara më parë për dhjetëra kompani ndërkombëtare. Tregjet e lëndëve të para panë çmime të rritura me ritmet më të larta të 40 viteve të fundit, ndërsa sheshet në kryeqytetet botërore, përfshirë Tiranën, pritën protestat, fillimisht kundër luftës e më tej kundër rritjes së çmimeve. Më 8 Mars, Çmimi i Naftës kaloi nga 199 lekë/litër në 260-270 lekë për litër, ndërsa po gjatë marsit, çmimi i bukës masive kaloi nga 80 lekë në 100 dhë së fundi 120 lekë. Qeveria ngriti komitete për të …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0