Si u kthye “Ideja më e keqe ndonjëherë” në një biznes 30 milionë $ ? - Business Magazine Albania

Si u kthye “Ideja më e keqe ndonjëherë” në një biznes 30 milionë $ ?


Ky biznes filloi nga një nga garazh nga Paul Saunders në Evansville, Indiana. Sot, eLuxurySupply.com është një nga kompanitë me rritje më të shpejtë në Amerikë.

Pjesa më e madhe e Amerikanëve shpenzojnë 1/3 e ditës së tyre në shtrat dhe pavarësisht kësaj, pak prej tyre kanë një markë të preferuar për çarçafët. Paul Saunders do ta ndryshojë këtë gjë. Pasi nisi të operojë si një site e-commerce në garazhdin e tij në Evansville, Indiana në vitet 2009, eLuxurySupply.com është tani kompania e katërt me rritje më të shpejtë në Amerikë. Vitin e kaluar, kompania deklaroi se kishte arritur 30 milionë $ fitime.

Ideja për të shitur çarçafë luksi nuk ishte një ide e ardhur nga leximi i një novele. Në fakt, Saunders thotë se ishte “ideja më e keqe ndonjëherë”. Por pasi harxhoi shumë para për të blerë një palë çarçafë për gruan e tij, të cilat qëlluan të ishin të një cilësie të dobët, ai e dinte se mund të bënte më mirë. Për një ish-oficer të marinës, kjo do të thotë të punosh më shumë sesa çdo njëri tjetër për ta arritur.

Saunders shpenzoi më shumë se 2 vite duke punuar për site-in, në fillim i quajtur Exceptionalsheets.com, para se të hiqte dorë nga menaxhimi i korporatës në të cilën punonte në vitin 2012. “Produktet filluan të na pushtonin shtëpinë përpara se të zhvendoseshim në një magazinë të madhe në 2013,” thotë Saunders.

Në ndryshim nga industri te tilla si Casper dhe Saatva, të cilat shesin vetëm 2 ose 3 produkte, eLuxurySupply.com tani shet qindra artikuj duke përfshirë ato për shtëpinë, banjën apo edhe artikujt e kopshtit.

ELuxurySupply.com e diferencoi veten edhe më tej nga konkurrentët e e-commerce në fillim të vitit 2014, kur u bë prodhues, pas marrjes së furnizuesit të jastëkëve dhe dyshekëve në Tennessee, “Regency Pad.”

Ne u futëm në biznesin e prodhuesve sepse duhej,” thotë Jeff Coxe, menaxher i përgjithshëm i ELuxurySupply.com. “Ishte një produkt që ishte duke u shitur shpejt kështu që ne nuk mund të kishim burime t të mjaftueshme shpejt. Dhe kështu, me pak fjalë, ne morëm nën kontroll zinxhirit tonë të furnizimit.

Pavarësisht nga kërkesat e larta të kapitalit për të hyrë në biznesin e prodhimit, eLuxurySupply.com vazhdon me shitje në rritje. Saunders thotë se sigurimi i financimit në ditët e para të kompanisë nuk ishte aq i lehtë: Ai u hodh poshtë nga 10 banka para se në fund, të merrte një kredi për depon e parë.
Saunders, rrëfen për takimin e tij me Legence Banka me bazë në Illinois. Banka i dha atij një kredi për biznesin e vogël prej 250,000 $. Një vit më vonë, për ta ndihmuar të nxitë zgjerimin e saj ndërkombëtar, kompania siguroi një shtesë prej 2.9 milionë $ kredi, të mbështetur edhe nga SBA. Kompania është zgjeruar në Mbretërinë e Bashkuar, Kanada dhe Evropë. Ajo së shpejti do të shkojë edhe në Japoni.

“Diçka për e-commerce është se ajo ndryshon në mënyrë të shpejtë. Në gjashtë muaj, ajo do të jetë ndryshe. Pra, ne jemi duke u përpjekur për të ndërtuar një ekip që është shumë i adaptueshëm që mund të vazhdojë të mësojë”, shton ai.

Burimi: Shkruar nga Guadalupe Gonzales dhe publikuar në inc.com

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #29 - Korrik 2022

Art në biznes & biznes me art

Ky numër vjen me tema të fushave të paprekura më parë nga ne.

Sipërmarrja gjendet kudo, ndaj këtë radhë u ndalëm tek industria e modës dhe kinematografia. Arti është një fushë ku mund të lulëzojnë shumë sipërmarrje të suksesshme. Përmes investimit në art, jo vetëm bëjmë biznes, por i shërbejmë shumë më tepër identitetit shqiptar, duke krijuar mundësi të promovohen e të njihen në tregje globale, vendi, kultura dhe tradita shqiptare. Pra, të hapet rruga edhe për turizëm dhe eksporte më të mëdha.

Sot vijmë me artikuj dedikuar modës, sfidave aktuale, ndikuar nga kriza e çmimeve të larta, por edhe mundësive për zbulimin e talenteve. Muza Competition, konkursi i artistëve të rinj u kurorëzua me 10 finalistë nga diaspora dhe fitoren e një vajze të re. E sapodiplomuar në Amerikë, Alisa Dudaj, spikati, duke treguar me punimet e saj talentin dhe vlerësimin e traditës. Businessmag beson tek talentet dhe synon të frymëzojë përmes tyre. Në fushën e artit ju mund të nisni një startup, ndaj në faqen kryesore sjellim stilisten e re.

Një tjetër industri që po lulëzon mes vështirësish është ajo e kinematografisë. Financat publike vendase janë të ulëta dhe kineastët kërkojnë vë…

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0