Si të zgjidhni investitorin e duhur, sipas një sipërmarrësi që mblodhi 100 milionë dollarë?! - Business Magazine Albania

Si të zgjidhni investitorin e duhur, sipas një sipërmarrësi që mblodhi 100 milionë dollarë?!

investitorin e duhur

Shtatë vjet është një kohë e gjatë për të pritur për kafe. Por, kjo është koha që kaloi startupi i kafesë Cometeer duke eksperimentuar dhe përsëritur produktin e tij të kafesë së ngrirë përpara se ta nxirrte në treg. Për të bërë këtë kërkonte shumë investitorë dhe shumë durim. Sipërmarrësit e shquar që kanë investuar në kompani përfshijnë themeluesit e Allbirds, Dollar Shave Club, Stripe dhe Warby Parker.

Rezultati përfundimtar është kafeja që vjen e mbyllur në një kapsulë alumini të riciklueshme, gati për t’u shkrirë në kafe të nxehtë ose të ftohtë. Kapsulat ngrijnë menjëherë duke përdorur azot të lëngshëm, i cili mbyllet në shijet dhe u dërgohen klientëve direkt në akull të thatë. Abonimet mujore prej 32 kapsulash fillojnë nga 64 dollarë.

Bashkëthemeluesi dhe CEO i Cometeer, Matthew Roberts, e filloi kompaninë në vitin 2015 me një grup kimistësh dhe profesionistësh të kafesë, por vërtetimi se kafeja e ngrirë ishte një produkt i zbatueshëm do të kërkonte kapital të jashtëm të konsiderueshëm për kërkime dhe zhvillim. Në tetor, Cometeer me bazë në Gloucester, Massachusetts mblodhi një raund prej 35 milionë dollarësh të Serisë B të udhëhequr nga firma e kapitalit sipërmarrës me bazë në New York D1 Capital, duke e çuar financimin total të startup-it të kafesë në 100 milionë dollarë. Në fillim, Roberts thotë se ai u përpoq t’ja prezantonte idenë “kujtdo me para” përpara se të synonte profesionistë të industrisë së kafesë, të cilët do të ishin në gjendje të shijonin ndryshimin në mostrat e Cometeer dhe të kuptonin pengesat në metodat e tyre të prodhimit. Ish-presidenti i Nespresso dhe ish-drejtori i kërkimit dhe zhvillimit të Starbucks ishin të shpejtë për të shkruar çeqe pas provimit së mostrave, sipas Roberts.

Lexoni: Mos fajëso punonjësit!

Për arsye se fitimi i aksesit te investitorët në radhë të parë mund të jetë një sfidë e madhe, Roberts sugjeron sipërmarrësit që po mbledhin fonde të përdorin çdo mjet për të tërhequr vëmendjen e investitorëve. Për shembull, Roberts u lidh me investitorin më të madh të Cometeer, familjen Stiller, ish-pronarët e Keurig Green Mountain, përmes një kontakti të ftohtë në LinkedIn. “Nuk ka rregulla,” thotë ai, “por zakonisht një hyrje e ngrohtë funksionon më mirë.”

Kur kërkoi investitorë institucionalë për raundin e fundit të mbledhjes së fondeve, Roberts vlerësoi faktin se D1 ishte një nga të vetmet firma investimi që fluturoi në zonën e Bostonit dhe vizitoi objektin e Cometeer.

“Një investitor duhet të tregojë se është i angazhuar dhe i interesuar në misionin tuaj,” thotë Roberts. “Duhet të kaloni ditë, jo orë, me investitorët kryesorë për t’u siguruar që marrëveshja e ardhshme do të funksionojë për të dyja palët. Ai shton se “mentaliteti konkurrues” i D1 ndihej si një ndeshje dhe se firma i prezantoi themeluesit e Cometeer me kompani të tjera në portofolin e tyre që herët. Investimet e D1 në industrinë ushqimore përfshijnë startupin e dërgesave Instacart, zinxhirin e sallatrave Sweetgreen dhe markën e pulave me bazë bimore Daring Foods.

Kur verifikojnë investitorët e mundshëm, themeluesit duhet të pyesin se si mund të shtojnë vlerë përtej dollarit të tyre, sipas Roberts, i cili vëren se nuk ka mungesë të kapitalit të investitorëve dhe se është e rëndësishme të paketoni raundin tuaj me investitorë që mund të lehtësojnë prezantimin me klientët, partnerët e shpërndarjes dhe talentet. “Unë do të thosha se rekrutimi i asistencës është mënyra numër një se si një investitor mund të ndihmojë biznesin tuaj,” thotë Roberts.

Ndërsa Roberts dhe ekipi i tij nuk duhet të bëjnë më kontakte të ftohta për të gjetur fonde, ai thotë se bërja e kësaj ishte jetike në ditët e para dhe i dha atij një mësim të vlefshëm për këmbënguljen. “Rritja e kapitalit është më shumë një art sesa një shkencë,” thotë ai. “Duhet të mësoni se refuzimi është pjesë e lojës”.

/inc

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0