Si të shisni njohuritë tuaja pa patur nevojë të krijoni një kurs


Një nga mënyrat më të mira për të shitur njohuritë tuaja është t’u jepni njerëzve akses. Çfarë duhet të kuptoni me këtë, është t’u jepni njerëzve një lloj aksesi VIP në private workshops, ku njerëzit mund të bashkëveprojnë me ju dhe të zhvillojnë rrjetin e tyre.

Lexo: Kursori.org një platformë në gjuhën Shqipe për të mësuar programim

Gjenitë Toni Robbins dhe Dean Graziosi filluan një transmetim të drejtpërdrejtë në internet vitin e kaluar që arriti mbi 200,000 shikues. Të gjithë këta njerëz, që janë regjistruar në seminarin e Tony dhe Dean u desh të bënin pyetje. Imagjinoni se si do të pyesni falas Tony Robbins. Një djalë që kushton 1 milion dollarë për një ditë!

Imagjinoni se çfarë do të ndodhte nëse Tony Robins dhe Dean shisnin hyrjen e biletave të tyre në seminar, le të themi për një minutë prej 1.000 dollarë, do të shikoni në një minutë rreth 50 milionë dollarësh.

Çështja është që ju mund të bëni të njëjtën gjë si Toni dhe Dean, ose të vazhdoni edhe më tej dhe ta keni më të lehtë rrugën, të bëni workshop dhe të keni njerëz që vijnë tek ju të pyesin nëse mund të flasin me ju për 5 minuta.

Kjo është gjithçka që njerëzit duan, një përvojë ku ju u kushtoni vëmendje të plotë. Truri punon për problemin e tyre dhe për ta zgjidhur atë menjëherë. Për këtë, njerëzit janë gjithmonë të gatshëm që të paguajnë sepse u vlen për të përmirësuar mjedisin rrethues.

Duke bërë disa llogaritje matematikore do të kuptojmë pse kjo është arsyeja më e mirë: një person që merr pjesë në një seminar, i nevojitet blerja e librave, ata kanë gjithmonë një pyetje dhe duhet patjetër që dikush ti përgjigjet. Kjo është arsyeja kryesore që ata marrin pjesë në këto seminare dhe duke bërë gjithë këto shpenzime.

Lexo: Rastet kur duhet t’i shpenzoni paratë dhe jo t’i kurseni ato

Kur gjejnë dikë që u jep atyre atë që kërkojnë, ata rrijnë me të. Problemi kryesor pse folësit ose mësuesit nuk mund të përgjigjen në të gjitha pyetjet e audiencës së tij është: Ai nuk ka njohuri, ata thjesht flasin nga një këndvështrim i përgjithshëm dhe shpresojmë që disa do ta kuptojnë mesazhin dhe do ta zbatojnë atë për problemet e tyre.

Por, kur bëni një workshop, para së gjithash, ju i jepni përgjigje çdo pyetje që kanë të pranishmit. Së dyti keni një përvojë personale me ta. Duke ju siguruar të pranishmëve një përvojë të reharshme dhe argëtuese, seminari i vlen më shumë atyre sesa juve.

Burimi: Elitedoerz

Must watch
Business Mag Nr. #23 - Qershor 2020

Të gjitha planet tuaja për këtë vit, si individë apo sipërmarrës mund të jenë përmbysur. Mbërritja e Coronavirusit në Shqipëri paralizoi gjithçka, ashtu si kudo. Në mënyrë të papritur na vuri në kushte tërësisht të tjera pune, na shtoi pasigurinë e shqetësimin për të ardhmen.

Sipërmarrjet, kryesisht në fushën e IT u përshtatën më shpejt, duke angazhuar punonjësit nga shtëpia. Ato zhvilluan dhe më tej mundësitë për të punuar në distancë, ndërkohë që shumë kompani të tjera u mbyllën plotësisht.

Kjo është një periudhë sprove, për individin, drejtuesit dhe liderin. Kjo është lufta që po zhvillohet në spitale dhe fronti i parë i saj janë mjekë, infermierë e sanitarë. Historia e ekonomisë k a treguar se gjithmonë pas një situatë të vështirë ka një ringritje. Dhe ne besojmë se kështu do të jetë.

Deri atëhërë ajo çka na mbetet të bëjmë është respektimi i rregullave të kërkuara, marrja e përgjegjësive ndaj të tretëve për aq sa mundemi, e të interesohemi për të pamundurit, të ndajmë diçka për ta.

Solidariteti nuk ka munguar e nuk do të na mungojë as kësaj radhe. Ajo çfarë doli në pah krahas solidaritetit ishte varfëria: e shtetit, e kompanive dhe e vetë individëve.

Një ditë pas dërgimit të 30 bluzave të bardha në Itali, The Guardian na vlerësoi në artikullin e saj si zemërgjerë edhe pse Ky numër ishte planifikuar të botohej në Prill 2020, por procesi u shty për shkak të masave të ndërmarra si pasojë e shpërthimit të Covid-19. Edhe pse në kohë vështirësish, jemi …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale