Si të shisni njohuritë tuaja pa patur nevojë të krijoni një kurs

Si të shisni njohuritë tuaja pa patur nevojë të krijoni një kurs


Një nga mënyrat më të mira për të shitur njohuritë tuaja është t’u jepni njerëzve akses. Çfarë duhet të kuptoni me këtë, është t’u jepni njerëzve një lloj aksesi VIP në private workshops, ku njerëzit mund të bashkëveprojnë me ju dhe të zhvillojnë rrjetin e tyre.

Lexo: Kursori.org një platformë në gjuhën Shqipe për të mësuar programim

Gjenitë Toni Robbins dhe Dean Graziosi filluan një transmetim të drejtpërdrejtë në internet vitin e kaluar që arriti mbi 200,000 shikues. Të gjithë këta njerëz, që janë regjistruar në seminarin e Tony dhe Dean u desh të bënin pyetje. Imagjinoni se si do të pyesni falas Tony Robbins. Një djalë që kushton 1 milion dollarë për një ditë!

Imagjinoni se çfarë do të ndodhte nëse Tony Robins dhe Dean shisnin hyrjen e biletave të tyre në seminar, le të themi për një minutë prej 1.000 dollarë, do të shikoni në një minutë rreth 50 milionë dollarësh.

Çështja është që ju mund të bëni të njëjtën gjë si Toni dhe Dean, ose të vazhdoni edhe më tej dhe ta keni më të lehtë rrugën, të bëni workshop dhe të keni njerëz që vijnë tek ju të pyesin nëse mund të flasin me ju për 5 minuta.

Kjo është gjithçka që njerëzit duan, një përvojë ku ju u kushtoni vëmendje të plotë. Truri punon për problemin e tyre dhe për ta zgjidhur atë menjëherë. Për këtë, njerëzit janë gjithmonë të gatshëm që të paguajnë sepse u vlen për të përmirësuar mjedisin rrethues.

Duke bërë disa llogaritje matematikore do të kuptojmë pse kjo është arsyeja më e mirë: një person që merr pjesë në një seminar, i nevojitet blerja e librave, ata kanë gjithmonë një pyetje dhe duhet patjetër që dikush ti përgjigjet. Kjo është arsyeja kryesore që ata marrin pjesë në këto seminare dhe duke bërë gjithë këto shpenzime.

Lexo: Rastet kur duhet t’i shpenzoni paratë dhe jo t’i kurseni ato

Kur gjejnë dikë që u jep atyre atë që kërkojnë, ata rrijnë me të. Problemi kryesor pse folësit ose mësuesit nuk mund të përgjigjen në të gjitha pyetjet e audiencës së tij është: Ai nuk ka njohuri, ata thjesht flasin nga një këndvështrim i përgjithshëm dhe shpresojmë që disa do ta kuptojnë mesazhin dhe do ta zbatojnë atë për problemet e tyre.

Por, kur bëni një workshop, para së gjithash, ju i jepni përgjigje çdo pyetje që kanë të pranishmit. Së dyti keni një përvojë personale me ta. Duke ju siguruar të pranishmëve një përvojë të reharshme dhe argëtuese, seminari i vlen më shumë atyre sesa juve.

Burimi: Elitedoerz

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #25 - Mars 2021

Kjo periudhë përkon me një vit të plotë në kushte pandemie në vendin tonë, në Europë dhe në mbarë botën. Në një vit ndodhën shumë zhvillime, të paparashkuara ndonjëherë më parë nga ne, duke hedhur poshtë shumë plane apo projekte tonat për rritjen. Por, në këtë kohë sipërmarrje të ndryshme u vunë në lëvizje për të gjetur zgjidhje të reja e për të siguruar mbijetesën.

Në këtë numër të revistës, vijnë zhvillimet përmes gjurmëve që kanë lënë tek industri, sipërmarrje apo individë sipërmarrës.

Pano Soko, ekonomist i njohur flet për efektet e paketave ekonomike të mbështetjes dhe nevojën për paketa ndihme në industritë e prekura.

Rubrika 3X3 i kushtohet industrisë së verërave. Nga intervistat tona me 3 prodhues rezulton se

verërat shqiptare janë të “paralizuara” nga pandemia.

Verërat janë në një trend me turizmin. Brunila Liçaj, profesore dhe eksperte në fushën e turizmit është optimiste për të ardhmen e kësaj fushe.

Në rubrikën e brandeve kemi sjellë, fabrikën e qumështit dhe prodhimeve të bulmetit “Lufra”, ndërsa një brand që po rimëkëmbet nga Kosova është prodhuesi i këpucëve artizanale “Perolli”. Të dy këto brande janë model frymëzimi për njerëzit e punës!

Një pjesë e rëndësishme e revistës i dedikohet konkursit dhe fituesve të Businessmag në …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0