Si të optimizojmë performancën e marketingut në mediat sociale nga Ljiljana Pavlovicova në AllWeb Macedonia - Business Magazine Albania

Si të optimizojmë performancën e marketingut në mediat sociale nga Ljiljana Pavlovicova në AllWeb Macedonia


Përpara këtij pozicioni, Ljiljana ishte në krye të ruajtjes së konsumatorit, duke drejtuar ekipin menaxhues Socilabakers Global Account.

Ajo është e apasionuar për të ndihmuar tregtarët në udhëtimin e tyre social të zotërimit të marketingut social.

si-te-optimizojme-performancen-e-marketingut-ne-mediat-sociale-nga-ljiljana-pavlovicova-ne-allweb-macedonia-businessmag

Liljana Pavlovicova nga Social Bakers mbajti një prezantim mjaft interesant në lidhje me optimizimin e performancës së marketingut në rrjetet sociale.

Ajo e nisi me një pyetje për audiencën: Sa buxhet mendoni që brandet po shpërdorojnë në social media?

44% – ishte buxheti që shpërdorohej pa asnjë efekt në rrjetet sociale çdo ditë. Pra pothuajse gjysmat e parave në Social Media shpenzohen kot.

Përse? Çfarë po bëjnë reklamuesit gabim? Zakonisht themi që “Content is the King” por, shpesh edhe pse kemi përmbajtje të mirë, nuk funksionon?

Për t’i dhënë përgjigje kësaj, duhet të përcaktojmë edhe definicionin e suksesit në një fushatë. Suksesi nuk është i lidhur vetëm me krijimin e kontentit të mirë. Përmbajtja e mirë nuk është mjaftueshëm. Ekziston një rrjedhë veprimesh që duhet të kryeni për të qenë të suksesshëm në fushatat tuaja në Social Media.

si-te-optimizojme-performancen-e-marketingut-ne-mediat-sociale-nga-ljiljana-pavlovicova-ne-allweb-macedonia-businessmag

Creation – Timing – Promotion – Results Tracking

Krijimi i përmbajtjes – Për të pasur përmbajtje të mirë, duhet të frymëzoheni nga kontenti që vërtet funksionon. Nëse shikoni poste që kanë performuar, merrni frymëzim nga ato. Qoftë nga konkurrenca, qoftë nga diçka tjetër.

CONTENT është monedha e Social Media-s. Përmbajtja e mirë të shpërblen.

Çfarë është përmbajtje e mirë dhe çfarë është e keqe?

Përmbajtja e mirë është ajo që performon shumë mirë në mënyrë organike, dhe bëhet virale. Ndërkohë që një performancë e keqe nuk arrin të performojë në mënyrë organike.

Përmbajtja e keqe i kushton kompanisë para dhe angazhim. Nëse një postim me përmbajtje të keqe shfaqet me pagesë tek audienca juaj, audienca mund të zgjedhë t’ju fshijë, ose të mos pranojë më postime nga ju. Pra dëmi është shumë më i madh përveç parave.

Timing – Kur është koha më e mirë për të kryer postime? Mendoni: kur është koha e duhur që audienca që synoni të arrini është para rrjeteve sociale? Mos pretendoni që ata jane duke pirë kafe dhe presin që ju të hidhni diçka. Analizoni kohët më të mira për target audiencën dhe në ato orë kryeni postime. Mos postoni në orare të kota.

Promotion Fillimisht, duhet të marrim parasysh çfarë platforme të zgjedhim për të promovuar, pasi janë shumë të tilla dhe nuk ekziston mundësia për t’i përdorur të gjitha. Facebook për shumë persona duket si zgjedhja parësore. Facebook është i mirë, por nuk mund të përdoret i vetëm për çdo objektiv të caktuar. Duhet të shikoni ku është audienca juaj dhe të vendosni cilat platfoma të përdorni. Tregohuni selektiv në to.

Promovimi, është pra postimi i kontentit me pagesë nëpërmjet boost ads apo mënyrave të ndryshme. Duhet patur parasysh të promovoni me pagesë vetëm përmbajtjen e mirë, tek audienca e duhur.
si-te-optimizojme-performancen-e-marketingut-ne-mediat-sociale-nga-ljiljana-pavlovicova-ne-allweb-macedonia-businessmag

Gabimi më i madh që disa kompani bëjnë është që e promovojnë menjëherë me pagesë përmbajtjen e tyre. Një mënyrë e mirë është ta realizoni një postim dhe ta lini online për të vëzhguar si do të performojë në mënyrë organike. Lëreni për disa orë. Nëse sheh që po performon shkëlqyeshëm, atëherë promovojeni duke investuar para tek ajo.

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #34 - Mars 2024

Për një vit të mbarë!

Viti 2024 ka nisur me sfidat dhe mundësitë e tij. Ndërsa kompanitë do të duhet të përballen me disa ndryshime ligjore dhe njëkohësisht trendet e tregjeve: si rritje çmimesh dhe rritje e kostos së fuqisë punëtore, startupet janë para mundësive dhe një klime favorizuese. Thirrje të shumta janë hapur në fushën e biznesit, kulturës dhe ideve të gjelbërta. Ndër më të rëndësishmit, programi i qeverisë për financimin e 80 startupeve në tre faza zhvillimi të tyre

Për të kuptuar rëndësinë e bizneseve të reja, veçanërisht në teknologji, mjafton të shohim që edhe sipërmarrje të konsoliduara vendase, si një grup kompanish si Balfin, kanë një vëmendje të theksuar tek startupet. Z. Samir Mane, President i këtij grupi, prej kohësh ka treguar interes, duke i mbështetur, por edhe duke investuar në një prej startupeve që pritet të sjellë revolucion në bio-inxhinieri. Vëmendja tek risia dhe inovacioni vlerësohet të jetë një nga arsyet kryesore, përse audienca jonë e zgjodhi në kompeticionin tonë të dhjetorit si Sipërmarrësi i Vitit. Në një intervistë ekskluzive, z. Mane tregon për ne copëza domethënëse nga …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0