Si të ndërtoni biznesin tuaj pa mediat sociale


Njerëzit po shpenzojnë mijëra, për të mos thënë miliona dollarë për të rritur numrin e ndjekësve në mediat sociale, duke u përpjekur të ndërtojnë një perandori.

Por këtu kemi të bëjmë me një problem, ata ndjekës nuk janë tuajt. Ata i përkasin platformës. Po sikur platforma të mbyllet? Çfarë ndodh me shpenzimet që keni bërë për të ndërtuar “perandorinë tuaj gjigante”?

Ekzistojnë tre mënyra të zgjuara për të ndërtuar një biznes të qëndrueshëm dhe të fortë.

Ndërtoni listën tuaj

Ndërtoni një listë me kontakte email-i, jo me ndjekës.

  • Merrni email-et e klientëve
  • Merrni informacione nga eventet
  • Ndërtoni një bazë të dhënash me numrat e telefonit

Nuk është aq e thjeshtë, por ju mund të arrini tek njerëzit nëse keni një ide, shërbim ose produkt të ri për ta prezantuar. Më mirë akoma, njerëzit do të kenë një mënyrë të drejtpërdrejtë për t’ju shpjeguar juve nevojat e tyre. Siç tha Seth Godin në një podcast të fundit të Akimbo:

“Problemi me blerjen e ndjekësve të mediave sociale është se ata ndoshta nuk janë aq besnikë. Kërkoni për një zgjidhje të mesme.”

Vizitoni njerëzit

Lidhja personale është më e thellë se ajo sociale. Planifikimi i kohës për t’u lidhur me të tjerët ndërton diçka më të fortë se një marrëdhënie dixhitale, e cila është relativisht sipërfaqësore.

Merreni shembull Steve Jobs-in dhe shëtitjet e tij të famshme ose sipërmarrësit e tjerë legjendarë që hipnin në aeroplan vetëm për të dorëzuar një kontratë.

Koha është gjithashtu thelbësore për ndërtimin e një biznesi afatgjatë. Marrëdhëniet, jo transaksionet, janë ato që e mbajnë kompaninë tuaj të fortë.

Lexo: Si të zgjidhni partnerin e duhur në biznes?

Qëndroni vazhdimisht aktiv

Mënyra për të krijuar një biznes të qëndrueshëm është duke formuar një lidhjeje të drejtpërdrejtë me komunitetin. Tregoni për dështimet dhe për sukseset tuaja. Komunikoni me ta.

Inc

Must watch
Business Mag Nr. #22 - Dhjetor 2019

Kemi ndjekur me vëmendje zhvillimet në ekonomi, e në veçanti ata që ne i quajmë gjeneratorët e kësaj ekonomie, sipërmarrësit privatë. Padyshim që sfidat janë të mëdha. Tregje të pa konsoliduara, konkurrencë e pandershme në shumë sektorë, pak mundësi për financim dhe investime në projekte të reja, Por ne kemi vërejtur gjithashtu një dinamikë e dëshirë të madhe për të ecur përpara.

Në Numrin 22 të Revistës së Businessmag, ju do të gjeni sipërmarrës të dhjetëvjeçarit të fundit, të cilët po shënojnë historinë e tyre të suksesit pa u ndier. Aktivë, energjikë, vizionarë dhe shumë të thjeshtë, ata mund të jenë një model shumë i mirë për t’u ndjekur. I tillë është Urani. Pasioni për perfeksionizëm e siguri nuk ia ul ritmin marramendës të ngritjes dhe zhvillimit të një biznesi. Ai sot ka ngritur një rrjet biznesesh të tija dhe administron edhe sipërmarrje të tjera.

Në brendësi të revistës do të gjeni edhe sipërmarrës të tjerë, nga Shqipëria dhe Kosova.

Ky numër u është dedikuar personazheve të suksesshshëm dhe zhvillimit të aftësive në shërbim të tregut. Ndaj i kemi dedkuar një paketë speciale artikujsh kapitalit njerëzor, rëndësisë së tij, sfidave dhe projekteve të vitit të arshshëm, të prezantuara në Shkollën Verore organizuar nga projekti zviceran “Aftësi për Punë”.

Mes personazheve ju sjellim Brizida Delvina, administratore e një hoteli në Tiranë, Ajo ka zhvilluar një karrierë ideale në fushën e hoteleri-turizmit. Edhe pse Brizida pëlqen të rrijë larg vëmendjes, ajo është një model frymëzues dhe një mentore e mundshme, tashmë edhe për ju që do …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale