Si të motivoni punonjësit krijues
Përditësuar së fundmi: 07/08/2019

Si të motivoni punonjësit krijues

Share
nga Ornela Trupja
Gus 07, 2019


Kompania juaj është e mbushur me punonjës krijues. Disa prej tyre janë të lehtë për t’u pikasur dhe shumë të tjerë kanë potencial të pashfrytëzuar, që mund të ndihmojë biznesin tuaj të lulëzojë në një treg që po ndryshon dita ditës.

Shumë sipërmarrje pengojnë pa dashje krijimtarinë, kështu që mënyra se si të motivoni punonjësit krijues mund t’ju japin përparësi mbi konkurrencën tuaj. Duke krijuar një kulturë që frymëzon krijimtarinë, ju mund të motivoni punonjësit e të gjitha fushave të ofrojnë më shumë ide. Ky diversitet përmirëson grupin e ideve tuaja dhe rrit mundësinë e suksesit.

Më poshtë do të gjeni katër këshilla për të motivuar punonjësit krijues:

Jepni feedback për idetë e reja. Gjenerimi i ideve të reja kërkon kohë dhe përpjekje, kështu që punonjësit duhet të dinë që krijimtaria e tyre vlerësohet. “Ju po kërkoni punonjësit tuaj t’ju japin përgjigje dhe sugjerime,” thotë Berry. “Kjo duhet të jetë një rrugë reciproke”. Kur kërkoni ide krijuese, krijoni një person që të jep përgjigje për secilën prej tyre. Sa më shumë punonjës të kuptojnë pse idetë e tyre bënë ose nuk funksionuan, aq më të motivuar do të ndjehen të ofrojnë përsëri ide.

Shpërblejuani bashkëpunimin. Kreativiteti është zakonisht një proces përsëritës, ku një person thotë idenë fillestare dhe të tjerët hidhen për t’a përmirësuar atë. Ekipet më të mira ndërtohen nga njëri-tjetri, kështu që ata duhet të motivohen për të punuar së bashku. “Prmimet [ose njohja] për idenë më të mirë shpesh inkurajojnë konkurrencën në vend të bashkëpunimit,” thotë Berry. Kjo ngulmon krijimtarinë dhe ngatërron ata, kontributet e të cilëve mbeten të panjohura. Në vend të kësaj, pranoni përfshirjen e të gjithëve. Në atë mënyrë, ju inkurajoni punën e ekipit në vazhdim dhe krijimtarinë e tyre.

Lexo: Të jesh kreativ mund të dëmtojë karrierën tënde

Vendosni punën krijuese në kontekst. Kur drejtuesit e lartë mendojnë për inovacionin, ata mendojnë pesë ose dhjetë vjet më vonë, ndërsa punonjësit kanë tendencë të përqëndrohen në përmirësime të menjëhershme. Kjo mosmarrëveshje mund t’i shtyjë punonjësit që të largohen nga puna pasi nuk ndjehen të motivuar. Kur kërkoni ide krijuese, tregoni ekipit tuaj atë që shpresoni që t’i arrini. Kjo specifikë i fuqizon punonjësit krijues të kenë sukses.

Festoni edhe dështimet. Idetë e frymëzuara shpesh dështojnë, edhe kur ideja vërtetohet mirë përpara se të vihet në plan. “Të jesh krijues është e rrezikshme,” thotë Berry. Për të motivuar kreativitetin, shpërblejeni idetë e menduara mirë, edhe kur ato mund të dështojnë. “Festoni përpjekjen dhe guximin për të inovuar,” thotë Berry. “Kjo dërgon një mesazh për punonjësit se ju jeni duke punuar për të arritur përmirësime. Sipërmarrja juaj ka nevojë ede për dështime. Ato shpesh japin mësime të vlefshme që ju ndihmojnë të arrini sukses.

Entreprenuer