Si të largoni stresin para kohës së gjumit


Mund të jetë e vështirë të bini në gjumë, nëse jeni të pushtuar nga stresi. Në fakt, stresi mund të çojë në pagjumësi duke shkaktuar “hyper-arousal” në trupin dhe mendjen tuaj. Stresi mund t’ju bëjë të ndieni edhe më keq nga ana mendore, duke çuar në një cikël vicioz që ndikon negativisht tek tensioni juaj.

Kjo është arsyeja pse është e drejtë që të ndërmerrni hapa për të lënë ndonjë stres prapa, para se të shkoni në shtrat. Këto strategji që do t’ju ndihmojnë t’a bëni këtë.

Bëni ushtrime në mëngjes ose pasdite
Angazhimi në aktivitet fizik është një mënyrë e shkëlqyer për të liruar tensionin fizik dhe mendor.  Ajo që rekomandohet është të bëni ecje, vrap, apo të bëni çiklizëm. Meqenëse stërvitja rrit temperaturën e trupit, është mirë që shumë njerëz të punojnë së paku tre orë para gjumit, kështu që temperatura e trupit të tyre të ketë kohë të mjaftueshme për të rënë dhe për t’u përgatitur për fazën e gjumit. Sidoqoftë, nëse kuptoni se stërvitja në mbrëmje nuk ndikon negativisht në gjumin tuaj, atëherë nuk ka arsye pse të mos e bëni këtë.

Merrni pak kohë për t’u qetësuar para gjumit
Për të paktën 30 minuta (mundësisht një orë) para gjumit, mos bëni asgjë stimuluese ose stresuese. Sugjerohet të ndizni dritat dhe ulni volumin, lexoni një libër interesant, bëni një dush të ngrohtë dhe dëgjoni muzikën që ju ndihmon të qetësoni.

Lexo: 3 Mite për gjumin që po dëmtojnë shëndetin tonë

Zbusni tensionin tuaj
Kaloni pesë deri në 10 minuta duke bërë një rutinë qetësuese, siç janë frymëmarrja e thellë, imazhet e drejtuara ose relaksimi progresiv i muskujve. Këto teknika mund t’ju ndihmojnë të ndiheni më pak të stresuar dhe të reduktoni presionin e gjakut .

“Turn Off” mendimet tuaja
Për të parandaluar shqetësimet e ditës nga sabotimi i gjumit tuaj, bëni një përpjekje të përbashkët për të ndërruar mendjen tuaj në “off” para se të bëheni gati për gjumin e natës. Ju mund t’a bëni këtë duke lënë mënjanë shqetësimet tuaja. Mund të praktikoni meditimin e vëmendjes. Ruani qetësinë, qartësoni mendimet tuaja dhe merrni frymë thellë. Kur mendimet vijnë në mendje, thjeshtë vëreni ato sikur të ishin retë që fluturojnë nëpër qiell dhe kthejeni vëmendjen në frymëmarrjen tuaj. Duke pasur një mendje të qartë dhe të qetë, ju sjell një gjendje miqësore për fjetje.

National Sleep Faundation

Must watch
Business Mag Nr. #23 - Qershor 2020

Të gjitha planet tuaja për këtë vit, si individë apo sipërmarrës mund të jenë përmbysur. Mbërritja e Coronavirusit në Shqipëri paralizoi gjithçka, ashtu si kudo. Në mënyrë të papritur na vuri në kushte tërësisht të tjera pune, na shtoi pasigurinë e shqetësimin për të ardhmen.

Sipërmarrjet, kryesisht në fushën e IT u përshtatën më shpejt, duke angazhuar punonjësit nga shtëpia. Ato zhvilluan dhe më tej mundësitë për të punuar në distancë, ndërkohë që shumë kompani të tjera u mbyllën plotësisht.

Kjo është një periudhë sprove, për individin, drejtuesit dhe liderin. Kjo është lufta që po zhvillohet në spitale dhe fronti i parë i saj janë mjekë, infermierë e sanitarë. Historia e ekonomisë k a treguar se gjithmonë pas një situatë të vështirë ka një ringritje. Dhe ne besojmë se kështu do të jetë.

Deri atëhërë ajo çka na mbetet të bëjmë është respektimi i rregullave të kërkuara, marrja e përgjegjësive ndaj të tretëve për aq sa mundemi, e të interesohemi për të pamundurit, të ndajmë diçka për ta.

Solidariteti nuk ka munguar e nuk do të na mungojë as kësaj radhe. Ajo çfarë doli në pah krahas solidaritetit ishte varfëria: e shtetit, e kompanive dhe e vetë individëve.

Një ditë pas dërgimit të 30 bluzave të bardha në Itali, The Guardian na vlerësoi në artikullin e saj si zemërgjerë edhe pse Ky numër ishte planifikuar të botohej në Prill 2020, por procesi u shty për shkak të masave të ndërmarra si pasojë e shpërthimit të Covid-19. Edhe pse në kohë vështirësish, jemi …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale