Si të formoni zakone më të mira si një sipërmarrës - Business Magazine Albania

Si të formoni zakone më të mira si një sipërmarrës

Për mirë ose për keq, zakonet tona na identifikojnë ne dhe nëse janë mjaft të rëndësishme, mund të formojnë të ardhmen tonë. Zakonet që praktikojmë çdo ditë, qofshin të mëdha apo të vogla,  i shtohen shumës totale të sjelljes sonë. Ato ndikojnë në vendimet, veprimet tona, madje edhe në mendimet dhe ndjenjat tona të brendshme. Zakonet e mira mund të na bëjnë më të zgjuar, më të aftë fizikisht dhe më të mirë në punët tona, ndërsa zakonet e këqija mund të na bëjnë të ngecim dhe ndoshta të sabotojmë karrierën tonë.

Prandaj, të qenurit në gjendje të ndryshojmë pozitivisht zakonet tona (d.m.th., futja e zakoneve të reja të mira dhe eliminimi i zakoneve të vjetra të këqija) është një nga çelësat më të mëdhenj të suksesit afatgjatë, pavarësisht se si e përkufizon atë sukses. Sigurisht, çështja këtu është se ndryshimi i zakoneve mund të jetë shumë i vështirë. Zakonet e vendosura janë të vështira për t’u ndaluar. Praktikimi i një zakoni vazhdimisht e përforcon atë, duke e bërë gjithnjë e më të vështirë shkëputjen prej tij. Dhe fillimi i diçkaje të re kërkon një përqëndrim të tepruar, vëmendje dhe vullnet.

Atëherë, si mund t’ia dalësh? Si mund të krijosh zakone më të mira si një sipërmarrës?

Lexoni: 7 pikat kyçe për t’u bërë një drejtues biznesi

Kuptoni anatominë e një zakoni

Detyra juaj e parë është të kuptoni “anatominë” e një zakoni. Pse formohen zakonet dhe si duken ato?

Mund të mendoni se zakonet zhvillohen në katër mini faza:

Një kërkesë fillestare. Së pari, ka një lloj kërkese fillestare. Diçka shërben si shkas që ju nxit të bëni diçka. Për shembull, ju mund të kaloni pranë një kafeneje, në rrugën tuaj për në punë, që ju kujton ato pijet e shijshme me kapuçino që doni. Ose mund të dëgjoni një ton ose të ndjeni një dridhje sa herë që merrni një email të ri.

Dëshira. Në vazhdim, kërkesa shkakton një dëshirë të zjarrtë. Ju shikoni kafenenë, kështu filloni të mendoni për shijen e një kapuçinoje. Ju dëgjoni zilen, kështu filloni të ndjeni ankth se çfarë mund të jetë emaili dhe fakti që ju ndoshta duhet t’i përgjigjeni menjëherë ose diçka e keqe mund të ndodhë.

Veprimi. Në përgjigje të dëshirës, ​​do të ndërmerrni një veprim. Kjo është zemra e zakonit. Ju ndaloni në kafene për të bërë porosinë tuaj. Ju ngrini telefonin dhe shihni emailin tuaj.

Shpërblimi. Më në fund, ju përjetoni një shpërblim, zakonisht në formën e kimikateve të lëshuara në qendrën e shpërblimit të trurit. Ju mund të shijoni diçka të ëmbël ose të ndjeni një ndjenjë të thellë lehtësimi duke kontrolluar emailin tuaj.

Këto katër faza mund të shërbejnë si një plan, i cili mund t’ju ndihmojë të analizoni dhe eleminoni zakonet tuaja të këqija, ose të ndërtoni zakone të reja nga e para.

Prishja e një zakoni të keq

Le të shohim së pari thyerjen e zakonit të keq.

Eliminoni ose modifikoni stimuluesin. Detyra juaj e parë është të ndryshoni stimulin, ngjarjen nxitëse që fillon ciklin. Në disa raste, kjo është e lehtë. Për shembull, thjesht mund të çaktivizoni njoftimet kur merrni një email. Herë të tjera, kjo mund të jetë më sfiduese; për shembull, mund t’ju duhet të merrni një rrugë të re për në punë.

Krijoni një përgjigje të pakëndshme për stimulin. Edhe pasi të keni ndryshuar stimuluesin, mund t’ju duhet të përballeni me një ndjenjë të mbetur. Ose mund të mos jeni në gjendje të ndryshoni fare stimuluesin. Në këto raste, vendosni një përgjigje të pakëndshme ndaj shkaktarit. Ky është më shumë një ushtrim mendor. Për shembull, a mund të mësoni ta shihni kapuçinon si diçka jo të shëndetshme ose të shëmtuar?

Bëjeni më të vështirë ndërmarrjen e veprimit. Zakonet janë të vështira të vazhdohen nëse kërkojnë një përpjekje shtesë fizike ose mendore. Për shembull, mund të fshihni ikonën e postës elektronike në telefonin tuaj, në mënyrë që të mos e kontrolloni emailin në mënyrë impulsive.

Bëni shpërblimin të pakënaqshëm. Së fundi, mund ta bëni të pakënaqshëm plotësimin e zakonit. Për shembull, mund të filloni të porosisni diçka pa kafeinë për të zvogëluar ndjenjën e këndshëm që përndryshe do të ndjenit nga një pije me kafe.

Lexoni: 3 strategji se si të konkurrojmë dhe fitojmë në një mjedis biznesi që ndryshon vazhdimisht

Të filluarit e një zakoni të ri

Atëherë, si mund të filloni një zakon të ri?

Jepini vetes një njoftim automatik. Gjithçka fillon me një shkas. Vendosni diçka automatike, si një zile, ose lini udhëzime vizuale për veten tuaj, si shënime ngjitëse, si fillim.

Bëjeni stimulin tërheqës. Filloni të indukoni një dëshirë brenda vetes. Gjeni një mënyrë për ta bërë tërheqës nocionin e përfshirjes në këtë zakon.

Reduktimi i fërkimit. Bëjeni më të lehtë për të krijuar zakonin. Blini mjete ose pajisje më të mira për ta bërë punën më të lehtë ose filloni zakonin me dikë tjetër për të shtuar presionin shoqëror.

Shpërbleni veten. Së fundi, merrni kohë për të shpërblyer veten. Disa zakone, si ushtrimet fizike, vijnë me një shpërblim të natyrshëm të tyre. Përndryshe, do të duhet të mbështesni këtë zakon me një shpërblim për veten tuaj, si një copë karamele e vogël ose një lloj tjetër kënaqësie.

Pavarësisht nëse synimet tuaja janë të ushtroheni çdo ditë, të ndaloni së përgjigjuri çdo emaili automatikisht, të shkruani në blog në mënyrë më të vazhdueshme ose diçkaje ndërmjet tyre, këto parime mund t’ju ndihmojnë të thyeni zakonet tuaja të këqija dhe të filloni të reja. Kjo nuk do të thotë që procesi do të jetë i lehtë, por të paktën do të keni një kornizë që mund të drejtojë vendimet dhe sjelljet tuaja në të ardhmen.

ENTREPRENEUR

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #25 - Mars 2021

Kjo periudhë përkon me një vit të plotë në kushte pandemie në vendin tonë, në Europë dhe në mbarë botën. Në një vit ndodhën shumë zhvillime, të paparashkuara ndonjëherë më parë nga ne, duke hedhur poshtë shumë plane apo projekte tonat për rritjen. Por, në këtë kohë sipërmarrje të ndryshme u vunë në lëvizje për të gjetur zgjidhje të reja e për të siguruar mbijetesën.

Në këtë numër të revistës, vijnë zhvillimet përmes gjurmëve që kanë lënë tek industri, sipërmarrje apo individë sipërmarrës.

Pano Soko, ekonomist i njohur flet për efektet e paketave ekonomike të mbështetjes dhe nevojën për paketa ndihme në industritë e prekura.

Rubrika 3X3 i kushtohet industrisë së verërave. Nga intervistat tona me 3 prodhues rezulton se

verërat shqiptare janë të “paralizuara” nga pandemia.

Verërat janë në një trend me turizmin. Brunila Liçaj, profesore dhe eksperte në fushën e turizmit është optimiste për të ardhmen e kësaj fushe.

Në rubrikën e brandeve kemi sjellë, fabrikën e qumështit dhe prodhimeve të bulmetit “Lufra”, ndërsa një brand që po rimëkëmbet nga Kosova është prodhuesi i këpucëve artizanale “Perolli”. Të dy këto brande janë model frymëzimi për njerëzit e punës!

Një pjesë e rëndësishme e revistës i dedikohet konkursit dhe fituesve të Businessmag në …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0