Si të diskutosh tema të ndjeshme përpara një auditori

Si të diskutosh tema të ndjeshme përpara një auditori


Po përgatiteni për të folur në një koferencë të rëndësishme për biznesin tuaj. Jeni të përgatitur, por nuk jeni të bindur nëse audienca do t’a pëlqejë?! Ndoshta pret reagime nga audienca apo nga investitorët. Ose ndoshta po flet për një temë që ka ngjallur grindje apo edhe agresion në të kaluarën dhe ju jeni të shqetësuar për trajtimin e situatës para një auditori të drejtpërdrejtë.

Në secilin nga këto raste, ju dëshironi të jeni të përgatitur, për hir të biznesit tuaj dhe gjithashtu për hir të stabilitetit tuaj të brendshëm. Herët ose vonë, do të lindë nevoja për të folur publikisht për një temë të ndjeshme, qoftë kjo edhe një temë diskriminuese apo një teme që ju përket juve personalisht. Të përjetosh një situatë të tillë është sfiduese. Më poshtë janë tre këshilla që i përshtaten situatës suaj individuale.

Prezantoni një gjë tuajën dhe vini vazhdimisht theksin mbi të

Çfarë është ajo grimcë e informacionit që ju absolutisht doni të komunikoni me audiencën? Bëni një punë të pastër në prezantimin tuaj sado i gjatë të jetë ai, me një mesazh konçiz dhe që të mbetet në mendje. Edhe pse nuk kërkon shumë kohë kjo është e rëndësishme, pasi që të gjithë kanë informacione, dhe “paketimi i pjesës më të rëndësishme në një mënyrë lehtësisht të tretshme” është diçka me vlerë për audiencën.  E gjitha ajo ç’ka ju kërkoni është përshtypja e mirë para audiencës.

 Përqëndrohuni tek rrëfimi

Auditori do t’ju ndjekë përgjatë gjithë rrëfimit tuaj. Përcillni tek ata emocionin e tregimit me lartësitë dhe karakteret interesante. Një fjalë e ndërtuar mirë gjurmon një hark narrativ. Ai ndërton tension për audiencën tuaj, pastaj e lëshon atë dhe e ndërton tensionin përsëri, pastaj e lëshon përsëri. Kjo ka lidhje me transformimin  thotë Nancy Duarte. Ndërto besueshmërinë duke treguar se kupton “çfarë është”, pastaj prezanto “çfarë mund të jetë” dhe përfundon me “begatinë e re” të idesë tënde të re për të ecur përpara.

Lexo: 3 mënyra fantastike për të financuar biznesin tuaj, pa ndarë fitimet ose kapitalin

Është një klishe, por vlen sepse njerëzit nuk do të kujtojnë gjithçka që ju thatë. Ata do të kujtojnë se si i keni bërë ata të ndihen. Pra, bëni që ata të ndjehen të mëdhenj edhe në një situatë të vështirë, të ndihen të dëgjuar, të kuptuar ose të lidhur në një mënyrë  humane.

Merr frymë, pastaj rishkruajeni pyetjen

Gjatë një fjalimi janë disa mjete të tjera më të vlefshme sesa frymëmarrja. Kur marrim frymë mirë, ne komunikojmë nga një pikë stabiliteti dhe besimi. Kur marrim frymë mirë, ne jemi gjithashtu në një pozicion më të mirë për t’u përgjigjur kur sfidohemi me një pyetje të vështirë ose të ndërlikuar.

Merrni kohën tuaj në kuptimin e asaj që kërkohet. Mos supozoni se e dini se çila është pyetja. Fillimi i përgjigjes suaj si: “Kështu po pyet …” ose, “A jam i saktë në të kuptuarit …” ose, “Pyetja jote është …” ndihmon për të sqaruar pyetjen. Gjithashtu, fton hapësirën për të ndaluar dhe angazhuar pyetësorin, duke e zhvendosur fokusin në një hetim të vërtetë dhe jo në shpërthimin që mund të rrethojë pyetjen.
Inc

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0