Po përgatiteni për të folur në një koferencë të rëndësishme për biznesin tuaj. Jeni të përgatitur, por nuk jeni të bindur nëse audienca do t’a pëlqejë?! Ndoshta pret reagime nga audienca apo nga investitorët. Ose ndoshta po flet për një temë që ka ngjallur grindje apo edhe agresion në të kaluarën dhe ju jeni të shqetësuar për trajtimin e situatës para një auditori të drejtpërdrejtë.
Në secilin nga këto raste, ju dëshironi të jeni të përgatitur, për hir të biznesit tuaj dhe gjithashtu për hir të stabilitetit tuaj të brendshëm. Herët ose vonë, do të lindë nevoja për të folur publikisht për një temë të ndjeshme, qoftë kjo edhe një temë diskriminuese apo një teme që ju përket juve personalisht. Të përjetosh një situatë të tillë është sfiduese. Më poshtë janë tre këshilla që i përshtaten situatës suaj individuale.
Prezantoni një gjë tuajën dhe vini vazhdimisht theksin mbi të
Çfarë është ajo grimcë e informacionit që ju absolutisht doni të komunikoni me audiencën? Bëni një punë të pastër në prezantimin tuaj sado i gjatë të jetë ai, me një mesazh konçiz dhe që të mbetet në mendje. Edhe pse nuk kërkon shumë kohë kjo është e rëndësishme, pasi që të gjithë kanë informacione, dhe “paketimi i pjesës më të rëndësishme në një mënyrë lehtësisht të tretshme” është diçka me vlerë për audiencën. E gjitha ajo ç’ka ju kërkoni është përshtypja e mirë para audiencës.
Përqëndrohuni tek rrëfimi
Auditori do t’ju ndjekë përgjatë gjithë rrëfimit tuaj. Përcillni tek ata emocionin e tregimit me lartësitë dhe karakteret interesante. Një fjalë e ndërtuar mirë gjurmon një hark narrativ. Ai ndërton tension për audiencën tuaj, pastaj e lëshon atë dhe e ndërton tensionin përsëri, pastaj e lëshon përsëri. Kjo ka lidhje me transformimin thotë Nancy Duarte. Ndërto besueshmërinë duke treguar se kupton “çfarë është”, pastaj prezanto “çfarë mund të jetë” dhe përfundon me “begatinë e re” të idesë tënde të re për të ecur përpara.
Lexo: 3 mënyra fantastike për të financuar biznesin tuaj, pa ndarë fitimet ose kapitalin
Është një klishe, por vlen sepse njerëzit nuk do të kujtojnë gjithçka që ju thatë. Ata do të kujtojnë se si i keni bërë ata të ndihen. Pra, bëni që ata të ndjehen të mëdhenj edhe në një situatë të vështirë, të ndihen të dëgjuar, të kuptuar ose të lidhur në një mënyrë humane.
Merr frymë, pastaj rishkruajeni pyetjen
Gjatë një fjalimi janë disa mjete të tjera më të vlefshme sesa frymëmarrja. Kur marrim frymë mirë, ne komunikojmë nga një pikë stabiliteti dhe besimi. Kur marrim frymë mirë, ne jemi gjithashtu në një pozicion më të mirë për t’u përgjigjur kur sfidohemi me një pyetje të vështirë ose të ndërlikuar.
Merrni kohën tuaj në kuptimin e asaj që kërkohet. Mos supozoni se e dini se çila është pyetja. Fillimi i përgjigjes suaj si: “Kështu po pyet …” ose, “A jam i saktë në të kuptuarit …” ose, “Pyetja jote është …” ndihmon për të sqaruar pyetjen. Gjithashtu, fton hapësirën për të ndaluar dhe angazhuar pyetësorin, duke e zhvendosur fokusin në një hetim të vërtetë dhe jo në shpërthimin që mund të rrethojë pyetjen.
Inc
Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.
Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.