Ka dy mënyra si mund të përfundoni të punoni për një kompani që ka një kulturë vërtet të tmerrshme. E para është të punoni për një kompani të mirë, kultura e së cilës është thjesht një përshtatje e tmerrshme për personalitetin tuaj. E dyta është të përfundosh në një kulturë që çdo person racional do ta konsideronte toksike.
Ju mund ta shmangni lehtësisht problemin e parë, duke punuar për një kompani të mirë, që është shumë e përshtatshme për personalitetin tuaj, thjesht duke kuptuar llojet e kulturave të korporatave dhe duke njohur personalitetin tuaj.
4 Llojet e kulturave të kompanive
- Kultura sociale nxit marrëdhënie të forta ndërpersonale, bashkëpunim dhe një atmosferë miqësore, duke krijuar një ndjenjë përkatësie dhe besnikërie midis punonjësve.
- Kultura e besueshme vlerëson stabilitetin, efikasitetin dhe respektimin e procesit, duke siguruar cilësi dhe performancë të qëndrueshme përmes angazhimit të punonjësve për të ndjekur protokollet e vendosura.
- Kultura e sipërmarrjes thekson inovacionin, kreativitetin dhe konkurrencën e bazuar në merita, duke i inkurajuar punonjësit të mendojnë jashtë kutisë dhe të sfidojnë statusin quo-në për rritje të vazhdueshme.
- Kultura hierarkike përcaktohet nga një strukturë e qartë organizative, role të mirëpërcaktuara dhe një fokus në fuqi dhe autoritet, duke i shtyrë punonjësit të konkurrojnë për promovime dhe njohje brenda një mjedisi të kontrolluar.
Tani që i njihni llojet e kulturave të korporatave, gjithçka që duhet të bëni është të jeni të sinqertë në lidhje me preferencat tuaja. Nëse je dikush që dëshiron kufij të qartë midis jetës profesionale dhe personale, ndoshta nuk do të të pëlqejë kultura sociale. Nëse lulëzoni në kreativitet, spontanitet dhe fleksibilitet, mund të ndiheni të mbytur nga proceset strikte të kulturës së besueshme. Nëse e doni parashikueshmërinë dhe strukturën, nuk ka gjasa të doni natyrën e shpejtë të një kulture sipërmarrëse. Nëse po kërkoni një atmosferë shumë bashkëpunuese, mund të ndiheni të kufizuar nga vendimmarrja lart-poshtë e një kulture hierarkike.
Mënyra e dytë për të përfunduar në një kulturë të tmerrshme korporative është të përfundoni në një nga ato mjedise që të gjithë e shohin si toksike. Për këtë, do t’ju duhet të kërkoni fraza të caktuara në reklamat e punës. Këtu janë pesë fraza që shfaqen shpesh në reklamat e punës dhe që sinjalizojnë një problem të mundshëm në kompani.
Lexo: Banka Botërore paralajmëron “Dekadën e Humbur” për potencialin ekonomik global
- Fraza #1: “Mjedis me ritme të shpejta”. Kjo frazë shpesh mund të jetë një flamur i kuq, veçanërisht pasi tregon se kompania pret që punonjësit të punojnë me një ritëm të shpejtë, pa marrë parasysh ekuilibrin punë-jetë ose stresin.
- Fraza #2: “Duhet të jeni në dispozicion 24/7.” Nuk është e vështirë të shihet se kjo frazë nënkupton se kompania pret që punonjësit të jenë të aksesueshëm gjatë gjithë kohës, gjë që shkakton rritje të stresit dhe një ekuilibër jo të shëndetshëm punë-jetë.
- Fraza #3: “Tolerancë e lartë ndaj paqartësisë”. Të jesh i adaptueshëm është e shkëlqyeshme, por kur e shihni këtë frazë në një reklamë pune, mund të tregojë se kompanisë i mungon komunikimi i qartë ose qëllimet e përcaktuara dhe madje mund të ketë një mjedis pune kaotik.
- Fraza #4: “Orari fleksibël”. Askush nuk do ta refuzonte nevojën që punonjësit të jenë fleksibël, por kjo frazë mund të tregojë se kompania nuk respekton kohën dhe kufijtë personalë të punonjësve, duke siguruar orë pune të paparashikueshme dhe ndryshime të vazhdueshme.
- Fraza #5: “Duhet të jeni produktiv nën presion”. Ne të gjithë duam të jemi lloji i personit që lulëzon nën presion, por kur e shihni këtë frazë në një reklamë pune, mund të sinjalizojë se kompania shpesh operon në gjendje krize, me punonjësit që pritet të menaxhojnë rregullisht situatat me stres të lartë pa mbështetjen e duhur.
Studimi historik mbi dështimet e reja të punësimit, e bën të qartë se qëndrimi drejton shumicën e dështimeve të punësimit. Kjo do të thotë që ndërsa dëshironi të zgjidhni një mjedis të mirë për të shfaqur aftësitë tuaja, gjetja e një përshtatjeje kulturore ose qëndrimi është edhe më e rëndësishme. Reklamat e punës shpesh bëjnë një punë të mirë për të pasqyruar në mënyrë delikate kulturën e vërtetë të një kompanie, prandaj lexoni ato me kujdes. Dhe kur shihni një frazë që ndihet e gabuar, besojini intuitës suaj.
Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.
Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.