Disa biznese nuk u pëlqen të lavdërohen për arritjet e tyre. Ata nuk aplikojnë për çmime, që mund t’i vënë në qendër të vëmendjes, sepse nuk duan të shihen si mburravecë apo mendjemëdhenj.
Është mirë të jesh i përulur, por është e rëndësishme të jesh i njohur si ekspert në fushën tënde. Le ta pranojmë: askush nuk dëshiron të punojë me një kompani mesatare. Ne të gjithë duam të bëjmë biznes me novatorët, ata që vazhdimisht përmirësohen dhe i kalojnë kufijtë.
Por, si të vihet re puna juaj?
Çmime që ndërtojnë besueshmëri
Çmimet janë një mënyrë për të dalluar biznesin tuaj. Për t’u vënë re, duhet të bësh diçka vërtet të denjë për çmime. Çmimet e industrisë ose furnizuesit janë gjithashtu mbresëlënëse. Një grup industrie ose një organizatë profesionale zakonisht sponsorizon këto çmime.
Para se të aplikoni për ndonjë çmim, bëni kërkimet tuaja. Çfarë dini për organizatën sponsorizuese? A janë kriteret specifike dhe të kuptueshme? A ka një proces rigoroz? A janë gjyqtarët ekspertë të pavarur, apo individë që thjesht do të zgjedhin miqtë e tyre? A përfshin lista e fituesve të kaluar kompani të njohura dhe të respektuara? Nëse po, ju mund të tentoni të aplikoni. Së fundi, ka çmime të komunitetit. Shumë organizata jofitimprurëse njohin individë dhe kompani që “bëjnë mirë” dhe ndihmojnë në avancimin e programeve, ose misionit të tyre. Megjithatë, ky nuk duhet të jetë qëllimi juaj. Jepni pa pritur asgjë mbrapsht dhe mos e bëni nëse nuk kujdeseni vërtet për organizatën. Nëse jeni të kënaqur për arritjet tuaja, pranoni vlerësimet me përulësi.
Përmbajtje që të vë re
Shmangni informacionin e mërzitshëm dhe tipik. Askush nuk kujdeset për informacionin e detajuar historik. Në vend të kësaj, përqendrohuni në atë që të tjerët do ta konsiderojnë të shquar. A keni zhvilluar diçka unike? A keni arritur të gjeni një zgjidhje të thjeshtë për një problem kompleks? A po filloni apo po përcaktoni një industri krejtësisht të re? Jini krijues dhe tregoni një histori. Duhet kohë dhe vëmendje për të aplikuar për çmime.
Përhapni fjalën
Tregon fuqi të qëndrueshme kur jeni të njohur vazhdimisht dhe duhet të përfitoni nga lajmet. Sot, mediat sociale dhe komunitetet online mund të ndihmojnë në përhapjen e fjalës. Por, kjo nuk mund të ndodhë vetëm. Ju duhet të keni një rrjet social të krijuar dhe të kuptoni se për çfarë dëshironi të njiheni paraprakisht. Mund të bëni blog, ose të shpërndani përmbajtje që keni grumbulluar në kanalet përkatëse të komunikimit dhe pasi të keni marrë vëmendjen nga audienca sigurohuni t’i bëni njoftimet në kohë.
Të dish se si të shkosh pas çmimeve të rëndësishme të njohjes dhe më pas t’i përdorësh ato, mund të ndikojë në biznesin tuaj në planin afatgjatë. Ai shton besueshmërinë ndërsa zgjeroni shtrirjen tuaj në tregje të reja, rrit moralin dhe krenarinë e punonjësve. Dhe nëse po kërkoni të poziciononi biznesin tuaj për një blerje, bashkim ose shitje, vullneti i mirë që merrni nga njohja e bën firmën tuaj më të dëshirueshme dhe të shitshme.
Pra, filloni të aplikoni për çmime dhe kur të fitoni, vazhdoni dhe lavdërohuni. Nuk është gjë e keqe.
Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.
Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.