Si po shpëtojnë biznesin Coca-Cola dhe Pepsi? - Business Magazine Albania

Si po shpëtojnë biznesin Coca-Cola dhe Pepsi?

~6 minuta lexim


Gjatë viteve që do të vijojnë, uji i amabalazhuar në shishe do t’ia kalojë me gjasë shitjeve të pijeve të buta të gazuara. Në mënyrë të habitshme, ky mund të jetë një lajm i mirë për gjigandët e pijeve të buta, dhe lajm i keq për konsumatorët.

“Uji me shishe është truku i marketingut i shekullit,” shkruan John Jewell në The Week.
Kompanitë që shesin ujë të ambalazhuar, thotë ai, kanë arritur të bindin konsumatorët se blerja e ujit është një zgjedhje më e drejtë se sa sodat me sheqer.

Gjithsesi, krahasimi është rasti i një ekuivalentimi të rremë. Uji i ambalazhuar nuk është thjesht një alternativë ndaj sodas; është një alternativë ndaj ujit jo të shtrenjtë dhe miqësor me ambjentin të rubinetit.

“Blerja e ujit të ambalazhuar na lejon ne të komunikojmë unicitetin tonë dhe kujdesin që kemi për organizmin dhe mjedisin,” – shkruan Jewell.

Ky sens i mentalitetit të të ushqyerit kujdesshëm, është pikërisht ajo që gjigandët e pijeve të gazuara si Pepsi dhe Coca Cola, po mundohen të realizojnë.

Si-po-shpëtojnë-biznesin-Coca-Cola dhe Pepsi-businessmag

Në 2014-ën vëllimet e markave të mëdha të ujit, duke përfshirë Poland Spring të Nestle, Dasani-n e Coca-Colas dhe Aquafina-n e PepsiCo, u rritën nga 7% në 9%. Për krahasim, volumet e Coca-Colas dhe Pepsit ranë me 3% në të njëjtën periudhë kohore.

Etja e konsumatorëve për ujin e ambalazhuar vetëm po rritet, të Enjten e shkuar, kompania lider në Europë për ambalazhimin e ujit Coca-Coal Enterprises raportoi rritjen e vëllimit të ujit në total me 12% në 2015-ën.

“Ne kemi bërë disa investime substanciale në Kërkim & Zhvillimin që na kanë lejuar të prodhojmë më shumë produkte të reja,” ka thënë Al Carey, CEO i PepsiCo Americas Beverages në konferencën e Beverage Digest’s Future Smarts në Dhjetor.

Si-po-shpëtojnë-biznesin-Coca-Cola dhe Pepsi-businessmag

Statusi i ujit të ambalazhuar si pija më e shëndetshme është pikërisht reputacioni që Coca-Cola dhe Pepsi duan të fitojnë. Në vitet e fundit, kompania ka qenë e shqetësuar prej shqetësimeve lidhur me sheqerin që solli uljen e shitjeve të pijeve të gazuara dhe tituj negativë në media.

Gjithsesi, ndërsa uji i ambalazhuar mund të kushtojë rreth 2,000 herë më shumë se uji i rubineteve, pija tregon për marzhe të ulëta fitimi për kompanitë. Kështu pra këto gjigandë të pijeve nuk po investojnë vetëm në ujë të ambalazhuar, por edhe modele të reja dhe me çmime më të mira të klasikes H2O.

Si-po-shpëtojnë-biznesin-Coca-Cola dhe Pepsi-businessmag

Në 2016-ën, Pepsi do të debutojë me ujin e ri të gazuar me shije të Aquafinas. Pijet do të jenë “sponsori zyrtar i hidratimit të Neë York Fashion Week” këtë pranverë, një titull tërheqës që vazhdon madhështinë e pijes më bazike. Në të njëjtën kohë, Coca-Cola po nxjerr Smartwater të gazuar, me zëdhënëse aktoren Jennifer Aniston.

Uji i ambalazhuar është një biznes 13 miliardë $ që logjikisht nuk ka nevojë të ekzistojë.

Jewell përmbledh pjesën e tij në industri duke thënë se uji i ambalazhuar është një simbol i “kulturës së flakjes” që vlerëson markimin përkundrejt mjedisit. Coca-Cola dhe Pepsi nuk do të ishin dakord me këtë ndjesi, por nëse ka diçka që gjigandët mund të bëjnë është marketimi i një pije.

 

/Business Insider/

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

✨ Thënia e ditës
“Mbani mend...se asnjë nuk mund t'ju bëjë të ndiheni inferior pa miratimin tuaj. ”
— Eleanor Roosevelt
Must watch
Business Mag Nr. #38 - Qershor 2025

Shqipëria është sot më pranë se kurrë Bashkimit Europian. Hapat integrues të ekonomisë drejt njëjtësimit me standardet europiane, transformimi digjital, ligji për mbrojtjen e të dhënave, qasja ndaj inovacionit dhe mbrojtja e pronës intelektuale, janë të gjitha tregues të një Shqipërie që po zhvillohet me ritme të kënaqshme.

Kjo nuk është më Shqipëria e viteve të gjumit institucional dhe të një sektori privat që rri në pritje. Sot, vendi është në lëvizje. Nga hapësirat e betonit gri të Piramidës në Tiranë, ku të rinjtë po programojnë të ardhmen, e deri te sipërmarrjet që sjellin zgjidhje inovative dhe injektojnë ritëm e ambicie në treg, po ndërtohet një ekonomi që kërkon të jetë pjesë e botës së zhvilluar.

“Krijo, por mbro!” – ky apel i DPPI-së duhet të shkruhet në çdo zyrë, studio, fabrikë apo laborator. Nuk ka zhvillim pa siguri ligjore, dhe nuk ka ekonomi kreative pa mbrojtje të së drejtës autoriale.
Në të njëjtën kohë, Bashkimi Europian po zgjat dorën me fonde dhe projekte konkrete. Nga modernizimi i rrjetit hekurudhor tek financimi i startup-eve dhe sipërmarrjeve të gjelbra, mbështetja e BE-së po i jep frymë një transformimi të qëndrueshëm ekonomik. Platformat si Think Big dhe programet e edukimit digjital janë duke krijuar një ekosistem të ri për inovacionin.

Për bizneset shqiptare, e tashmja është një mundësi që nuk mund të shpërdorohet. Standardet …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0