Si ndikon radha e lindjes në shanset për të patur sukses?

Si ndikon radha e lindjes në shanset për të patur sukses?


Psikologu Joseph Burgo shpjegon se si radha e lindjes ndikon në shanset për sukses në jetën e mëvonshme.

Mendoj se fëmija më madh ndihet i nxitur për të provuar denjësinë e tij ndaj prindërve dhe botës, gjë që mund të çojë në një lloj ambicie. Nga ana tjetër, në mënyrë të kundërt, kjo mund të çojë në një lloj apatie. Nuk do të provojë gjë, sepse konkurrenca për vëmendjen e prindërve është shumë e ashpër.

Hulumtimi më i fundit në zhvillimin e vetëvlerësimit e vendos periudhën kritike në dy vitet e para të jetës dhe është rrënjosur në angazhimin e plotë nga kujdestari kryesor – zakonisht nëna. Ata që lindin të parët marrin shumë angazhim, apo jo? Sepse ata janë objekt i vetëm i vëmendjes së nënës së tyre.

Pra, mund të imagjinoni se fëmija i parë ka tendencë të ketë nivele më të larta vetëvlerësimi dhe si rezultat të jetë më i suksesshme në jetë.

Gjithashtu me kalimin e kohës, pasi lindin shumë fëmijë në familje, prindërit kanë më pak kohë për t’u angazhuar në ndërveprim të vazhdueshëm. Dhe sidomos në familje të mëdha, disa nga fëmijët ndrydhen në vetvete dhe kalojnë pjesën tjetër të jetës duke u ndjerë të humbur, si në kërkim të një ndjenje kuptimi dhe qëllimi në jetën e tyre.

burimi: BusinessInsider

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #25 - Mars 2021

Kjo periudhë përkon me një vit të plotë në kushte pandemie në vendin tonë, në Europë dhe në mbarë botën. Në një vit ndodhën shumë zhvillime, të paparashkuara ndonjëherë më parë nga ne, duke hedhur poshtë shumë plane apo projekte tonat për rritjen. Por, në këtë kohë sipërmarrje të ndryshme u vunë në lëvizje për të gjetur zgjidhje të reja e për të siguruar mbijetesën.

Në këtë numër të revistës, vijnë zhvillimet përmes gjurmëve që kanë lënë tek industri, sipërmarrje apo individë sipërmarrës.

Pano Soko, ekonomist i njohur flet për efektet e paketave ekonomike të mbështetjes dhe nevojën për paketa ndihme në industritë e prekura.

Rubrika 3X3 i kushtohet industrisë së verërave. Nga intervistat tona me 3 prodhues rezulton se

verërat shqiptare janë të “paralizuara” nga pandemia.

Verërat janë në një trend me turizmin. Brunila Liçaj, profesore dhe eksperte në fushën e turizmit është optimiste për të ardhmen e kësaj fushe.

Në rubrikën e brandeve kemi sjellë, fabrikën e qumështit dhe prodhimeve të bulmetit “Lufra”, ndërsa një brand që po rimëkëmbet nga Kosova është prodhuesi i këpucëve artizanale “Perolli”. Të dy këto brande janë model frymëzimi për njerëzit e punës!

Një pjesë e rëndësishme e revistës i dedikohet konkursit dhe fituesve të Businessmag në …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0