Si është subjekti i emailit të mbërritur nga mashtruesit?! - Business Magazine Albania

Si është subjekti i emailit të mbërritur nga mashtruesit?!

subjekti i emailit
~2 minuta lexim

Sipas të dhënave të paraqitura nga Atlas VPN, 67% e mashtruesve e lënë bosh linjën “subjekt” në emaile me qëllim të keq. Lënia bosh e subjektit është një flamur i kuq për ju, pasi  identifikoni një email që po ju “peshkon”.

Raporti tregon se:

  • 67% e mashtruesve e lënë bosh linjën “subjekt” në emailet me qëllim të keq.
  • Rreth 9% e sulmuesve do të shkruanin “Raporti i dorëzimit” në rreshtin e subjektit të emaileve të phishing.
  • Pothuajse 6% e mashtruesve të postës elektronike fusin si temë “Kërkesë për Propozim Biznesi”.
  • 4% shkruajnë në subjekt thjeshtë: “Kërkesë”.

Lexo: Platforma më e madhe e kriptove në botë po pushon një të pestën e punonjësve pas parashikimeve për recesion

4% të tjerë shkruajnë “Mbledhje” në mënyrë që të afrohen me viktimat e tyre.

Raporti vëren se pak më pak janë ata që shkruajnë në subjektin e emailit: Ju keni një mesazh të ri audio.

Teknika e “gjuetisë” e përdorur këtu, është e gjitha për t’ju nxitur të klikoni në emaili apo në linkun e dërguar, pa u menduar shumë. Disa tema u drejtohen punonjësve nëpër biznese, të cilët vërtetë mund të kenë takime, apo kërkesa biznesi në inboxet e tyre.

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

✨ Thënia e ditës
“Dija është fuqi vetëm kur përdoret.”
— Dale Carnegie
Must watch
Business Mag Nr. #38 - Qershor 2025

Shqipëria është sot më pranë se kurrë Bashkimit Europian. Hapat integrues të ekonomisë drejt njëjtësimit me standardet europiane, transformimi digjital, ligji për mbrojtjen e të dhënave, qasja ndaj inovacionit dhe mbrojtja e pronës intelektuale, janë të gjitha tregues të një Shqipërie që po zhvillohet me ritme të kënaqshme.

Kjo nuk është më Shqipëria e viteve të gjumit institucional dhe të një sektori privat që rri në pritje. Sot, vendi është në lëvizje. Nga hapësirat e betonit gri të Piramidës në Tiranë, ku të rinjtë po programojnë të ardhmen, e deri te sipërmarrjet që sjellin zgjidhje inovative dhe injektojnë ritëm e ambicie në treg, po ndërtohet një ekonomi që kërkon të jetë pjesë e botës së zhvilluar.

“Krijo, por mbro!” – ky apel i DPPI-së duhet të shkruhet në çdo zyrë, studio, fabrikë apo laborator. Nuk ka zhvillim pa siguri ligjore, dhe nuk ka ekonomi kreative pa mbrojtje të së drejtës autoriale.
Në të njëjtën kohë, Bashkimi Europian po zgjat dorën me fonde dhe projekte konkrete. Nga modernizimi i rrjetit hekurudhor tek financimi i startup-eve dhe sipërmarrjeve të gjelbra, mbështetja e BE-së po i jep frymë një transformimi të qëndrueshëm ekonomik. Platformat si Think Big dhe programet e edukimit digjital janë duke krijuar një ekosistem të ri për inovacionin.

Për bizneset shqiptare, e tashmja është një mundësi që nuk mund të shpërdorohet. Standardet …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0