Si CEO-t po përdorin LinkedIn për t'u bërë ambasadorët e markës së tyre - Business Magazine Albania

Si CEO-t po përdorin LinkedIn për t’u bërë ambasadorët e markës së tyre

Si CEO-t po përdorin LinkedIn për t'u bërë ambasadorët e markës së tyre

Ja si tre CEO po maksimizojnë praninë e tyre në LinkedIn:

  1. SHPREHNI VETEN TUAJ TË VËRTETË

Networku nuk arrihet brenda natës, por është rezultat i një përpjekjeje të vazhdueshme për të shfaqur perspektivën, vlerat dhe prioritetet tuaja.  Morgan DeBaun, CEO i Blavity, një kompani mediatike dhe teknologjike që shërben audiencave afro-amerikane, shpesh inkorporon përvojat e saj në postimet e saj në LinkedIn, duke bërë temat më të diskutueshme dhe të lidhshme duke ofruar kontekst të dobishëm. Për shembull, ajo ka përmendur se si historia e saj personale korrespondon me një ngjarje të ardhshme të kompanisë, është reflektuar mbi shqetësimet e saj si një themeluese e hershme, dhe ka diskutuar mësimet e marra nga riformatimi i asaj që i sjell asaj gëzim profesionalisht dhe personalisht. “Këshilla ime për liderët e tjerë është të përdorin mediat sociale si një mundësi për të treguar anën njerëzore të markës suaj,” thotë DeBaun. “Mos ki frikë të ndash udhëtimin tënd personal, sfidat me të cilat ke përballur dhe mësimet që ke mësuar. Njerëzit lidhen me historitë dhe autenticitetin, kështu që përdoreni këtë për avantazhin tuaj.” Qëllimi nuk është të vebdosësh në qendër që po ndan përvojën tënde si CEO, por në vend të kësaj të sjellësh disa nga personaliteti yt në çdo postim.

  1. PRIORITIZO DHE NJIH PUNONJËSIT

Supozimi popullor është se do të përdorni LinkedIn për të promovuar kompaninë tuaj te klientët, aksionerët dhe audiencat e jashtme, por disa liderë thonë se kjo mund të jetë e dobishme edhe për të komunikuar me punonjësit. Mund të përshtatni përditësimet tuaja për të folur drejtpërdrejt me ekipin tuaj duke theksuar kontributet e tyre në progresin e kompanisë, duke shfaqur kulturën dhe misionin e markës në veprim dhe duke adresuar punonjësit një nga një në komentet. LinkedIn është një mënyrë me përpjekje të ulët që punonjësit të qëndrojnë të informuar, por mund të ndihmojë në përmirësimin e dukshëm të angazhimit të tyre, veçanërisht kur po njihni punën e tyre publikisht. Vas Narasimhan, CEO i gjigantit farmaceutik Novartis, komenton në postimet e punonjësve të tij në LinkedIn me inkurajime, kontekst të dobishëm mbi kontributet e tyre dhe me falënderime personale. “Ne përdorim platformën për të ndarë udhëtimin tonë – sukseset tona, mënyrat se si kemi kapërcyer sfidat dhe vizionin tonë për një botë më të shëndetshme,” thotë Narasimhan. Dhe si lider i një kompanie globale, ai thotë se kjo i jep atij gjithashtu një mundësi tjetër për të angazhuar punonjësit në të gjithë botën pa kufizime udhëtimi. “Nuk është thjesht për të shfaqur arritjet tona; është për të krijuar një komunitet të bashkuar nga një qëllim i përbashkët për të formuar një të ardhme më të shëndetshme dhe për të inkurajuar liderët në zhvillim në kompaninë tonë dhe përtej për të shfrytëzuar udhëheqjen dhe talentet e tyre për të trajtuar disa nga sfidat më urgjente të kohës sonë,” thotë ai.

Lexo edhe:Suapr.com: Epoka e re e të mësuarit përmes Inteligjencës Artificiale mbërrin në Shqipëri

  1. TËRHIQNI DHE REKRUTONI TALENTE

“Unë mendoj se gjëja më unike për mua në lidhje me LinkedIn është aspekti i rekrutimit,” thotë Everette Taylor, CEO i Kickstarter. “Unë nuk rekrutoj njerëz në Instagram. Unë nuk rekrutoj njerëz në Twitter apo Facebook. Imagjino dikë që përpiqet të të rekrutojë në Facebook, do të ishte shumë çuditshëm.” Taylor ka një qasje dyfishe për rekrutimin në LinkedIn si CEO. Ai personalisht kërkon talente në LinkedIn, ndonjëherë duke dërguar drejtpërdrejt mesazhe te kandidatët e kualifikuar për pozicionet vakante që po kërkon të mbushë. Në tandem, ai tërheq talente duke postuar rregullisht rreth fushatave dhe krijuesve të spikatur të Kickstarter, kulturës dhe arritjeve të kompanisë, dhe përfitimeve si p.sh. java pune katërditore e kompanisë. Është një mundësi për të treguar përballë të treguarit të kandidatëve të mundshëm se si kompania po vepron në objektivat e saj, dhe e bërë siç duhet, mund të rrisë tubacionin e talenteve tuaja.

  1. NDANI PËRVOJËN DHE EKSPERTIZËN TUAJ

Ndërtimi i një audience në LinkedIn përfshin ndarjen e teorive përkatëse që ndihmojnë njerëzit të mësojnë, veçanërisht duke pasur parasysh mënyrën se si algoritmi i faqes duket se shpërblen përmbajtjen që ofron dije dhe këshilla. “Duke ofruar këshilla mbi sipërmarrjen dhe navigimin në peizazhin e biznesit, duke synuar veçanërisht themeluesit dhe pronarët e bizneseve të vogla, synoj të mbështes të tjerët në rrugëtimet e tyre dhe t’i lidh ata me këshilla dhe burime të zbatueshme,” thotë DeBaun e Blavity. “Ajo fillon me dëgjimin e atyre që po diskutohet në komunitet dhe kuptimin e sfidave dhe mundësive brenda fushës sime.

  1. REFLEKTO

“Mendoj se gjëja më e madhe që duhet të mendoni është perceptimi i konsumit të asaj që jeni duke thënë,” sugjeron Taylor, CEO i Kickstarter. Edhe pse nuk është e mundur të parashikosh çdo reagim ndaj asaj që po publikon në LinkedIn, duhet të jesh i qëllimshëm rreth temave që po trajton dhe mënyrës se si po i adreson ato. Jini të qartë përse është e rëndësishme për ju të kontribuoni në diskutimin mbi një temë të caktuar si CEO, duke pasur parasysh rëndësinë që mund të ketë hyrja juaj në dialog. Vendosja e rregullave të menduara mund të ndihmojë në sigurimin që nuk ndërhyni në çështje të papërshtatshme ose të trajtoni me nxitim temat e ndjeshme që do të shkaktojnë probleme të panevojshme. Për shembull, shmangni ofrimin e përditësimeve në kohë reale për shumë projekte dhe zhvillime që aktualisht ndodhin në kompaninë tuaj pasi shpesh është më e mençur të prisni përpara se të diskutoni për to publikisht. “Nuk dua të postoj për asgjë që aktualisht po merrem në një kompani që dikush mund ta marrë personalisht,” shton Taylor. Ai synon të shmangë lidhjet e padëshiruara midis asaj që po poston publikisht dhe asaj që po ndodh privat në organizatë. Rregullat si këto mund të ndihmojnë në minimizimin e gabimeve, por gabimet mund të ndodhin ende. Edhe Taylor ka fshirë postime menjëherë pas publikimit të tyre, duke e kuptuar potencialin për komplikime.

fastcompany

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

✨ Thënia e ditës
“Karakteri nuk zhvillohet me thjeshtësi, por nëpërmjet përvojës së vuajtjeve.”
— Helen Keller
Must watch
Business Mag Nr. #39 – Shtator 2025

‘’Zgjidhni njeriun’’ … ‘’Punësoni për aftësitë e buta’’….   Janë sot postulate nga ekspertët dhe studiues të tregut të punës, të cilat iu drejtohen stafeve të burime njerëzore. Mund edhe të duket pak romantike për kohën që po jetojmë, por zgjedhja e njeriut të duhur për t’i hapur dyert e zyrës, për ta futur në gjirin e skuadrës tënde dhe për t’i dhënë pushtetin e të folurit në emër të brand-it tënd ka sot vlerë më shumë se kurrë më parë. Rëndësia e ‘aftësive të buta’ qëndron në faktin e të zotëruarit të cilësive si komunikimi, dëshira për të provuar e qenë kurioz, bashkëpunimi, empatia, besnikëria, etika e lartë dhe padyshim ndershmëria; tipare të cilat nuk janë edhe aq të thjeshta për tu gjendur në njeriun modern i cili duket se vrapon pas trendeve, të resë dhe virales dhe për të cilin çdo gjë që ka më shumë ndjeshmëri seç duhet është ‘jashtë mode’.

Për ne shqiptarët shumë nga këto vlera njerëzore janë edhe vlera të familjeve tona, vlera të cilat jan duartrokitur gjithmonë në mjediset ku jemi rritur, por që ndoshta nuk duartrokiten edhe shumë sot, ndër breza më të rinj…, ose të paktën nuk duartrokiten në publik. 

E kush më …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0