Si arriti kjo sipërmarrëse të ndërtojë një biznes me vlerë 80 milionë $, e ndihmuar nga çdo nënë në botë? - Business Magazine Albania

Si arriti kjo sipërmarrëse të ndërtojë një biznes me vlerë 80 milionë $, e ndihmuar nga çdo nënë në botë?


Kur Jessica Iclisoy ishte shtatzënë me fëmijën e saj të parë në vitin 1990, ajo bëri atë që bëjnë shumë nëna të reja: shikonte gjatë etiketat e përbërësve në çdo gjë, nga produktet e pastrimit deri tek çarçafët e krevatit. Ajo mësoi se produktet e fëmijëve shpesh përmbanin kimikate të dëmshme. Më pas Jessica filloi një udhëtim trevjeçar për të mësuar më shumë për produktet e konsumit dhe ofroi diçka më të mirë: një shampo natyrale për foshnja, pa natrium, pa sulfat që do ta shiste për një çmim prej 15.75 $. Blerësit me pakicë të bindur për të blerë një shampo me çmim të lartë për fëmijë ishin fillimisht në luftë, por kompania e saj “California Baby” me bazë në Los Angeles gjeneron tani 80 milionë dollarë në të ardhurat vjetore. Ajo ende nuk e ka bërë edukimin e konsumatorëve amerikanë për atë që ata vënë në trupat e tyre.

Kur nisa në fillim, isha në mënyrë efektive në fazën e demostrimeve. I kisha caktuar në mënyrë të veçantë oraret e mia mes orës 11 dhe 13, menjëherë pasi nënat do të çonin fëmijët e tyre në shkollë dhe do të bënin pazarin e tyre. Kur bisedova më nënat, ato pranonin ta merrnin atë.

Lexoni: Këto sipërmarrëse po shesin ajër në vazo për 115 dollarë

Blerësit e dyqanit, nga ana tjetër, ishin një çështje krejt tjetër. Edhe kur shkova në Whole Foods ose dyqane të tjera, ata thoshin: “Njerëzit nuk kujdesen për produktet e fëmijëve të tyre. Do të shpenzojnë për vete, por nuk do të shpenzojnë për fëmijën e tyre”. Në fakt, ishte e kundërta. Kur bëhesh nënë, botëkuptimi jot ndryshon. Unë nuk mendoj se blerësit e kuptojnë këtë. Papritur, ky fëmijë është gjëja më e rëndësishme në jetën tënde.

Plus, “natyralja” ishte vetëm në fillimet e saj. U kërkova konsumatorëve që të më paguanin shumë më tepër, por nuk u dhashë atyre të njëjtin produkt me një etiketë tjetër. Unë u jepja atyre vajra esenciale të pastër nga Franca ose përbërës të prodhuar me perime të qëndrueshme.

Nënat e vlerësuan atë dhe ato thjesht dëshironin ta mbështesnin markën. Ishim të vetmit e këtij lloji për rreth 15 vjet. Këto kohë, më duhet të bëj pak edukim korrektues për t’i sjellë përsëri ato, sepse kompanitë më të mëdha dhe lojtarët më të rinj në treg, të cilët me të vërtetë dëshirojnë të bëjnë para janë përpjekur të ndryshojnë bisedën. Pra, tani konsumatorët vërtetë nuk e dinë se çfarë është më natyrore. Më duhet të kthehem dhe t’i edukoj.

Në Tetor të vitit të kaluar, fillova një organizatë jofitimprurëse të quajtur Natural Advisory Council. Misioni ynë është të edukojmë konsumatorët dhe kolegët tanë. Të gjithë e shohin se ka nevojë – shitës, prodhues, konsumatorë – por askush nuk po tenton të rritet. Nuk po flas për udhëzime. Unë jam duke folur për ligjin federal. Është si organikja. Nëse blini brokoli organike, ju jeni mjaft të garantuar se do të jetë organike. Nëse ai fermer shkel rregullat, ka dënime të rënda. Në natyralen, kjo nuk ekziston. Ne me të vërtetë duhet të kemi një ligj për natyrën, në të njëjtën mënyrë që ne e bëjmë për organiken.

Lexoni: Një sipërmarrëse e re që punëson të pastrehët

Ndonjëherë, njerëzit nuk mendojnë se është e rëndësishme. Por unë mendoj se është shumë e rëndësishme. Mendoj se nëse nuk e bëj unë, kush tjetër do e bëjë? Nëse nuk e bëj këtë shampo të foshnjave me përbërës jo të rrezikshëm, atëherë askush tjetër nuk do të jetë i interesuar. Më pëlqen të mendoj që nuk duhet të mashtroni klientët tuaj në blerjen e produkteve të reja. Ju duhet të jeni transparent dhe të keni besim te klienti për të marrë vendimin e duhur.

burimi: INC

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0