Si AI gjeneruese do të revolucionarizojë të ardhmen e markës suaj - Business Magazine Albania

Si AI gjeneruese do të revolucionarizojë të ardhmen e markës suaj

AI

Inteligjenca artificiale ka ndërprerë shumë mënyra tradicionale të dizajnit grafik dhe mund të shfrytëzohet për të revolucionarizuar të ardhmen e kompanisë suaj. Çfarë do të thotë kjo për të ardhmen?

A është inteligjenca artificiale e ardhmja e markës? Markimi kërkon një prekje të shkathët – të kuptuarit e se cilët janë njerëzit, çfarë i bën ata të dallojnë dhe çfarë duan. Ka të bëjë me ndërtimin e lidhjes njerëzore, zbatimin e premtimeve të bëra dhe korrjen e përfitimeve: kënaqësinë e klientit, angazhimin dhe besnikërinë.

Mjetet e AI në çdo fushë biznesi kërkojnë një ekuilibër delikat në mënyrë që të marrin rezultatin më të mirë, por mjetet gjeneruese të AI tashmë po bëjnë një ndikim në botën e markës. Ka mijëra mjete AI atje që ofrojnë veçori unike, që mund të mos kenë qenë më parë në grupet tona të aftësive të markës, por tani janë.

Këtu janë disa mënyra në të cilat sipërmarrësit po përdorin edhe tani AI gjeneruese për të rritur përpjekjet e tyre të markës:

-Përmirësimi dhe thjeshtimi i procesit të dizajnimit të markës.

-Krijimi i një shumëllojshmërie të gjerë të modeleve unike të markës.

-Rritja e tërheqjes me personalizimin.

Përdorimi i AI gjeneruese për të thjeshtuar procesin e dizajnimit të markës

Përsëritja është një nga kurthet më të zakonshme, në të cilat bien pronarët e startup-eve dhe një nga vrimat e zeza më të mëdha në të cilën bie koha juaj, e cila nuk do të rifitohet kurrë. Për shembull, realizimi i një logoje të duhur kërkon kohë.

Kjo është arsyeja pse AI gjeneruese për dizajnin vizual në markë është një nga aplikacionet më të vlefshme. Prekja krijuese e një projektuesi njerëzor është jetike, por nuk ka dyshim se përdorimi i AI mund të thjeshtojë procesin e dizajnit.

Një shembull i shpejt është përdorimi i softuerit të dizajnit të logos. Për shembull, kompania “LogoDesign.net”, përdorim AI për të ndihmuar përdoruesit të marrin sugjerime për përsëritjet dhe për të gjeneruar qindra variacione të një dizajni të vetëm të gjitha menjëherë. Për një sipërmarrës që pyet nëse logoja e tyre do të dukej më mirë në bardh e zi, në të kuqe dhe të zezë, të mbyllur në një rreth, me një stil tjetër dhe një dyzinë mundësi të tjera, AI gjeneruese është mjeti për t’u përdorur.

Përdorimi i AI gjeneruese për të krijuar përmbajtje që është unike në markë

Një nga pikat kryesore të shitjes së AI gjeneruese është aftësia për të krijuar lloje të ndryshme të përmbajtjes. Markimi kërkon një mori përmbajtjesh vizuale – logo, reklama, dizajn web, etj. Zgjedhja e ngjyrës, zgjedhja e shkronjave dhe të gjithë elementët e tjerë duhet të jenë të vendosura dhe të dallueshme, por  brenda elementeve të vendosura të markës, ka ende shumë vend për t’u degëzuar. Mjetet gjeneruese të inteligjencës artificiale mund të jenë pika të shkëlqyera kërcimi për krijimin e një larmie përmbajtjesh të markës që qëndrojnë brenda sferës së markës, duke sjellë tërheqjen e vërtetë unike.

Një shembull i shkëlqyer i kësaj është një fushatë e vitit 2017 nga “Nutella”. Fushata, e titulluar Nutella Unica, përdori inteligjencën artificiale gjeneruese për të krijuar shtatë milionë etiketa produktesh unike me porosi për kavanozët e saj. Përdorimi i algoritmeve të AI për të krijuar dizajne i lejoi mendjet pas fushatës të vendosnin parametra të markës për dizajnet. Ai krijoi një paradë në dukje të pafund të dizajneve krejtësisht unike. Pa inteligjencën artificiale pas saj, një detyrë e tillë projektimi do të kishte marrë shumë më tepër kohë  dhe shumë më tepër nga buxheti. Ky shembull është dëshmi se mjetet e markimit dhe dizajnit të AI mund të përdoren për të zgjeruar dizajnet e markave, duke ruajtur ende estetikën dhe frymën pas markës.

Përdorimi i AI gjeneruese për të rritur tërheqjen me personalizimin

Së bashku me degëzimin në demografi të reja potenciale për një markë, ka gjithashtu fokus në përcaktimin e saktë të audiencave të vendosura ose të synuara dhe t’u jepni atyre atë që duan. Lloji i përmbajtjes, çfarë përfshin përmbajtja dhe përmbajtje të tjera për të cilat ata ka të ngjarë të jenë të interesuar janë të gjithë faktorë që mund të futen në AI gjeneruese dhe të përdoren për të përmirësuar markën dhe reklamimin. Reklamat si këto mund të ushqehen edhe nga të dhëna të tjera në lidhje me demografinë për të krijuar një dizajn reklamash të markës me një tërheqje të shtuar për individin. Ka të dhëna pas çdo aspekti të dizajnit, nga mënyra se si njerëzit reagojnë ndaj disa shkronjave, ngjyrat e të cilave u tërheqin më shumë femrave sesa meshkujve dhe anasjelltas. Inteligjenca artificiale gjeneruese mund të përdoret për të rregulluar dhe rregulluar reklamat e synuara për të krijuar përvojën optimale për çdo individ. Ultra-personalizimi i përmbajtjes së markës dhe marketingut është një hap përpara për krijimin e asaj lidhjeje midis klientit dhe kompanisë.Produktet me porosi dhe prodhimi sipas kërkesës mund të ulin kostot e përgjithshme për kompaninë dhe të jenë një gjë e mirë në të gjitha aspektet. Faqet e printuara sipas kërkesës tregojnë se si këto mjete të AI mund të përdoren më gjerësisht; ato i japin klientit mundësinë për të ndikuar në dizajn, dhe ata janë automatikisht më të investuar, të angazhuar dhe me gjasa të blejnë nga marka.Sigurohuni që ata të kenë një përvojë unike, edukative dhe argëtuese ndërsa ndërveprojnë me faqen tuaj të internetit dhe katalogun e produkteve dhe po ndërtoni investime dhe besnikëri.

inc.com

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0