Shumë nga punonjësit kryesor kanë lënë Apple, por kompania është ende në këmbë

Shumë nga punonjësit kryesor kanë lënë Apple, por kompania është ende në këmbë


Sa më shumë ndryshojnë gjërat, aq më të njëjta mbeten.

A është largimi i punonjësve një sinjal negativ për kompaninë?

Këtë herë nga kompania e madhe Apple është larguar një figurë kryesore, Jony Ive Drejtor i Dizajnit në Apple. Disa mendojnë se Ive është personifikimi i një Apple që ka krijuar një standard shumë të lartë dhe cilësor, në formë dhe funksion. Të tjerë shqetësohen se ndoshta kompania nuk do të jetë në gjendje të krijojë pajisje aq të rafinuara pa të.

Apple ka humbur shumë punonjës të rëndësishëm dhe më herët. Edhe pse profili i Ive është ai më i larti, arsyet e largimit janë të njëjta me pjesën tjetër.

“Pas gati 30 vjetësh dhe projekte pafund, unë jam krenar për punën afatgjatë që kemi bërë si ekip dizajni, procesin dhe kulturën në Apple, që është e vetme në llojin e saj,” tha Ive në një deklaratë të publikuar nga Apple. “Sot, jemi më të fortë dhe më të talentuar në gjithë historinë e Apple”.

Apple do të vazhdojë të përfitojë nga talentet e Jony-it duke punuar drejtëpërdrejt me të në projekte ekskluzive dhe përmes punës së vazhdueshme me ekipin e shkëlqyer dhe të talentuar që ai ka krijuar brenda kompanisë.

“Pas kaq shumë vitesh punë së bashku, unë jam i lumtur që marrëdhënia jonë vazhdon të zhvillohet dhe kërkojë që ky bashkëpunim të vazhdojë dhe në të ardhmen”, tha CEO i Apple Tim Cook.

Në vitin 1990, Apple ishte klient i Tangerine dhe Ive, një punonjës i Tangerine, punonte me dizajnet për Power Book-un e Apple. Ive e la Tangerine dhe iu bashkua Apple në vitin 1992 dhe punoi për gjeneratën e dytë Newton dhe MessagePad 110. Disa vite më vonë, Ive u bë drejtues i ekipit të dizajnit në Apple dhe krijoi një seri me dizajne ikonë si iMac, iPod dhe super hiti iPhone.

Ive ka marrë çmime dhe vlerësime të shumta gjatë karrierës së tij, por sot ai synon të krijojë kompaninë e tij, ku mendohet se Apple do të jetë një nga klientët e parë.

/MacWorld

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #29 - Korrik 2022

Art në biznes & biznes me art

Ky numër vjen me tema të fushave të paprekura më parë nga ne.

Sipërmarrja gjendet kudo, ndaj këtë radhë u ndalëm tek industria e modës dhe kinematografia. Arti është një fushë ku mund të lulëzojnë shumë sipërmarrje të suksesshme. Përmes investimit në art, jo vetëm bëjmë biznes, por i shërbejmë shumë më tepër identitetit shqiptar, duke krijuar mundësi të promovohen e të njihen në tregje globale, vendi, kultura dhe tradita shqiptare. Pra, të hapet rruga edhe për turizëm dhe eksporte më të mëdha.

Sot vijmë me artikuj dedikuar modës, sfidave aktuale, ndikuar nga kriza e çmimeve të larta, por edhe mundësive për zbulimin e talenteve. Muza Competition, konkursi i artistëve të rinj u kurorëzua me 10 finalistë nga diaspora dhe fitoren e një vajze të re. E sapodiplomuar në Amerikë, Alisa Dudaj, spikati, duke treguar me punimet e saj talentin dhe vlerësimin e traditës. Businessmag beson tek talentet dhe synon të frymëzojë përmes tyre. Në fushën e artit ju mund të nisni një startup, ndaj në faqen kryesore sjellim stilisten e re.

Një tjetër industri që po lulëzon mes vështirësish është ajo e kinematografisë. Financat publike vendase janë të ulëta dhe kineastët kërkojnë vë…

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0