Shuhet Kenzo, koronavirusi i merr jetën edhe stilistit të njohur

Stilisti 81-vjeçar jetonte në Paris prej vitesh, dhe ishte shtruar në spitalin e Neully-sur-Seine. Shtëpia e modës me emrin e tij sapo ka përfunduar sfilatat e koleksionit të ri vjeshtë/dimër, të cilat për herë të parë japonezi nuk pati mundësi t’i shohë me sytë e tij, për shkak të përkeqësimit të gjendjes shëndetësore nga virusi pandemik.

Kenzo shihej si një nga pionierët  e modës ndërkombëtare. Stilisti braktisi studimet për letërsi në vitet ’50 për t’i kushtuar vëmendje modës, që nuk do të braktiste më. Regjistrohet në një akademi mode, Bunka Fashion College, si japonezi i parë mashkull në historinë e saj. Transferohet në Paris në vitin 1964, dhe në vitin 1970 hap dyqanin e tij të parë, të cilit do t’i pasojnë shumë të tjerë në botë. Në 1988 vjen edhe epoka e parfumeve, që do të kulmojë në vitin 2000 me daljen e “Flower”, padyshim më i shituri dhe i njohuri i tij.

Shtëpia e modës Kenzo prej disa vitesh i përket gjigantit francez LVMH, por themeluesi i tij ishte gjithmonë i pranishëm në vendimmarrje.

Must watch
Business Mag Nr. #25 - Mars 2021

Kjo periudhë përkon me një vit të plotë në kushte pandemie në vendin tonë, në Europë dhe në mbarë botën. Në një vit ndodhën shumë zhvillime, të paparashkuara ndonjëherë më parë nga ne, duke hedhur poshtë shumë plane apo projekte tonat për rritjen. Por, në këtë kohë sipërmarrje të ndryshme u vunë në lëvizje për të gjetur zgjidhje të reja e për të siguruar mbijetesën.

Në këtë numër të revistës, vijnë zhvillimet përmes gjurmëve që kanë lënë tek industri, sipërmarrje apo individë sipërmarrës.

Pano Soko, ekonomist i njohur flet për efektet e paketave ekonomike të mbështetjes dhe nevojën për paketa ndihme në industritë e prekura.

Rubrika 3X3 i kushtohet industrisë së verërave. Nga intervistat tona me 3 prodhues rezulton se

verërat shqiptare janë të “paralizuara” nga pandemia.

Verërat janë në një trend me turizmin. Brunila Liçaj, profesore dhe eksperte në fushën e turizmit është optimiste për të ardhmen e kësaj fushe.

Në rubrikën e brandeve kemi sjellë, fabrikën e qumështit dhe prodhimeve të bulmetit “Lufra”, ndërsa një brand që po rimëkëmbet nga Kosova është prodhuesi i këpucëve artizanale “Perolli”. Të dy këto brande janë model frymëzimi për njerëzit e punës!

Një pjesë e rëndësishme e revistës i dedikohet konkursit dhe fituesve të Businessmag në …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0