Shuhet Kenzo, koronavirusi i merr jetën edhe stilistit të njohur - Business Magazine Albania

Shuhet Kenzo, koronavirusi i merr jetën edhe stilistit të njohur

Stilisti 81-vjeçar jetonte në Paris prej vitesh, dhe ishte shtruar në spitalin e Neully-sur-Seine. Shtëpia e modës me emrin e tij sapo ka përfunduar sfilatat e koleksionit të ri vjeshtë/dimër, të cilat për herë të parë japonezi nuk pati mundësi t’i shohë me sytë e tij, për shkak të përkeqësimit të gjendjes shëndetësore nga virusi pandemik.

Kenzo shihej si një nga pionierët  e modës ndërkombëtare. Stilisti braktisi studimet për letërsi në vitet ’50 për t’i kushtuar vëmendje modës, që nuk do të braktiste më. Regjistrohet në një akademi mode, Bunka Fashion College, si japonezi i parë mashkull në historinë e saj. Transferohet në Paris në vitin 1964, dhe në vitin 1970 hap dyqanin e tij të parë, të cilit do t’i pasojnë shumë të tjerë në botë. Në 1988 vjen edhe epoka e parfumeve, që do të kulmojë në vitin 2000 me daljen e “Flower”, padyshim më i shituri dhe i njohuri i tij.

Shtëpia e modës Kenzo prej disa vitesh i përket gjigantit francez LVMH, por themeluesi i tij ishte gjithmonë i pranishëm në vendimmarrje.

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0