Shqipëria përfaqësohet nga AIDA në aktivitetin "CCW 2017" në Berlin - Business Magazine Albania

Shqipëria përfaqësohet nga AIDA në aktivitetin “CCW 2017” në Berlin


Shqipëria merr pjesë për herë të parë në eventin “Congress for Customer Service and Contact Center – CCW 2017”, aktiviteti më i madh në fushën e shërbimit ndaj klientit, e cila po zhvillohet në Berlin, në datat 20-23 Shkurt.

Vendi ynë në këtë panair përfaqësohet nga Agjencia Shqiptare e Zhvillimit të Investimeve (AIDA), Risi Albania, Albania AOA dhe FIAA.

Gjatë këtij panairi po promovohen potencialet që Shqipëria ofron në sektorin BPO-ve për tregun gjerman dhe zgjerimin e mundësive për partneritete gjermano-shqiptare në këtë sektor.

Për më shumë informacione mbi eventin mund të lexoni: http://www.ccw.eu/en.html

shqiperia-perfaqesohet-nga-aida-ne-aktivitetin-ccw-2017-ne-berlin-business-mag

Burimi: facebook.com

Must watch
Business Mag Nr. #25 - Mars 2021

Kjo periudhë përkon me një vit të plotë në kushte pandemie në vendin tonë, në Europë dhe në mbarë botën. Në një vit ndodhën shumë zhvillime, të paparashkuara ndonjëherë më parë nga ne, duke hedhur poshtë shumë plane apo projekte tonat për rritjen. Por, në këtë kohë sipërmarrje të ndryshme u vunë në lëvizje për të gjetur zgjidhje të reja e për të siguruar mbijetesën.

Në këtë numër të revistës, vijnë zhvillimet përmes gjurmëve që kanë lënë tek industri, sipërmarrje apo individë sipërmarrës.

Pano Soko, ekonomist i njohur flet për efektet e paketave ekonomike të mbështetjes dhe nevojën për paketa ndihme në industritë e prekura.

Rubrika 3X3 i kushtohet industrisë së verërave. Nga intervistat tona me 3 prodhues rezulton se

verërat shqiptare janë të “paralizuara” nga pandemia.

Verërat janë në një trend me turizmin. Brunila Liçaj, profesore dhe eksperte në fushën e turizmit është optimiste për të ardhmen e kësaj fushe.

Në rubrikën e brandeve kemi sjellë, fabrikën e qumështit dhe prodhimeve të bulmetit “Lufra”, ndërsa një brand që po rimëkëmbet nga Kosova është prodhuesi i këpucëve artizanale “Perolli”. Të dy këto brande janë model frymëzimi për njerëzit e punës!

Një pjesë e rëndësishme e revistës i dedikohet konkursit dhe fituesve të Businessmag në …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0