Shpenzimet "marramendëse" për sigurinë e Zuckerberg. Facebook harxhon 23 milionë dollarë

Shpenzimet “marramendëse” për sigurinë e Zuckerberg. Facebook harxhon 23 milionë dollarë


Duhen shumë para për të mbajtur të sigurt Mark Zuckerberg. Facebook paraqiti kompensimin e saj ekzekutiv për vitin 2019 pranë KSHZ-së të premten, duke zbuluar se sa shpenzoi në sigurinë personale për drejtuesit e saj kryesor vitin e kaluar.

Lexo: Trump i ndërpret fondet OBSH-së. Bill Gates reagon ashpër

Drejtori i Përgjithshëm Mark Zuckerberg nuk tërheq  pagë nga Facebook, por kompania ka shpenzuar 23.4 milionë dollarë për sigurinë e tij fizike vitin e kaluar.

Përfshirë në këtë shifër ishte një ndihmë prej 10 milion dollarë për familjen e Zuckerberg, plus 2.9 milionë dollarë në kosto për përdorimin e tij të avionëve privatë.

Shifra është vetëm pak më e lartë se shpenzimet e 2018 prej 22.5 milionë dollarësh për. Më parë shpenzimet e Ceo të Facebook për sigurinë kishin qenë më pak astronomike, por pas skandalit të të dhënave nga Cambridge Analytica të vitit 2018, firma tha që duhej të shpenzonte ekstra për sigurinë sepse Zuckerberg ishte i shoqëruar me të metat e Facebook.

Burimi: Business Insider

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #25 - Mars 2021

Kjo periudhë përkon me një vit të plotë në kushte pandemie në vendin tonë, në Europë dhe në mbarë botën. Në një vit ndodhën shumë zhvillime, të paparashkuara ndonjëherë më parë nga ne, duke hedhur poshtë shumë plane apo projekte tonat për rritjen. Por, në këtë kohë sipërmarrje të ndryshme u vunë në lëvizje për të gjetur zgjidhje të reja e për të siguruar mbijetesën.

Në këtë numër të revistës, vijnë zhvillimet përmes gjurmëve që kanë lënë tek industri, sipërmarrje apo individë sipërmarrës.

Pano Soko, ekonomist i njohur flet për efektet e paketave ekonomike të mbështetjes dhe nevojën për paketa ndihme në industritë e prekura.

Rubrika 3X3 i kushtohet industrisë së verërave. Nga intervistat tona me 3 prodhues rezulton se

verërat shqiptare janë të “paralizuara” nga pandemia.

Verërat janë në një trend me turizmin. Brunila Liçaj, profesore dhe eksperte në fushën e turizmit është optimiste për të ardhmen e kësaj fushe.

Në rubrikën e brandeve kemi sjellë, fabrikën e qumështit dhe prodhimeve të bulmetit “Lufra”, ndërsa një brand që po rimëkëmbet nga Kosova është prodhuesi i këpucëve artizanale “Perolli”. Të dy këto brande janë model frymëzimi për njerëzit e punës!

Një pjesë e rëndësishme e revistës i dedikohet konkursit dhe fituesve të Businessmag në …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0