Shoqata e Investitorëve të Huaj: është përkeqësuar klima e biznesit në Shqipëri


Mjedisi i biznesit sipas investitorëve, pjesë e  Shoqata e Investitorëve të Huaj (FIAA) është përkeqësuar këtë vit. FIAA prezantoi rezultatet e këtij vrojtimi bërë me një kampion sipërmarrjesh të rëndësishme në vend, antëtare të FIAA-s.

Sipas përfundimeve, sipërmarrjet mendojnë se klima e biznesit në 6 muajt e parë të vitit ishte e pavaforshme. Nga 0 në 100, që mund të shpreheshin, ku zero është pika më e pafavorshme, vlerësimi i dhënë nga sipërmarrja është 39.

Megjithatë, kjo nuk e ka shuar optimizmin e tyrë për gjysmën e dytë të vitit. Ato i japin një notë më të lartë klimës së ekonomisë në vend në muat e ardhshëm, megjithatë nën mesataren e vlerësimit (45 pikë)

Mes pengesave kryesore, sipërmarrjet rendisin monopolin dhe konkurencën e pa ndershme. Niveli më i lartë i pengesës renditet me 100 pikë  dhe sipërmarrjet i vlerësuan këto përkatësisht me 68 dhe 67 pikë.

Në treguesit e përkeqësuar është klima politike sipas anëtarëve të FIAA-s. Pjesa kyresore e treguesve të përkeqësuar u përket çëshjete të politikës dhe strukturave shtetërore.

Krahas klimës politikë, ka një përkeqësim të theksuar të vlerësimit të sipërmarrjes në transparencën e procedurave qeveritare, sigurinë dhe sistemin e procedurave të prokurimit publik.

 

Must watch
Business Mag Nr. #24 - Tetor 2020

Numri 24 i revistës Businessmag.al sjell një panoramë të zhvillimeve, përshtatjeve dhe ecurisë në sektorë të ndryshëm të ekonomisë. Në të njëjtën kohë, shohim zhvillime relativisht të kënaqshme.  Organizime të reja si Dhoma Ekonomike e Gruas, duket si një shpresë për më shumë zë, lobim dhe mbështetje për gratë sipërmarrëse dhe sipërmarrjet e reja.

Gjatë kësaj periudhe angazhime si programi “Ringrihu më i fortë”, ishin një lloj kundërpërgjigje ndaj dëmeve ekonomike që po shkakton pandemia.

Influencerat vijojnë të rrisin hapësirat e tyre dhe janë bërë një instrument i rëndësishëm marketimi. Në brendësi të revistës do të gjeni renditjen e top 100 influencerave më të mëdhenj në vend.

Gjatë kësaj vere ndërkohë, vetë Businessmag pati një fushatë të suksesshme të promovimit të turizmit shqiptar. Qindra të rinj u angazhuan të dërgojnë foto dhe përshkrimet e vendeve të ndryshme të Shqipërisë.

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale