Shkrihet Fiat Chrysler dhe PSA Group, Krijohet Stellantis - Business Magazine Albania

Shkrihet Fiat Chrysler dhe PSA Group, Krijohet Stellantis

Stellantis

Fiat Chrysler dhe francezi PSA, grupi që zotëron Peugeot dhe Citroen, do të jenë një tashmë, duke krijuar grupin Sytellantis. Aksionerët e dy kompanive kanë miratuar shkrirjen për të formuar Stellantis, grupin e katërt më të madh në Botë në fushën e automobilave.

Marrëveshja lindi në vitin 2019, kur filluan bisedimet. Kompania e shkrirë do të mbledhë bashkë marka si Peugeot, Citroen dhe Vauxhall nga PSA së bashku me Fiat, Jeep dhe Chrysler.

Stellantis është kompania e re, e cila do të thotë, të shkëlqesh me yjet. Me këtv grup, mblidhen 14 marka automjetesh nën një ombrellë, pasi këtu përfshihen edhe lojtarë të mëdhenj si Maserati dhe Alfa Romeo.

Sipas drejtuesve të grupit, shkrirja pritet të finalizohet deri në fund të marsit dhe sipas tyre, ajo do të sigurojë reduktime domethënëse në kosto.

Në të njëjtën kohë kanë lindur edhe shqetësime për mbylljen e mundshme të disa fabrikave, një ndër të cilat është edhe Vauxhall, në Britaninë e Madhe, ku janë 3 mijë të punësuar.

Me rritjen e grupit, rriten edhe sfidat e prodhimit dhe menaxhimit. Ndonëse grupi i katërt më i madh në botë i prodhimit të automobilave, nuk nënkupton domosdoshmërisht se mund të jetë më i miri. Kompani më të vogla dhe me numër më të vogël prodhimi kanë dëshmuar sukses.

Lexo: Elon Musk premton një Tesla plotësisht autonome prej 25,000 dollarësh

Tesla, është shembulli që tregon se edhe pse me prodhim relativisht më të vogël krahasuar me rivalët, ka një vlerë më të madhe në treg.

Stellantis do të renditet pas VW, aleancës Renault-Nissan-Mitsubishi dhe Toyota.

Pritshmëritë e investitorëve të Stellantis, ndryshe nga kritikët, synojnë që grupi të marrë më shumë fuqi për të konkurruar me rivalët.

Një fokus i rëndësishëm i grupit Kina, tregu më i madh në Botë. Aty shitetn 21 milionë makina në një vit.

CNBC

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #25 - Mars 2021

Kjo periudhë përkon me një vit të plotë në kushte pandemie në vendin tonë, në Europë dhe në mbarë botën. Në një vit ndodhën shumë zhvillime, të paparashkuara ndonjëherë më parë nga ne, duke hedhur poshtë shumë plane apo projekte tonat për rritjen. Por, në këtë kohë sipërmarrje të ndryshme u vunë në lëvizje për të gjetur zgjidhje të reja e për të siguruar mbijetesën.

Në këtë numër të revistës, vijnë zhvillimet përmes gjurmëve që kanë lënë tek industri, sipërmarrje apo individë sipërmarrës.

Pano Soko, ekonomist i njohur flet për efektet e paketave ekonomike të mbështetjes dhe nevojën për paketa ndihme në industritë e prekura.

Rubrika 3X3 i kushtohet industrisë së verërave. Nga intervistat tona me 3 prodhues rezulton se

verërat shqiptare janë të “paralizuara” nga pandemia.

Verërat janë në një trend me turizmin. Brunila Liçaj, profesore dhe eksperte në fushën e turizmit është optimiste për të ardhmen e kësaj fushe.

Në rubrikën e brandeve kemi sjellë, fabrikën e qumështit dhe prodhimeve të bulmetit “Lufra”, ndërsa një brand që po rimëkëmbet nga Kosova është prodhuesi i këpucëve artizanale “Perolli”. Të dy këto brande janë model frymëzimi për njerëzit e punës!

Një pjesë e rëndësishme e revistës i dedikohet konkursit dhe fituesve të Businessmag në …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0