Shkrihet Fiat Chrysler dhe PSA Group, Krijohet Stellantis

Stellantis

Fiat Chrysler dhe francezi PSA, grupi që zotëron Peugeot dhe Citroen, do të jenë një tashmë, duke krijuar grupin Sytellantis. Aksionerët e dy kompanive kanë miratuar shkrirjen për të formuar Stellantis, grupin e katërt më të madh në Botë në fushën e automobilave.

Marrëveshja lindi në vitin 2019, kur filluan bisedimet. Kompania e shkrirë do të mbledhë bashkë marka si Peugeot, Citroen dhe Vauxhall nga PSA së bashku me Fiat, Jeep dhe Chrysler.

Stellantis është kompania e re, e cila do të thotë, të shkëlqesh me yjet. Me këtv grup, mblidhen 14 marka automjetesh nën një ombrellë, pasi këtu përfshihen edhe lojtarë të mëdhenj si Maserati dhe Alfa Romeo.

Sipas drejtuesve të grupit, shkrirja pritet të finalizohet deri në fund të marsit dhe sipas tyre, ajo do të sigurojë reduktime domethënëse në kosto.

Në të njëjtën kohë kanë lindur edhe shqetësime për mbylljen e mundshme të disa fabrikave, një ndër të cilat është edhe Vauxhall, në Britaninë e Madhe, ku janë 3 mijë të punësuar.

Me rritjen e grupit, rriten edhe sfidat e prodhimit dhe menaxhimit. Ndonëse grupi i katërt më i madh në botë i prodhimit të automobilave, nuk nënkupton domosdoshmërisht se mund të jetë më i miri. Kompani më të vogla dhe me numër më të vogël prodhimi kanë dëshmuar sukses.

Lexo: Elon Musk premton një Tesla plotësisht autonome prej 25,000 dollarësh

Tesla, është shembulli që tregon se edhe pse me prodhim relativisht më të vogël krahasuar me rivalët, ka një vlerë më të madhe në treg.

Stellantis do të renditet pas VW, aleancës Renault-Nissan-Mitsubishi dhe Toyota.

Pritshmëritë e investitorëve të Stellantis, ndryshe nga kritikët, synojnë që grupi të marrë më shumë fuqi për të konkurruar me rivalët.

Një fokus i rëndësishëm i grupit Kina, tregu më i madh në Botë. Aty shitetn 21 milionë makina në një vit.

CNBC

Must watch
Business Mag Nr. #24 - Tetor 2020

Numri 24 i revistës Businessmag.al sjell një panoramë të zhvillimeve, përshtatjeve dhe ecurisë në sektorë të ndryshëm të ekonomisë. Në të njëjtën kohë, shohim zhvillime relativisht të kënaqshme.  Organizime të reja si Dhoma Ekonomike e Gruas, duket si një shpresë për më shumë zë, lobim dhe mbështetje për gratë sipërmarrëse dhe sipërmarrjet e reja.

Gjatë kësaj periudhe angazhime si programi “Ringrihu më i fortë”, ishin një lloj kundërpërgjigje ndaj dëmeve ekonomike që po shkakton pandemia.

Influencerat vijojnë të rrisin hapësirat e tyre dhe janë bërë një instrument i rëndësishëm marketimi. Në brendësi të revistës do të gjeni renditjen e top 100 influencerave më të mëdhenj në vend.

Gjatë kësaj vere ndërkohë, vetë Businessmag pati një fushatë të suksesshme të promovimit të turizmit shqiptar. Qindra të rinj u angazhuan të dërgojnë foto dhe përshkrimet e vendeve të ndryshme të Shqipërisë.

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale