Elon Musk premton një Tesla plotësisht autonome prej 25,000 dollarësh

Tesla

Nëse Tesla Model 3 – prej 35,000 dollarësh nuk ishte aq i lirë sa për ju, CEO i saj, Elon Musk ka një projekt të ri në horizont: një makinë elektrike 25,000 dollarëshe, plotësisht autonome që kompania e tij do ta realzojë brenda 3 vitesh.

Musk e prezantoi makinën gjatë “Ditës së Baterisë” së Teslas, të martën, ndërsa kishte në sfond një makinë të mbështjellë me një fletë të bardhë. Ai nuk ofroi ndonjë informacion specifik në lidhje me automjetin, ose sesi do të përshtatej në skemën e tij aktuale të emërtimit “S3XY”, para se të fliste për Model S Plaid.

“Ne jemi të bindur se në kohë afatgjatë, ne mund të projektojmë dhe prodhojmë një automjet elektrik tërheqës prej 25,000 dollarësh”, tha Musk.

“Kjo ka qenë gjithmonë ëndrra jonë, që nga fillimi i kompanisë,” vazhdoi ai. “Unë madje shkrova një blog në lidhje me të, sepse makina jonë e parë ishte një makinë sportive e shtrenjtë, pastaj një sedan pak më pak e shtrenjtë, dhe më në fund, një lloj makine për tregun masiv si Model 3 dhe Model Y.”

Musk shtoi se makina është rreth tre vjet larg lançimit dhe se do të ishte “plotësisht autonome”. Por duhet theksuar që pretendimet e Musk rreth autonomisë dhe afateve kohore në përgjithësi e kanë zakon të shkelen.

Në vitin 2015, ai tha se kompania do të kishte autonomi të plotë “afërsisht për tre vjet”. Vitin tjetër, Musk tha se një Tesla do të ishte në gjendje të voziste vetveten në mënyrë autonome nëpër SH.B.A. deri në fund të vitit 2017. Kjo ende nuk ka ndodhur.

Musk tha në fillim të vitit 2019 se ai priste që Tesla të ishte në gjendje të funksiononte pa ndërhyrjen e shoferit deri në vitin 2020, por autonomia e plotë ende nuk ka arritur në treg.

Akoma, një model Tesla më i përballueshëm se Modeli 3 është duke u zhvilluar, duke e vendosur kompaninë në rrugën e duhur për makina potencialisht të ulëta si Nissan Leaf dhe Chevrolet Bolt dhe për të ndihmuar prodhuesin elektrik të arrijë më shumë blerës.

Business Insider

Must watch
Business Mag Nr. #25 - Mars 2021

Kjo periudhë përkon me një vit të plotë në kushte pandemie në vendin tonë, në Europë dhe në mbarë botën. Në një vit ndodhën shumë zhvillime, të paparashkuara ndonjëherë më parë nga ne, duke hedhur poshtë shumë plane apo projekte tonat për rritjen. Por, në këtë kohë sipërmarrje të ndryshme u vunë në lëvizje për të gjetur zgjidhje të reja e për të siguruar mbijetesën.

Në këtë numër të revistës, vijnë zhvillimet përmes gjurmëve që kanë lënë tek industri, sipërmarrje apo individë sipërmarrës.

Pano Soko, ekonomist i njohur flet për efektet e paketave ekonomike të mbështetjes dhe nevojën për paketa ndihme në industritë e prekura.

Rubrika 3X3 i kushtohet industrisë së verërave. Nga intervistat tona me 3 prodhues rezulton se

verërat shqiptare janë të “paralizuara” nga pandemia.

Verërat janë në një trend me turizmin. Brunila Liçaj, profesore dhe eksperte në fushën e turizmit është optimiste për të ardhmen e kësaj fushe.

Në rubrikën e brandeve kemi sjellë, fabrikën e qumështit dhe prodhimeve të bulmetit “Lufra”, ndërsa një brand që po rimëkëmbet nga Kosova është prodhuesi i këpucëve artizanale “Perolli”. Të dy këto brande janë model frymëzimi për njerëzit e punës!

Një pjesë e rëndësishme e revistës i dedikohet konkursit dhe fituesve të Businessmag në …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0