Shkëlqimi dhe dështimi i reklamave të Super Bowl 2024! Zbuloni cilat u veçuan - Business Magazine Albania

Shkëlqimi dhe dështimi i reklamave të Super Bowl 2024! Zbuloni cilat u veçuan

Shkëlqimi dhe dështimi i reklamave të Super Bowl 2024! Zbuloni cilat u veçuan

Ndërsa Kansas City Chiefs u përball me San Francisco 49ers në ndeshjen e Super Bowl të së dielës, disa nga markat më të mëdha në botë gjithashtu synuan të fitonin pikë me shikuesit. Reklamat më të mira dhe më të këqija që u transmetuan në lojën e vitit 2024, sipas ekspertëve, përfshinin marka nga Google, Dove dhe CeraVe. Reklamat më të pëlqyera nga shikuesit përfshinin vendin e State Farm me Arnold Schwarzenegger dhe Danny DeVito, si dhe vendin e Dunkin me Ben Affleck, Jennifer Lopez, Matt Damon dhe Tom Brady. Reklamat e këtij viti kishin një ton të përgjithshëm të nostalgjisë, veçanërisht të qarta në reklamat e birrës së këtij viti.

Vlerësimet e Kellogg, të cilat variojnë nga A në F, mat reklamat bazuar në cilësitë e marketingut si dallimi dhe pozicionimi, me një panel studentësh biznesi që aplikojnë metrikat në reklama. Me fjalë të tjera, vlerësimet i shohin reklamat përmes lenteve nëse reklamat ndihmuan në rritjen e markës, dhe jo përmes popullaritetit të tyre me shikuesit. Asnjë nga reklamat në Super Bowl 2024 nuk mori një vlerësim “F” nga paneli këtë vit – por disave iu dha D.

Më të mirat:

Google
Spoti i Google për kamerën e tij Google Pixel tregoi një burrë që kishte dëmtim në shikim, teksa përdorte teknologjinë për të fotografuar veten dhe familjen e tij. Reklama ishte “e fuqishme” sepse “lidhi teknologjinë me emocionet”, tha Rucker. Reklamës së Google Pixel iu dha një vlerësim A nga paneli Kellogg.

CeraVe
Kjo reklamë për produktet e kujdesit të lëkurës CeraVe tregoi aktorin Michael Cera duke pretenduar se ai zhvilloi kremin e tij hidratues – në fund të fundit, produkti përfshin mbiemrin e tij. Pika humoristike nënvizon se dermatologët, jo Cera, e kanë zhvilluar në të vërtetë hidratuesin. “Ishte një favorit personal sepse ishte bërë shumë mirë,” tha Rucker. “Unë nuk isha vërtet i njohur me produktin, por e kuptova se çfarë bëjnë ata.” CeraVe mori një A nga paneli.

Dunkin’
Ky spot humoristik u luajt në reklamën e vitit të kaluar nga Dunkin’, kur Jennifer Lopez gjurmon Ben Affleck-un në vendin e tij të punës – një Dunkin’ drive through. Në këtë vend, Affleck lidh miqtë e tij (Damon dhe Brady) për të mahnitur Lopezin me grupin e tij të djemve, DunKings.

Reese’s

Marka e ëmbëlsirave përdori  Super Bowl për të nxjerrë në pah një kthesë të re të produktit: gota me gjalpë kikiriku me karamel. Me një zë nga aktori Will Arnett, marka i çoi fansat në një udhëtim emocional ndërsa Arnett u tregoi atyre për ndryshimet që do të vinin në karamele, ndërsa i siguroi ata se klasikja e Reese do të jetë ende e disponueshme. Reklama mori një A nga rishikimi Kellogg.

State Farm
Reklama e State Farm solli Arnold Schwarzenegger duke luajtur në një film State Farm – por theksi i tij e transformon sloganin e kompanisë së sigurimeve në “si një fqinj i mirë”. Ish-bashkëylli i tij i filmit, Danny DeVito, shfaqet në fund për ta ndihmuar. USA Today’s Ad Meter e renditi këtë reklamë si nr. 1 këtë vit.

Volkswagen
Prodhuesi i makinave shfaqi një pamje nostalgjike të automjeteve të saj gjatë dekadave në Amerikë, nga prezantimi i gabimit të VW deri tek autobusi i tij ikonë. Fundi i spotit prezantoi gjithashtu minibusin e ri elektrik të Volkswagen, ID.buzz, i vendosur në tingullin e “I Am… I Said” nga Neil Diamond. Kjo reklamë gjithashtu mori një A.

Doritos
Aktorja Jenna Ortega blen në një dyqan ushqimesh me dy zonja më të moshuara, Dina dhe Mita, të cilat nisen në aksion kur aktori Danny Ramirez rrëmben nga rafti çantën e fundit të Doritos Dinamitës. Gratë e moshuara hidhen në modalitetin e heroit të veprimit për të marrë ushqimin nga Ramirez.

Verizon
Kjo reklamë plot shkëlqim shfaqi këngëtaren Beyoncé teksa u përpoq të “thyen” Verizon me një sërë njoftimesh, duke përfshirë “Beyonc-AI” dhe një fushatë për të kandiduar për “Beyoncé of the United States” (BOTUS) dhe përfundoi me njoftimin e një album i ri. Reklama shkaktoi një rritje të angazhimit social, duke e bërë atë postimin më të mirë në Instagram të  asaj nate, sipas ComScore.

Lexo edhe; Ja se cila është ngjarja më e klikuar me një rekord shikueshmërie televizive!

Microsoft
Reklama e Microsoft-it përshkruan njerëz që përdorin telefonat e tyre celularë për të hyrë në Copilot, asistenti i AI-së që Microsoft e lançoi vitin e kaluar. Reklama ishte krijuar për të prezantuar aftësitë e inteligjencës artificiale të Microsoft për konsumatorët, të cilët mund të jenë më të njohur me aplikacionet e tij të punës si Microsoft Word.

Dove

Reklama e Dove vazhdon me temën e saj të gjatë të pozitivitetit dhe pranimit të trupit, duke u fokusuar në sfidat me të cilat përballen vajzat në humbjen e besimit gjatë pjesëmarrjes në sport.

Hellmann’s
Ky spot paraqet yllin e “Saturday Night Live” Kate McKinnon teksa macja e saj “flet” fjalën “mayo” kur ajo po përpiqet të kuptojë se çfarë të gatuajë. Macja e saj bëhet virale, duke ngjallur interesin e njerëzve për të gatuar me majonezë.

Uber Eats
Kjo reklamë promovoi idenë se Uber Eats jep më shumë se ushqim, dhe përfshiu disa fuqi të mëdha yjesh me aktorët Jennifer Aniston dhe David Schwimmer të famës së “Friends”. Ideja është që për të kujtuar diçka, duhet të harrosh diçka.

Më të këqijat:

Temu
Temu ka prezantuar të njëjtën reklamë disa herë gjatë Super Bowl, një reklamë e animuar që tregonte njerëzit që merrnin artikuj me çmime të ulëta nga aplikacioni kinez i blerjeve, gjë që ngatërroi disa shikues dhe bëri që Washington Post të ankohej: “Vetëm e njëjta reklamë e çalë, gjatë dhe e mbaruar.”

Homes.com
Homes.com shfaqi tre spote, me aktorin Dan Levy nga “Schitt’s Creek”, gjatë Super Bowl, por nuk arriti t’u përcjellë shikuesve se çfarë ishte përfitimi i tij, tha paneli Kellogg. Homes.com ishte një nga 11 markat që mori notën D nga paneli, rezultati më i ulët i tij këtë vit.

Squarespace

Kjo reklamë dukej bie në sy dhe kishte një pamje nga Martin Scorsese, por nuk arriti të lidhë pikat midis shërbimeve të kompanisë dhe reklamës. Reklama përshkruan një pushtim alienësh të Tokës, por njerëzit janë shumë të fokusuar në telefonat e tyre për ta vënë re.

Shops Bass Pro
Kjo reklamë theksoi përballueshmërinë e varkave të shitura nga Bass Pro Shops, por nuk fitoi mbi fansat për mjeshtëri. Në të vërtetë, New York Times tha se reklama dukej “sikur e bërë për televizionin lokal natën vonë”.

Drumstick

Marka klasike e akullores shënoi debutimin e saj në Super Bowl me një spot ku shfaqet komediani Eric André, i cili sëmuret në një avion. Kur ekuipazhi pyet nëse një mjek është në bord, “Dr. Umstick” flet, por ai vëren se nuk është një “mjek i trupit”. Në vend të kësaj, ai u jep të gjithëve kone akullore – ndërsa André ka mbetur në dhimbje.

American Values 2024
Kjo reklamë ishte nga super PAC e Robert F. Kennedy Jr., e cila transmetoi një reklamë 30 sekondash për fushatën presidenciale të kandidatit të pavarur. Spoti u bazua në slogane, klipe dhe një zhurmë që mbështetej në trashëgiminë e xhaxhait të tij, ish-presidentit John F. Kennedy, gjë që shkaktoi ankesa nga disa anëtarë të familjes së Kenedit për përdorimin e imazheve të familjes.

cbsn

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0