Shitjet e makinave në Evropë janë më të ulëtat që nga 1996 - Business Magazine Albania

Shitjet e makinave në Evropë janë më të ulëtat që nga 1996

Në qershor, Evropa regjistroi numrin më të ulët të makinave të reja në treg, që nga viti 1996 me pak më shumë se 1.06 milionë automjete. Prodhuesit e makinave po shohin rënie të shitjeve me gati 50%, sipas të dhënave nga shoqata evropiane automobilistike.

Volkswagen Group ishte prodhuesi i makinave më i goditur me gati një të katërtën më pak shitje se qershorin e kaluar. Gjithsesi, gjatë gjashtëmujorit të parë, Stellantis ka parë rënien më të madhe deri më tani në 21.1%.

Ndër markat më të vogla, prodhimet e reja të Volvo ranë 47.9% në qershor dhe 28.5% gjatë gjysmës së parë të vitit, ndërsa Jaguar Land Group pa një rënie më të vogël në qershor në 13.2%, por goditja më e madhe këtë vit deri më tani me 34.7%.

Lexo edhe: Kriza e karburanteve “dërgon në qiell” çmimet e makinave elektrike

Inflacioni, pengesat e zinxhirit të furnizimit, rastet në rritje të koronavirusit në disa vende dhe mungesa e vazhdueshme e çipave janë vetëm disa nga problemet që mundojnë industrinë e automjeteve në rajon, e cila tani ka regjistruar 12 muaj radhazi rënie.

Prodhuesit e mëdhenj të makinave nga BMW në Stellantis kanë raportuar në javët e fundit rënie të shitjeve globalisht përpara rezultateve të tyre të tremujorit të dytë më vonë këtë muaj.

Të katër tregjet kryesore të Bashkimit Evropian – Spanja, Italia, Gjermania dhe Franca – raportuan një rënie në prodhimet e makinave./ Reuters

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #29 - Korrik 2022

Art në biznes & biznes me art

Ky numër vjen me tema të fushave të paprekura më parë nga ne.

Sipërmarrja gjendet kudo, ndaj këtë radhë u ndalëm tek industria e modës dhe kinematografia. Arti është një fushë ku mund të lulëzojnë shumë sipërmarrje të suksesshme. Përmes investimit në art, jo vetëm bëjmë biznes, por i shërbejmë shumë më tepër identitetit shqiptar, duke krijuar mundësi të promovohen e të njihen në tregje globale, vendi, kultura dhe tradita shqiptare. Pra, të hapet rruga edhe për turizëm dhe eksporte më të mëdha.

Sot vijmë me artikuj dedikuar modës, sfidave aktuale, ndikuar nga kriza e çmimeve të larta, por edhe mundësive për zbulimin e talenteve. Muza Competition, konkursi i artistëve të rinj u kurorëzua me 10 finalistë nga diaspora dhe fitoren e një vajze të re. E sapodiplomuar në Amerikë, Alisa Dudaj, spikati, duke treguar me punimet e saj talentin dhe vlerësimin e traditës. Businessmag beson tek talentet dhe synon të frymëzojë përmes tyre. Në fushën e artit ju mund të nisni një startup, ndaj në faqen kryesore sjellim stilisten e re.

Një tjetër industri që po lulëzon mes vështirësish është ajo e kinematografisë. Financat publike vendase janë të ulëta dhe kineastët kërkojnë vë…

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0