Shitjet e automjeteve elektrike të Tesla-s i arritën pritshmëritë, por ritmi i rritjes po ngadalësohet - Business Magazine Albania

Shitjet e automjeteve elektrike të Tesla-s i arritën pritshmëritë, por ritmi i rritjes po ngadalësohet

Shitjet e makinave sedan elektrike Model 3 dhe hatchbacks Y të prodhuara nga Tesla, u rritën në tremujorin e parë, duke ndihmuar prodhuesin e automjeteve Elon Musk të raportojë shifra, që tejkaluan pritshmëritë e analistëve, por që u rritën modestisht nga tremujori i mëparshëm.

Kompania tha se u dorëzoi 184.800 automjete klientëve në mbarë botën nga janari deri në mars, më shumë se dyfishi i shifrës së një viti më parë kur shpërthimi i Covid-19 ndaloi për pak kohë prodhimin në fabrikat e saj në Kaliforni dhe Shangai. Megjithatë, rritja nga tremujori i katërt i vitit 2020 ishte vetëm 2.2%. Kompania pritej të raportonte rreth 172,000 dorëzime të njësive, për shkak të faktorëve, duke përfshirë mungesën globale të çipave dhe përbërësve elektronikë që goditën industrinë e automjeteve këtë vit.

Lexo: Makina fluturuese dhe autobusët pa shofer janë e ardhmja e transportit urban

-“Fuqia e tremujorit ishte Modeli 3 / Y, i cili ishte suprizues dhe arriti në 182,780 dërgesa”,- tha analisti i kapitalit në Wedbush, Dan Ives në një artikull kërkimor. 

Rritja e vazhdueshme e prodhimit dhe tremujorët e fundit fitimprurës tregojnë se Tesla ka arritur një qëndrueshmëri operacionale, një cilësi që i ka munguar kompanisë pjesën më të madhe të historisë së saj. Musk po nxit një zgjerim masiv të kapaciteteve me zgjerimin e vazhdueshëm të prodhimit në Kinë, një fabrikë e re që po përfundon në Berlin dhe vazhdimi i punëve në një Gigafactory të dytë në shkallë të gjerë në SHBA në Austin, Texas. Në të njëjtën kohë, kompania është gati të fillojë të përballet me një konkurrencë të gjerë në tregun e automjeteve elektrike, pasi gjigandët globalë të automjeteve, duke përfshirë General Motors, Ford, Volkswagen dhe Hyundai të gjithë po zgjerojnë ofertat dhe startup-et e tyre me bateri si Rivian, Lucid dhe produkte të gatshme Fisker që do të konkurrojnë drejtpërdrejt me shitësit më të mirë të Teslas.

Lexo: Elon Musk jep 100 milionë dollarë për kë investon në teknologjinë e kapjes së CO2

Tesla nuk ka treguar shifrat e dorëzimit sipas vendit ose rajonit, duke e bërë të vështirë të kuptohet se ku është kërkesa më e lartë dhe ku është në rënie. Sidoqoftë, është thënë që fillimi i shitjeve të Modelit Y në Kinë ishte një faktor pozitiv.

“Ne jemi inkurajuar nga mirëpritja e fortë e Modelit Y në Kinë dhe po përparojmë shpejt drejt kapacitetit të plotë të prodhimit”,-  tha kompania në një deklaratë. “Modeli i ri S dhe Modeli X gjithashtu janë pritur jashtëzakonisht mirë, me pajisjet e reja të instaluara dhe të testuara në Q1 dhe ne jemi në fazat e hershme të rritjes së prodhimit.”

Prodhimi në këtë tremujor arriti në 180,338 automjete, vetëm 0.3% nga tremujori i katërt i vitit 2020. Kompania do të nxjerrë rezultatet financiare tremujore në disa javë.

FORBES

Must watch
Business Mag Nr. #25 - Mars 2021

Kjo periudhë përkon me një vit të plotë në kushte pandemie në vendin tonë, në Europë dhe në mbarë botën. Në një vit ndodhën shumë zhvillime, të paparashkuara ndonjëherë më parë nga ne, duke hedhur poshtë shumë plane apo projekte tonat për rritjen. Por, në këtë kohë sipërmarrje të ndryshme u vunë në lëvizje për të gjetur zgjidhje të reja e për të siguruar mbijetesën.

Në këtë numër të revistës, vijnë zhvillimet përmes gjurmëve që kanë lënë tek industri, sipërmarrje apo individë sipërmarrës.

Pano Soko, ekonomist i njohur flet për efektet e paketave ekonomike të mbështetjes dhe nevojën për paketa ndihme në industritë e prekura.

Rubrika 3X3 i kushtohet industrisë së verërave. Nga intervistat tona me 3 prodhues rezulton se

verërat shqiptare janë të “paralizuara” nga pandemia.

Verërat janë në një trend me turizmin. Brunila Liçaj, profesore dhe eksperte në fushën e turizmit është optimiste për të ardhmen e kësaj fushe.

Në rubrikën e brandeve kemi sjellë, fabrikën e qumështit dhe prodhimeve të bulmetit “Lufra”, ndërsa një brand që po rimëkëmbet nga Kosova është prodhuesi i këpucëve artizanale “Perolli”. Të dy këto brande janë model frymëzimi për njerëzit e punës!

Një pjesë e rëndësishme e revistës i dedikohet konkursit dhe fituesve të Businessmag në …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0