Shitjet e automjeteve elektrike të Tesla-s i arritën pritshmëritë, por ritmi i rritjes po ngadalësohet - Business Magazine Albania

Shitjet e automjeteve elektrike të Tesla-s i arritën pritshmëritë, por ritmi i rritjes po ngadalësohet

Shitjet e makinave sedan elektrike Model 3 dhe hatchbacks Y të prodhuara nga Tesla, u rritën në tremujorin e parë, duke ndihmuar prodhuesin e automjeteve Elon Musk të raportojë shifra, që tejkaluan pritshmëritë e analistëve, por që u rritën modestisht nga tremujori i mëparshëm.

Kompania tha se u dorëzoi 184.800 automjete klientëve në mbarë botën nga janari deri në mars, më shumë se dyfishi i shifrës së një viti më parë kur shpërthimi i Covid-19 ndaloi për pak kohë prodhimin në fabrikat e saj në Kaliforni dhe Shangai. Megjithatë, rritja nga tremujori i katërt i vitit 2020 ishte vetëm 2.2%. Kompania pritej të raportonte rreth 172,000 dorëzime të njësive, për shkak të faktorëve, duke përfshirë mungesën globale të çipave dhe përbërësve elektronikë që goditën industrinë e automjeteve këtë vit.

Lexo: Makina fluturuese dhe autobusët pa shofer janë e ardhmja e transportit urban

-“Fuqia e tremujorit ishte Modeli 3 / Y, i cili ishte suprizues dhe arriti në 182,780 dërgesa”,- tha analisti i kapitalit në Wedbush, Dan Ives në një artikull kërkimor. 

Rritja e vazhdueshme e prodhimit dhe tremujorët e fundit fitimprurës tregojnë se Tesla ka arritur një qëndrueshmëri operacionale, një cilësi që i ka munguar kompanisë pjesën më të madhe të historisë së saj. Musk po nxit një zgjerim masiv të kapaciteteve me zgjerimin e vazhdueshëm të prodhimit në Kinë, një fabrikë e re që po përfundon në Berlin dhe vazhdimi i punëve në një Gigafactory të dytë në shkallë të gjerë në SHBA në Austin, Texas. Në të njëjtën kohë, kompania është gati të fillojë të përballet me një konkurrencë të gjerë në tregun e automjeteve elektrike, pasi gjigandët globalë të automjeteve, duke përfshirë General Motors, Ford, Volkswagen dhe Hyundai të gjithë po zgjerojnë ofertat dhe startup-et e tyre me bateri si Rivian, Lucid dhe produkte të gatshme Fisker që do të konkurrojnë drejtpërdrejt me shitësit më të mirë të Teslas.

Lexo: Elon Musk jep 100 milionë dollarë për kë investon në teknologjinë e kapjes së CO2

Tesla nuk ka treguar shifrat e dorëzimit sipas vendit ose rajonit, duke e bërë të vështirë të kuptohet se ku është kërkesa më e lartë dhe ku është në rënie. Sidoqoftë, është thënë që fillimi i shitjeve të Modelit Y në Kinë ishte një faktor pozitiv.

“Ne jemi inkurajuar nga mirëpritja e fortë e Modelit Y në Kinë dhe po përparojmë shpejt drejt kapacitetit të plotë të prodhimit”,-  tha kompania në një deklaratë. “Modeli i ri S dhe Modeli X gjithashtu janë pritur jashtëzakonisht mirë, me pajisjet e reja të instaluara dhe të testuara në Q1 dhe ne jemi në fazat e hershme të rritjes së prodhimit.”

Prodhimi në këtë tremujor arriti në 180,338 automjete, vetëm 0.3% nga tremujori i katërt i vitit 2020. Kompania do të nxjerrë rezultatet financiare tremujore në disa javë.

FORBES

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0