Shitjet e Apple bien në nivelin më të ulët që nga 2019 - Business Magazine Albania

Shitjet e Apple bien në nivelin më të ulët që nga 2019

~2 minuta lexim

Shitjet e Apple ranë në fund të vitit 2022, pasi konsumatorët të shtrënguar nga rritja e kostos së jetesës ulën blerjet e tyre. Shitjet e kompanisë së njohur teknologjike ranë me 5% në tre muajt deri në dhjetor krahasuar me të njëjtën periudhë të vitit 2021. Ishte rënia më e madhe tremujore që nga viti 2019 dhe më e keqe se sa pritej.

Përditësimi erdhi pasi shumë firma paralajmërojnë për një ngadalësim të mprehtë ekonomik, veçanërisht në sektorin e teknologjisë që lulëzoi gjatë pandemisë.

Shefi i Apple, Tim Cook tha se firma po lundronte në një “mjedis sfidues”. Ai fajësoi rënien e shitjeve për mungesën e furnizimit për shkak të ndërprerjes së Covid-19 në Kinë – ku prodhohen telefonat e saj – dhe një dollar të fortë, si dhe dobësinë më të gjerë ekonomike që rrjedh nga rritja e çmimeve, lufta në Ukrainë dhe efektet e vazhdueshme nga pandemia.

“Ndërsa bota vazhdon të përballet me rrethana të paprecedentë … ne e dimë se Apple nuk është imun ndaj tij,” tha ai në një telefonatë konferencë me investitorët.

Lexo edhe: Shitjet e telefonave inteligjentë pësojnë rënien më drastike nga 2013

Apple tha se rëniet e shitjeve ndodhën në të gjithë botën dhe goditën shumicën e produkteve të saj. Shitjet e iPhone-ve të saj të njohur ranë më shumë se 8%.

Kompani të tjera të mëdha të teknologjisë thanë gjithashtu se po ndjenin presion në përditësimet ndaj investitorëve.

Amazon, e cila ka qenë duke luftuar për të rindezur biznesin e saj të tregtisë elektronike, tha se shitjet në dyqanet e saj online ranë me 2% në tre muajt e fundit të 2022, krahasuar me një vit më parë.

Në Alphabet, kompania mëmë e Google dhe YouTube, shitjet u rritën vetëm 1% pasi firmat ulën reklamat, burimin kryesor të të ardhurave të kompanisë, përballë pasigurisë ekonomike./ BBC

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #37 - Prill 2025

Mendo lokalisht, vepro globalisht

Viti 2025 vjen me sfida dhe mundësi të mëdha në sektorë të rëndësishëm të ekonomisë sonë. Turizmi shqiptar po përjeton një rritje të jashtëzakonshme, ku duket se pas një prezantimi mbresëlënës në ITB Berlin, Shqipëria është gati të pozicionohet si një destinacion i rëndësishëm në hartën botërore me një ofertë të larmishme turistike. Paralelisht, tregu i pasurive të paluajtshme po përballet me ndyshime të shumta, ku investimet strategjike dhe zhvillimi i qëndrueshëm janë kyç për suksesin e këtij sektori.
Teknologjia vazhdon të transformojë mënyrën se si jetojmë dhe punojmë. Inteligjenca Artificiale nuk është më thjesht një mjet ndihmës, por një faktor vendimtar që po shkruan rregulla të reja në çdo industri.

Bota përballë sfidës së krijimit të një axhende më humane për Inteligjencën Artificiale – si mund ta vendosim atë në shërbim të njeriut, pa e shndërruar në një rrezik për demokracinë dhe ekonominë globale? Ndërsa jetojmë në një botë që ndryshon vazhdimisht, shohim sesi Fintech është një realitet i padiskutueshëm që po lehtëson ditë pas dite jetën dhe veprimtarinë e bizneseve dhe individëve. Ajo që konfirmojmë me siguri në këtë edicion është sesi bizneset shqiptare po përqafojnë gjithnjë e më shumë një qasje europiane në menaxhim, kulturë, lidership dhe investime, duke u nxitur drejt inovacionit dhe …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0