Shifrat shqetësuese! Njerëzit shpenzojnë një të tretën e kohës së tyre të zgjimit në aplikacionet mobile - Business Magazine Albania

Shifrat shqetësuese! Njerëzit shpenzojnë një të tretën e kohës së tyre të zgjimit në aplikacionet mobile

Njerëzit shpenzojnë mesatarisht 4.8 orë në ditë në celularët e tyre, sipas firmës së monitorimit të aplikacioneve App Annie.

Në vitin 2020, rregullatori në Mbretërinë e Bashkuar, Ofcom gjeti sasi të ngjashme të kohës së shpenzuar, megjithëse hulumtimi i tij përfshinte dhe kohën e shpenzuar para TV.

Raporti i App Annie tregon se aplikacionet janë shkarkuar 230 miliardë herë në vitin 2021, ndërsa janë shpenzuar 170 miliardë dollarë (125 miliardë paund).

TikTok ishte aplikacioni më i shkarkuar në mbarë botën, me përdoruesit që shpenzonin 90% më shumë kohë krahasuar me vitin 2020.

“Ekrani i madh po vdes ngadalë, pasi celulari vazhdon të thyejë rekorde në pothuajse çdo kategori, me kohën e shpenzuar, shkarkimet dhe të ardhurat”, tha shefi ekzekutiv i App Annie, Theodore Krantz.

Lexo edhe: Google ngre alarmin. Ja 150 aplikacionet e dëmshme që duhet t’i fshini nga telefoni juaj

Firma monitoruese parashikoi se deri në gjysmën e dytë të këtij viti, TikTok do të kalonte 1.5 miliardë përdorues aktivë mujorë.

Koha mesatare e shpenzuar në aplikacionet celulare ishte katër orë e 48 minuta, 30% më shumë nga viti 2019, tregoi raporti i App Annie.

Kjo u llogarit në dhjetë tregje, duke përfshirë Indinë, Turqinë, SHBA-në, Japoninë, Meksikën, Singaporin dhe Kanadanë. Përdoruesit në Brazil, Indonezi dhe Korenë e Jugut kalonin pesë orë në ditë.

Nga kjo kohë, shtatë nga çdo 10 minuta shpenzoheshin në aplikacione sociale, fotografike dhe video, me TikTok kryesues, sugjeron raporti.

bbc

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #29 - Korrik 2022

Art në biznes & biznes me art

Ky numër vjen me tema të fushave të paprekura më parë nga ne.

Sipërmarrja gjendet kudo, ndaj këtë radhë u ndalëm tek industria e modës dhe kinematografia. Arti është një fushë ku mund të lulëzojnë shumë sipërmarrje të suksesshme. Përmes investimit në art, jo vetëm bëjmë biznes, por i shërbejmë shumë më tepër identitetit shqiptar, duke krijuar mundësi të promovohen e të njihen në tregje globale, vendi, kultura dhe tradita shqiptare. Pra, të hapet rruga edhe për turizëm dhe eksporte më të mëdha.

Sot vijmë me artikuj dedikuar modës, sfidave aktuale, ndikuar nga kriza e çmimeve të larta, por edhe mundësive për zbulimin e talenteve. Muza Competition, konkursi i artistëve të rinj u kurorëzua me 10 finalistë nga diaspora dhe fitoren e një vajze të re. E sapodiplomuar në Amerikë, Alisa Dudaj, spikati, duke treguar me punimet e saj talentin dhe vlerësimin e traditës. Businessmag beson tek talentet dhe synon të frymëzojë përmes tyre. Në fushën e artit ju mund të nisni një startup, ndaj në faqen kryesore sjellim stilisten e re.

Një tjetër industri që po lulëzon mes vështirësish është ajo e kinematografisë. Financat publike vendase janë të ulëta dhe kineastët kërkojnë vë…

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0