Shenja më inteligjente e horoskopit është…


Inteligjenca është një tipar përbërës dhe i rëndësishëm i personalitetit. Ajo na ofron mbrojtje, komfort dhe siguri.

Shenjat më inteligjente për sa i përket inteligjencës analitike dhe asaj precetuese janë:

Analitke – Ujori

Perceptuese – Akrepi (Akrepi është shenja e cila nuk mashtrohet lehtë.)

Por çdo shenjë është inteligjentë në aspekte të ndryshme.

Shenjat e zjarrit (Dashi, Luani, Shigjetari) kanë inteligjencë intuitive. Ata shohin mundësit dhe rrezikojnë.

Shenjat e tokës (Demi, Virgjëresha, Bricjapi) kanë inteligjencë praktike, që nga balancimi i parave dhe deri te zgjidhja e problemeve në ambjetin e punës. Këto shenja bëjnë para.

Shenjat e ajrit (Binjakët, Peshorja, Ujori) kanë inteligjencë praktike dhe janë idealist. Këto shenja jan plot ide dhe krijojnë shumë lidhje me njerëzit. Socializimi iu mundëson atyre stimulimin e ideve.

Shenjat e ujit (Gaforrja, Akrepi, Peshqit) kanë inteligjencë perceptuese. Ata arrijnë të kuptojnë motivimin dhe ndjenjat tuaja. Në horoskopin kinez, uji lidhet me inteligjencën. Shenjat e ujit janë të lidhura me të tjerët.

/OhioAstrology

Must watch
Business Mag Nr. #25 - Mars 2021

Kjo periudhë përkon me një vit të plotë në kushte pandemie në vendin tonë, në Europë dhe në mbarë botën. Në një vit ndodhën shumë zhvillime, të paparashkuara ndonjëherë më parë nga ne, duke hedhur poshtë shumë plane apo projekte tonat për rritjen. Por, në këtë kohë sipërmarrje të ndryshme u vunë në lëvizje për të gjetur zgjidhje të reja e për të siguruar mbijetesën.

Në këtë numër të revistës, vijnë zhvillimet përmes gjurmëve që kanë lënë tek industri, sipërmarrje apo individë sipërmarrës.

Pano Soko, ekonomist i njohur flet për efektet e paketave ekonomike të mbështetjes dhe nevojën për paketa ndihme në industritë e prekura.

Rubrika 3X3 i kushtohet industrisë së verërave. Nga intervistat tona me 3 prodhues rezulton se

verërat shqiptare janë të “paralizuara” nga pandemia.

Verërat janë në një trend me turizmin. Brunila Liçaj, profesore dhe eksperte në fushën e turizmit është optimiste për të ardhmen e kësaj fushe.

Në rubrikën e brandeve kemi sjellë, fabrikën e qumështit dhe prodhimeve të bulmetit “Lufra”, ndërsa një brand që po rimëkëmbet nga Kosova është prodhuesi i këpucëve artizanale “Perolli”. Të dy këto brande janë model frymëzimi për njerëzit e punës!

Një pjesë e rëndësishme e revistës i dedikohet konkursit dhe fituesve të Businessmag në …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0