Një javë pasi një përditësim i gabuar shkaktoi një ndërprerje globale të IT që ndaloi fluturimet dhe stacionet televizive jashtë transmetimit, shefi i CrowdStrike ka zbuluar se pothuajse të gjitha sistemet janë kthyer në linjë.
Në një postim në LinkedIn, George Kurtz tha se “mbi 97%” e sistemeve që përdornin softuerin e tij ishin përsëri në linjë që nga 25 korriku. Microsoft më parë vlerësoi se 8.5 milionë sisteme ishin çaktivizuar nga një defekt në softuerin e CrowdStrike. Kjo shifër dhe vlerësimi i z. Kurtz për përqindjen e fiksuar, sugjeron se rreth 250,000 pajisje mbetën jashtë linje.
Shefi ekzekutiv i CrowdStrike falenderoi “përpjekjet e palodhura” të klientëve dhe stafit, ndërsa kërkoi falje përsëri për incidentin.
“Ndërsa nuk mund të premtoj përsosmëri, mund të premtoj një përgjigje që është e fokusuar, efektive dhe me një ndjenjë urgjence”, shkroi ai.
Megjithatë, ai pranoi se puna e kompanisë për të rregulluar pajisjet “nuk është ende e plotë” dhe tha se firma ishte “e përkushtuar për të rivendosur çdo sistem të ndikuar”.
Rikthimi i sistemeve në internet ka rezultuar se është një proces që kërkon kohë. Të premten e javës së kaluar, zgjidhjet u ndanë në internet si nga CrowdStrike ashtu edhe nga Microsoft brenda 24 orëve nga raportimi i parë i problemit. Por, mjetet juridike, të cilat përfshinin rinisjen e sistemeve në modalitetin e sigurt dhe fshirjen e skedarit të gabuar, kërkonin që njerëzit të ishin në gjendje të aksesonin fizikisht pajisjet, gjë që rezultoi e vështirë në disa raste. Microsoft që atëherë ka lëshuar një mjet për të përshpejtuar procesin dhe z. Kurtz tha se zhvillimi i mjeteve të automatizuara të rimëkëmbjes kishte “rritur” përpjekjet për rikuperim.
Që atëherë, CrowdStrike ka dhënë më shumë detaje rreth asaj se si lindi çështja në një Rishikim Paraprak të Incidentit dhe është zotuar për një sërë masash të dizajnuara për të siguruar që ajo të mos përsëritet. Por, përpjekjet e kompanisë për të bërë ndryshime janë kritikuar gjithashtu për gabime.
CrowdStrike u përball me reagime të reja pasi u dha stafit dhe firmave që ata punojnë një kupon UberEats prej 10 dollarësh për të kërkuar falje për ndërprerjen.
“Për të shprehur mirënjohjen tonë, filxhani juaj i radhës i kafesë është nga ne!” CrowdStrike shkroi, duke i udhëzuar njerëzit të përdorin një kod për të hyrë në kreditin prej 10 dollarësh.
Sipas firmës së sigurimeve Parametrix, 500 kompanitë kryesore amerikane sipas të ardhurave, duke përjashtuar Microsoft-in, pësuan 5.4 miliardë dollarë (4.1 miliardë £) humbje financiare nga ndërprerja.
Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.
Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.