Serena Leka, shqiptarja që triumfoi në Samitin Botëror të Inovacionit në Kinë

Serena Leka, shqiptarja që triumfoi në Samitin Botëror të Inovacionit në Kinë


Serena Leka nuk është një emër i pa njohur për lexuesin e BusinessMag.al dhe jo vetëm. Tashmë emri i saj po lakohet shumë në Shqipëri dhe jashtë saj, madje deri në Kinë, për arritjet e kompanisë CELLUGY, ku ajo është bashkëpronare.

Serena fitoi me kompaninë e saj në Smitin Botëror të Inovacionit në Kinë, me ambalazhin ekologjik të CELLUGE. Në eventin prestigjoz, ajo u nderua me çmimin e parë, ndonëse konkurrenca ishte mjaft e fortë.

Për BusinessMag.al Serena tregon rrugëtimin se si ajo dhe kompania CELLUGY arritën të bëhen pjesë e këtij Samiti. Fillimi nis me konkurs në një kompeticion shkencor ndërkombëtar të mbajtur në Gjermani. Mes shumë kompanive të fuqishme botërore ata u vlerësuan me vendin e parë. Fitorja në këtë event u mundësoi marrjen pjesë në samitin e mbajtur në Kinë. Një samit në të cilin ishin konkurruese 50 kompani, shumica lokale, një juri 51% kineze dhe një numër shumë i lartë ndjekësish online.

Fitorja ishte diçka shumë e madhe për Serenën, ku përveçse fituan shumë shërbime dhe mundësi për të hyrë në tregun kinez, ata morën edhe një vëmendje të madhe mediatike. Serena përfaqësoi kompaninë e saj me produktin ekologjik të krijuar nga grupi i përkushtuar i CELLUGY, i cili përbëhet nga 6 persona. Ky produkt ekologjik i quajtur Ecoflexy, synon që të zëvendësojë plastikën në paketim fleksibël.

Lexo: Serena Leka, shqiptarja që po trajnon ekselentët në mbarë globin

Për BusinessMag.al Serena thotë se ky produkt është një gjetje e çmuar, pasi përbëhet tërësisht nga mbetje ushqimore që kanë përbërës sheqerin, kryesisht atë të frutave. Fakti që në këtë samit morën pjesë shumë kompani të mëdha botërore, tregon se edhe produkti i prezantuar prej tyre është një produkt vërtetë konkurues. Serena thotë se ata u shpallën fitues për disa arsye: a) Produkti është material 100% bio dhe 0% plasikë, b) i certifikuar për cilësinë e tij, c) skuadra kaq e vogël ka arritur shumë gjëra në pak kohë.

National Geographic e ka cilësuar CELLUGY si një nga 10 kompanitë më të mira në botë në dizenjimin e materialeve të reja.

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0