Seksi nuk shet, kështu thotë ky studim i ri

Seksi nuk shet, kështu thotë ky studim i ri


Sipas një studimi nga John Wirtz, një profesor për reklamat në Universitetin e Illinoit, përfshirja e “joshjes seksuale” në një reklamë kreative nuk bëri që pjesëmarrësit ta kujtonin më mirë emrin e markës apo vet produktin.

Në fakt, konsumatorët kanë prirje ta gjykojnë negativisht një markë që përdor seksualitetin për të shitur një produkt.

“Nuk pati asnjë efekt mbi pjesëmarrësit, nxitja seksuale me qëllim blerjen e produktit,” tha Wirtz.

“Ky hamendësim se seksi shet, nuk është aspak i vërtet. Nuk ka asnjë tregues që sjell kjo taktikë sjell efekte pozitive.”

Lexoni: Reklamat me idetë më kreative

Ky studim u publikua së fundmi në Gazetën Ndërkombëtare të Reklamimit.

Përfundimet pasqyrojnë një zbulim të ngjashëm nga një ekip kërkuesish në Universitetin Shtetëror të Ohajos në vitin 2015, të cilët studiuan mitin e bindës se seksi apo dhuna në reklamat krijuese ndikon në blerjet e konsumatorit.

Në një kohë kur diversiteti, përfaqësimi i femrës në media dhe seksizmi në industrinë e reklamave janë tema kryesore e çdo diskutimi, shumë marka po heqin dorë nga reklamat “pikante”.

Lexoni: Reklamat më të mira në median sociale nga markat më të njohura

Dy vite më parë, Ameritest, firma për testimin e kopjimit, tregoi një reklamë nga Carl’s Jr. në panelin e konsumatorëve për të vlerësuar reagimin e tyre. Dhe konkretisht, kjo është reklama:

Më shumë se gjysma e panelit e komentoi këtë reklamë si ofenduese 52% apo të bezdisshme dhe të panevojshme, ndërkohë pothuajse 1/3 e tyre (32%) tha se thjesht ndjenin keqardhje për Carl’s Jr.

Feedback-u është i rëndësishëm për suksesin e një kompanie, kështuqë Carl’s Jr. është rikthyer përsëri te reklamat fillestare duke e “joshur” konsumatorin me përbërësit e tij.

/WARC

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #28 - Prill 2022

Si sipërmarrës e keni dëgjuar, madje e keni predikuar shprehjen: jeta nuk bëhet më e lehtë, thjesht ju bëheni më të fortë. Kësaj radhe po e përjetojmë siç nuk e kishim imagjinuar.

Ndërsa po synonim të dilnim nga kthetrat e pandemisë, një tjetër plagë goditi Europën. Sulmi rus ndaj Ukrainës, i pakonceptueshëm nga bota moderne, erdhi si një Tsunami në Europë dhe madje në të gjithë Botën. Lufta me armë shkatërruese, deri tek kërcënimi i përdorimit të armëve nukleare, po sjell një dëm të jashtëzakonshëm për Ukrainën dhe popullin e saj. Mijëra të vrarë dhe mbi 4 milionë të shpërngulur nga vendi, pavarësisht rezistencës së fortë dhe të paparashikuar të ukrain- asve.

Zhvillimet dinamike në më pak se një muaj, çuan në vendime të pamenduara më parë për dhjetëra kompani ndërkombëtare. Tregjet e lëndëve të para panë çmime të rritura me ritmet më të larta të 40 viteve të fundit, ndërsa sheshet në kryeqytetet botërore, përfshirë Tiranën, pritën protestat, fillimisht kundër luftës e më tej kundër rritjes së çmimeve. Më 8 Mars, Çmimi i Naftës kaloi nga 199 lekë/litër në 260-270 lekë për litër, ndërsa po gjatë marsit, çmimi i bukës masive kaloi nga 80 lekë në 100 dhë së fundi 120 lekë. Qeveria ngriti komitete për të …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0