Seksi nuk shet, kështu thotë ky studim i ri

Seksi nuk shet, kështu thotë ky studim i ri


Sipas një studimi nga John Wirtz, një profesor për reklamat në Universitetin e Illinoit, përfshirja e “joshjes seksuale” në një reklamë kreative nuk bëri që pjesëmarrësit ta kujtonin më mirë emrin e markës apo vet produktin.

Në fakt, konsumatorët kanë prirje ta gjykojnë negativisht një markë që përdor seksualitetin për të shitur një produkt.

“Nuk pati asnjë efekt mbi pjesëmarrësit, nxitja seksuale me qëllim blerjen e produktit,” tha Wirtz.

“Ky hamendësim se seksi shet, nuk është aspak i vërtet. Nuk ka asnjë tregues që sjell kjo taktikë sjell efekte pozitive.”

Lexoni: Reklamat me idetë më kreative

Ky studim u publikua së fundmi në Gazetën Ndërkombëtare të Reklamimit.

Përfundimet pasqyrojnë një zbulim të ngjashëm nga një ekip kërkuesish në Universitetin Shtetëror të Ohajos në vitin 2015, të cilët studiuan mitin e bindës se seksi apo dhuna në reklamat krijuese ndikon në blerjet e konsumatorit.

Në një kohë kur diversiteti, përfaqësimi i femrës në media dhe seksizmi në industrinë e reklamave janë tema kryesore e çdo diskutimi, shumë marka po heqin dorë nga reklamat “pikante”.

Lexoni: Reklamat më të mira në median sociale nga markat më të njohura

Dy vite më parë, Ameritest, firma për testimin e kopjimit, tregoi një reklamë nga Carl’s Jr. në panelin e konsumatorëve për të vlerësuar reagimin e tyre. Dhe konkretisht, kjo është reklama:

Më shumë se gjysma e panelit e komentoi këtë reklamë si ofenduese 52% apo të bezdisshme dhe të panevojshme, ndërkohë pothuajse 1/3 e tyre (32%) tha se thjesht ndjenin keqardhje për Carl’s Jr.

Feedback-u është i rëndësishëm për suksesin e një kompanie, kështuqë Carl’s Jr. është rikthyer përsëri te reklamat fillestare duke e “joshur” konsumatorin me përbërësit e tij.

/WARC

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0