Së shpejti do të hahet 'mish' i bërë nga bimët

Së shpejti do të hahet ‘mish’ i bërë nga bimët


Biftek të rritur në laborator dhe hamburger me bazë bimore do të jenë së shpejti ushqimi zëvendësues i mishit në menutë e restoranteve në qytetet më të mëdha botërore.

“Ushqimi i së ardhmes, ndërkohë që ne bëhemi akoma dhe më shumë urban, do të vazhdojë të jetë mishi, thjesht nuk do të jetë ai mishi i zakonshëm agrikulturor i kafshëve,” thotë Bruce Friedrich, drejtor ekzekutiv i Institutit të Ushqimeve të mira në Washington.

“Mishi do të prodhohet nga bimët, dhe do të rritet në fabrika pa fermer dhe thertore,” sqaron Friedrich. Mishi tradicional mendohet të eleminohet në vendet me të ardhura të larta brenda vitit 2050.

Ushqime të së ardhmes mendohen të jenë gjithashtu insektet apo alga me nivel të lartë proteinash si spirulina.

Mishi i ri, ka të njëjtën pamje, shije dhe strukturë si mishi origjinal.
Në vende të tjera, startup-e të ndryshme po përdorin “bujqësinë e qelizave” për të zhvilluar vezë, qumësht dhe peshq.

Rreth 80% e të gjithë tokës bujqësore është e dedikuar për kullotje për kafshët. Përveç kësaj, industria e blegtorisë konsumon 10% të ujërave të ëmbla në botë, ndërkohë që gjeneron metan dhe emetime të tjera të ngrohjes së planetit, duke shkaktuar shpyllëzime në shkallë të gjerë.

Lexoni: Bill Gates dhe Richard Branson kundër vrasjes së kafshëve. Ja një zgjidhje më e mirë

Një grusht kompanish po garojnë për të zhvilluar teknologji që mund të zvogëlojë në mënyrë drastike çmimin e mishit të ashtuquajtur “të kultivuar” ose “të pastër”, të rritur nga qelizat fillestare të marra nga kafshët e gjalla.

Ndërkohë, Bill Gates, Richard Branson dhe gjiganti i mallrave Cargill kanë investuar para në Memphis Meats të Kalifornisë e cila po zhvillon pula “të pastra”, mish lope dhe mish derri.

/WeForum

Must watch
Business Mag Nr. #25 - Mars 2021

Kjo periudhë përkon me një vit të plotë në kushte pandemie në vendin tonë, në Europë dhe në mbarë botën. Në një vit ndodhën shumë zhvillime, të paparashkuara ndonjëherë më parë nga ne, duke hedhur poshtë shumë plane apo projekte tonat për rritjen. Por, në këtë kohë sipërmarrje të ndryshme u vunë në lëvizje për të gjetur zgjidhje të reja e për të siguruar mbijetesën.

Në këtë numër të revistës, vijnë zhvillimet përmes gjurmëve që kanë lënë tek industri, sipërmarrje apo individë sipërmarrës.

Pano Soko, ekonomist i njohur flet për efektet e paketave ekonomike të mbështetjes dhe nevojën për paketa ndihme në industritë e prekura.

Rubrika 3X3 i kushtohet industrisë së verërave. Nga intervistat tona me 3 prodhues rezulton se

verërat shqiptare janë të “paralizuara” nga pandemia.

Verërat janë në një trend me turizmin. Brunila Liçaj, profesore dhe eksperte në fushën e turizmit është optimiste për të ardhmen e kësaj fushe.

Në rubrikën e brandeve kemi sjellë, fabrikën e qumështit dhe prodhimeve të bulmetit “Lufra”, ndërsa një brand që po rimëkëmbet nga Kosova është prodhuesi i këpucëve artizanale “Perolli”. Të dy këto brande janë model frymëzimi për njerëzit e punës!

Një pjesë e rëndësishme e revistës i dedikohet konkursit dhe fituesve të Businessmag në …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0