Sa sekonda duhet të jetë në ekran një reklamë? - Business Magazine Albania

Sa sekonda duhet të jetë në ekran një reklamë?


Një reklamë në internet duhet të jetë në ekran për 14 sekonda që të ketë shanse për të qenë e shikuar, sipas një studimi të ri në marrëdhëniet midis shikueshmërisë, kohës së shikimit dhe aftësisë së njerëzve për të kujtuar reklama.

Studimi nga firma e reklamave InSkin Media, në bashkëpunim me firmën kërkimore Now Hulumtime dhe Sticky – përfshiu rreth 4,300 konsumatorë në Mbretërinë e Bashkuar dhe teknologjinë duke përfshirë “ndjekjen me sy” dhe matjen e shikueshmërisë.

Një e treta arriti një “kohë shikimi” (koha e kaluar duke parë reklamën) më pak se një sekondë, ndërsa vetëm 42% e panë reklamën për të paktën një sekondë.

Koha mesatare që një reklamë ishte parë në fakt ishte 0.7 sekonda.

Studimi gjithashtu zbuloi se sa kohë një reklamë duhet të shikohet për të rritur nivele të caktuara të kohës së shikimit.

Mesatarisht, një reklamë duhet të shikohet për 14 sekonda.

Studim zbuloi gjithashtu se koha që njerëzit kalonin duke parë reklama ndryshonte në mënyrë të konsiderueshme nga katër formatet kryesore. Më shumë kohë shpenzohet në faqe për sipërmarrje rreth 7.5 sekonda, e ndjekur nga billboards (3.3 sekonda), gjysmën e faqeve (shikon vetëm pjesën e parë të një ëebsite) rreth 0.9 sekonda dhe në fund reklamat e shfaqura në website (0.7 sekonda).

Steve Doyle, CCO i InSkin Media, shpjegoi se një fushatë duhet të vlerësohet në tri faza: a ka patur reklama mundësinë për t’u parë, a u pa në të vërtetë dhe si ka qenë ndikimi.

Formatet e vogla kanë norma dhe mundësi më të larta për t’u parë”  dhe shumë fushata të mëdha u optimizuan kundër tyre, tha ai. “Por koha e shikimi është shumë e ulët dhe në këtë mënyrë është e optimizuar për angazhim dhe ndikim të ulët.”

Burimi: warc.com

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #37 - Prill 2025

Mendo lokalisht, vepro globalisht

Viti 2025 vjen me sfida dhe mundësi të mëdha në sektorë të rëndësishëm të ekonomisë sonë. Turizmi shqiptar po përjeton një rritje të jashtëzakonshme, ku duket se pas një prezantimi mbresëlënës në ITB Berlin, Shqipëria është gati të pozicionohet si një destinacion i rëndësishëm në hartën botërore me një ofertë të larmishme turistike. Paralelisht, tregu i pasurive të paluajtshme po përballet me ndyshime të shumta, ku investimet strategjike dhe zhvillimi i qëndrueshëm janë kyç për suksesin e këtij sektori.
Teknologjia vazhdon të transformojë mënyrën se si jetojmë dhe punojmë. Inteligjenca Artificiale nuk është më thjesht një mjet ndihmës, por një faktor vendimtar që po shkruan rregulla të reja në çdo industri.

Bota përballë sfidës së krijimit të një axhende më humane për Inteligjencën Artificiale – si mund ta vendosim atë në shërbim të njeriut, pa e shndërruar në një rrezik për demokracinë dhe ekonominë globale? Ndërsa jetojmë në një botë që ndryshon vazhdimisht, shohim sesi Fintech është një realitet i padiskutueshëm që po lehtëson ditë pas dite jetën dhe veprimtarinë e bizneseve dhe individëve. Ajo që konfirmojmë me siguri në këtë edicion është sesi bizneset shqiptare po përqafojnë gjithnjë e më shumë një qasje europiane në menaxhim, kulturë, lidership dhe investime, duke u nxitur drejt inovacionit dhe …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0