Sa interes tregojnë të rinjtë shqiptarë ndaj kriptomonedhave? Gjetjet e sondazhit “Përdorimi i parasë virtuale, a jemi gati!?” - Business Magazine Albania

Sa interes tregojnë të rinjtë shqiptarë ndaj kriptomonedhave? Gjetjet e sondazhit “Përdorimi i parasë virtuale, a jemi gati!?”

Grupimi studentor ABC Tirana Club prej vitit 2019 po zbaton programin “Edukimi ekonomik dhe financiar i publikut”, për zbatimin e të cilit po bashkëpunon me Fakultetin e Ekonomisë të Universitetit të Tiranës. Edicionin e Pestë ata janë kushtuar kriptomonedhave, përmes një Projekti titulluar “Përdorimi i parasë virtuale, a jemi gati!?”, dhe për të cilin po mbështeten nga programi “B4Students”.


Këto ditë ABC Tirana Club ka publikuar gjetjet e një sondazhi që ka zhvilluar në muajin tetor 2022 me 300 studentë nga universitetet publike dhe private të Shqipërisë.
Sa të familjarizuar ndjeheshin të pyeturit bazuar në informacionin që kishin mbi kriptomonedhat? Pjesa më e madhe, 31%, zgjodhi alterantivën e përgjigjes “shumë pak”, kurse 19% u shpreh “aspak” dhe 7% “pak”. Në anën tjetër 13% pranuan se ndiheshin të familjarizuar “shumë mire”, kurse 18% “mirë dhe 12% “mjaftueshëm”.
Cila do të ishte shtysa më e madhe për përfshirjen në një investim në kriptomonedha? – ishte një pyetje, për të cilën u zgjodh më shumë përgjigja “formë për t’u pasuruar”, 45%. Më pas renditej përgjigja “liri nga bankat”, 27%, “spekulimi” 10% etj. Kjo pyetje kishte dhe numrin më të madh të atyre që nuk prefereuan të japin përgjigje, 13%.

Për pyetjen se cili shkak e frenon më shumë aktivitetin normal me kriptomonedha, aletrnativa më e zgjedhur për përgjigje ishte “paqëndrueshmëri ekstreme” me 53%, pastaj renditeshin  alternativa të tjera, si “lidhja me aktivitetin kriminal” (22%),  “ekziston vetëm në kompjuter”, (13%) dhe “pak tregtarë e pranojnë atë” (12%).

Ligji 66/2020 “Për tregjet financiare të bazuara në teknologjinë e regjistrave të shpërndarë”, miratuar nga Kuvendi Shqipërisë më 1 shtator 2020, ku përfshihet dhe veprimtaria me kriptomonedha, duket se njihet në mynyrë të limituar. Pjesa më e madhe të pyeturve, 36%, pranuan se “pak” e njihnin ligjin, 20% u përgjigjën “shumë pak” dhe 14% thane “aspak”. Në masën 30% e atyre që kishin njohuri për ligjin 66/2020, 21% kishin nivelin “mjaftueshëm” dhe 9% “shumë”.
Mbi pjesëmarrjen e të pyeturve në aktivitete të lidhura me kriptomonedhat, rreth gjysma (46%), pranuan se “nuk kam marrë pjesë”, ndërkohë që 19% pohuan se kishin qenë fizikisht në aktivitete të tilla; 29% online dhe 6% ishin angazhuar në dy formatet, edhe fizikisht edhe online. Pyetjes tjetër se për çfarë aspekti do të ishin më shumë të interesuar nëse do të ftoheshin për një trajnim mbi kriptomonedhat, përgjigjet ishin: “si të fitoni” (33%), “si funksionon” (28%), “si të tregtoni” (16%), “si ta ndërtoni/krijoni”, (14%) dhe “si ta përdorni” (9%).

“Përdorimi i parasë virtuale, a jemi gati!?” përveç sondazhit përfshin dhe një fushatë informimi dhe ndërgjegjësimi, si dhe organizimin e një Forumi Diskutimi me ekspertë që pritet të mbahet në Fakultetin e Ekonomisë të Universitetit të Tiranës.

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0