Sa fitojnë Mark Cuban, Carly Fiorina dhe Richard Branson me tarifat e fjalimeve në publik? - Business Magazine Albania

Sa fitojnë Mark Cuban, Carly Fiorina dhe Richard Branson me tarifat e fjalimeve në publik?


Carly Fiorina nuk do të drejtojë vendin, por ish CEO e Hewlett-Packard duket se ka ardhur me një plan të zgjuar biznesi për veten e saj. Një ditë pas përfundimit të ofertës së saj për të siguruar kandidaturën republikane për presidencën e SHBA-ve, raportohet se ajo është ‘futur’ në vallen fitimprurëse të personazheve që flasin në publik. Lajmi u raportua nga The Los Angeles Times të Enjten, duke cituar një email nga Worldwide Speakers Group, një organizatë e me folës njerëz të famshëm. 

Sigurisht që nuk duhet të garoni për president/e për të arritur të keni tarifa të larta për fjalime në publik. Mjafton të pyesni sipërmarrës të famshëm si Mark Cuban dhe Richard Branson. Patjetër, sa më shumë e rrisni profilin tuaj publik, në politikë ose biznes, aq më shumë para do t’ju vijnë.

Nuk është ende e përcaktuar se sa do të jetë tarifa që do të vendosë Fiorina, por vetëm për 2014-ën ajo fitoi 786,000$, sipas Fortune. Ja si renditet ajo në krahasim me politikanë dhe sipërmarrës të tjerë.

1. Kandidati republikan aktual për president Donald Trump është një nga folësit publikë më të paguar në botë, ku raportohet se fiton 1.5 milionë dollarë për fjalim.
2. Ish-guvernatorja e Alaskës, Sarah Palin, kandidatja republikane për zëvendëspresidente në 2008-ën, ka një tarifë prej 115,000$ për angazhimet e saj.
3. Themeluesi i Virgin Atlantic, Richard Branson merr 100,000$ për të folur në evente.
4. Sipërmarrësi i internetit, drejtuesi i Shark Tank dhe zotëruesi i Mavericks Mark Cuban paguhet 50,000$ deri në 100,000$ për të dhënë fjalime motivuese.
5. Ish-guvernatori i Massachusetts, kandidati republikan për president në 2012-ën, Mitt Romney fiton deri në 70,000$ për një fjalim.
6. Neurokirurgu i dalë në pension dhe kandidati republikan për president i 2016-ës Ben Carson ka raportuar të ardhura midis 50,000$ dhe 100,000$ për fjalimet përpara se të fillonte fushatën e tij.
7. Kandidati republikan dhe ish-guvernatori i Floridas, Jeff Bush, i cili ka qenë gjithashtu një një sipërmarrës i pasurive të paluajtshme dhe menaxher i një fondi privat të kapitaleve, fiton 50,000$ për angazhime në publik.
8. Ish-guvernatori i Arkansas, Mike Huckabee ka fituar rreth 1 milionë $ midis 2014-ës dhe 2015-ës nëpërmjet fjalimeve publike. Ai mund të fitojë deri në 32,000$ për fjalim.
9. Ish-CEO i Godfather’s Pizza dhe kandidati i vitit 2012 republikan për garën presidenciale Herman Cain, fiton 25,000$ për fjalim.
10. Ish-kryebashkiaku i Nju Jorkut, Rudy Giuliani, kandidat për president në 2008-ën, raportohet të ketë fituar të paktën 9 milionë dollarë me tarifat e fjalimeve në publik. Pagesa e tij më e lartë për një dalje në publik, raportohet të jetë ajo për Sage Capital, ku ai fitoi 270,000$ në 2005-ën.

 

/Shkruar nga Jeremy Quittner, Publikuar nga Inc.

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0