Rrjetet 3G do të zhduken këtë vit dhe ky është një lajm i keq për makinën tuaj. Ja pse - Business Magazine Albania

Rrjetet 3G do të zhduken këtë vit dhe ky është një lajm i keq për makinën tuaj. Ja pse

makinën

Rrjeti wireless 3G dikur ishte ndër risitë më të nxehta në botë. Sot, ai është shumë i vjetër po ta krahasosh me gjeneratën e pestë (5G), madje edhe me gjeneratën e gjashtë (6G), rrjete që së shpejti do të dominojnë botën e teknologjisë. Në fakt, 3G së shpejti do të zhduket dhe kjo mund të nënkuptojë një lajm të keq për makinën tuaj.

Çdo operator kryesor mobile planifikon të mbyllë rrjetin e tij 3G këtë vit, kryesisht për të çliruar bandwidth mobile për paraqitjet e ardhshme të rrjetit 5G. Nëse telefonat inteligjentë dhe tabletët tuaj janë blerë brenda dekadës së fundit, ata duhet të kenë aftësi 4G, që do të thotë se ka të ngjarë të mos ndikohen. Megjithatë, makina juaj mund të jetë një histori tjetër.

Lexoni: Nga tollonat për bukë, në miliarder: Mendja hebraike e Jan Koum pas WhatsApp

Siç kanë vënë në dukje kohët e fundit disa blogje makinash, mbyllja e 3G do të prekë dhjetëra modele automjetesh të lëshuara në çdo kohë midis 2010 dhe 2021. Disa makina do të humbasin aftësinë për të përditësuar vendndodhjen tuaj dhe të dhënat e trafikut gjatë vozitjes. Të tjerët nuk do të jenë në gjendje të lidhen me telefonin tuaj inteligjent, asistentët zanorë ose shërbimet e thirrjeve të urgjencës.

Nëse po drejtoni modele të caktuara nga Honda, Nissan ose Volvo, mund t’ju duhet të veproni përpara datës së mbylljes së 3G të AT&T në shkurt. Markat e lidhura me Verizon si Toyota dhe Lexus mund të kenë më shumë kohë: Verizon thotë se mbyllja e saj 3G do të ndodhë “jo më vonë” se 31 dhjetori. T-Mobile planifikon të mbyllë rrjetet e saj Sprint dhe T-Mobile 3G midis marsit dhe korrikut.

Disa kompani të mëdha automjetesh kanë publikuar informacione se cilat modele të makinave të tyre do të ndikohen nga mbyllja dhe çfarë hapash mund të ndërmarrin pronarët, nëse ka, për të siguruar që makinat e tyre të mos humbasin disa veçori të lidhura sapo të ndodhë mbyllja.

Prodhuesit e tjerë të makinave, si Bentley dhe Stellantis, kanë pranuar se disa nga makinat e tyre do të preken, por nuk kanë pranuar të specifikojnë se cilat modele.

Më poshtë është një listë aktuale e modeleve të prekura të njohura publikisht:

Acura:

  • Modelet MDX të prodhuara midis 2014 – 2017
  • ILX (2016-2017)
  • RDX (2016-2017)
  • RDX (2019-2021)
  • RLX (2014-2016)
  • TLX (2015-2017)
  • NSX (2017)

Faqja e internetit e Acura-s identifikon shtatë modele të ndryshme automjetesh me veçori të AcuraLink që funksionojnë në 3G, duke përfshirë përkujtuesit e trafikut dhe mirëmbajtjes në kohë reale, thirrjet e urgjencës dhe shërbimet e përmirësuara të ndihmës në anë të rrugës, si dhe disa shërbime personale. Marka luksoze japoneze, e cila është në pronësi të Honda, thotë se shoferët duhet të kontaktojnë një tregtar për të përditësuar harduerin e makinës së tyre nëse duan të vazhdojnë t’i përdorin ato shërbime pas mbylljes së rrjeteve 3G.

Audi: 

  • A3 e-Tron (2016-2018)
  • A4/Allroad (2013-2018)
  • A5 (2013-2018)
  • A6 (2012-2015)
  • A7 (2012-2015)
  • A8 (2012-2018)
  • RS 5 (2019)
  • Q3 (2015-2018)
  • Q5 (2013-2018)
  • Q7 (2012-2018)

Për secilin prej 10 modeleve Audi që do të preken nga mbyllja 3G, faqja e internetit ofron një përmbledhje të veçorive të lidhura që do të humbasin, nga asistenca në rrugë dhe veçoritë e gjetësit të automjeteve të vjedhura deri te çmimi i karburantit në kohë reale dhe informacioni i semaforit.

Prodhuesi gjerman i makinave luksoze këshillon pronarët që të vizitojnë një tregtar për të çaktivizuar harduerin e tyre 3G. Përndryshe, mbyllja do të bëjë që automjetet të “shfaqin një mesazh paralajmërues…dhe të lëshojnë një tingull zanor për të paralajmëruar drejtuesin se automjeti nuk është i lidhur dhe shërbimet e urgjencës nuk janë të disponueshme”.

Në dhjetor, Audi dhe kompania e softuerëve të automjeteve Mojio njoftuan gjithashtu një përditësim të harduerit që duhet të lejojë pronarët e modeleve të prekura të lidhen me rrjetet 4G.

BMW:

Në prill të vitit 2021, BMW publikoi një faqe FAQ duke vënë në dukje se të gjitha “automjetet e pajisura me pajisje telematike 3G ose automjete të montuara 2G” do të shkëputen plotësisht nga shërbimet e saj ConnectedDrive dhe BMW Assist. Faqja nuk pranoi të identifikonte se cilat modele përfshihen, por sipas The Drive, ju jeni të sigurtë nëse makina juaj është e vitit 2019 ose më vonë.

BMW tha se do të kontaktojë pronarët e automjeteve të prekur për t’i informuar nëse makina e tyre kualifikohet për një përmirësim falas. Jo të gjitha makinat do të jenë të pranueshme, sipas faqes FAQ.

General Motors:

Edhe makinat relativisht të vjetra të General Motors mund të preken: Vitin e kaluar, CM dhe platforma e saj OnStar njoftuan se mbyllja e 3G do të ndikojë në “vite të caktuara të modelit 2015 dhe automjete më të vjetra GM”.

Në tetor, GM filloi të ofrojë përditësime të softuerit wireless për të përgatitur flotën e saj për mbylljen, që OnStar thotë se do të ndodhë në shkurt. Sipas OnStar, përditësimi ndodh automatikisht për disa modele makinash, ndërsa të tjerat do të marrin një kërkesë në panelin e kontrollit për të pranuar instalimin e përditësimit të softuerit. Përditësimet do të vazhdojnë “derisa të gjitha automjetet e prekura të jenë përditësuar me sukses”, thotë faqja e internetit e OnStar.

Honda:

Faqja e internetit e Honda-s identifikon 22 shkurt 2022 si datën kur mbyllja e 3G do të prekë një pjesë të vogël të modeleve të saj. Kompania po ofron një përditësim të softuerit që duhet të riaktivizojë veçoritë e makinës si mbyllja në distancë, asistenca e përmirësuar në anë të rrugës dhe Wi-Fi hotspots.

Lexus:

Sipas Lexus, të gjitha modelet e prodhuara nga marka luksoze në pronësi të Toyota midis 2010 dhe 2017 do të preken nga mbyllja 3G, së bashku me modelet GX nga viti 2018. Mbyllja për shërbimet e lidhura të këtyre makinave do të vijë më 31 tetor 2022, në funksionet si njoftimi automatik i përplasjes dhe asistenca e përmirësuar në anë të rrugës do të ndalojnë së punuari përgjithmonë.

Deri më tani, Toyota dhe Lexus nuk kanë njoftuar ndonjë plan për të ofruar përmirësime të softuerit ose harduerit.

Nissan:

  • Altima (2016-2017)
  • GT-R (2017-2018)
  • Maxima (2016-2017)
  • 2017 Murano
  • 2017 Pathfinder
  • Rogue (2016-2017)
  • Rogue Sport (2017-2018)
  • Sentra (2016-2018)
  • TITAN (2016-2017) dhe 2017 TITAN XD
  • Disa automjete elektrike LEAF 2011-2015 me njësi telematike të përmirësuara 3G

Në dhjetor, Nissan tha se automjetet e saj të prekura do të humbasin lidhjen 3G me mbylljen e AT&T në shkurt dhe se kompania ka kontaktuar pronarët e automjeteve për t’i informuar ata për këtë çështje. Nëse zotëroni një nga modelet e mësipërme dhe nuk keni dëgjuar ende nga Nissan, kompania rekomandon të telefononi 1-855-426-6628 për të verifikuar nëse makina juaj është prekur.

Nissan nuk ka njoftuar ende ndonjë plan për të ofruar përmirësime të softuerit ose harduerit për pronarët e prekur.

Porsche:

  • 911 (2017-2019)
  • 918 Spyder (2014)
  • 718 (2017-2021)
  • Cayenne (2015-2019)
  • Macan (2017-2018)
  • Panamera (2014-2018)

Automjetet Porsche të listuara më sipër do të humbasin lidhjen 3G më 22 shkurt, duke ndërprerë funksionet e ndryshme të telekomandës, dhe sigurisë, sipas faqes së internetit të kompanisë. Porsche shton se disa, por jo të gjitha automjetet do të kualifikohen për një përmirësim të teknologjisë për të mbajtur funksionimin e këtyre funksioneve të lidhura.

Faqja e internetit e kompanisë thotë se do të njoftojë pronarët e makinave me email nëse automjetet e tyre kualifikohen për një përditësim.

Subaru: 

  • Crosstrek (2016-2019)
  • Forester (2016-2018)
  • Legacy (2016-2018)
  • Impreza (2016-2018)
  • WRX (2017-2018)
  • WRX STI (2017-2018)
  • Outback (2016-2018)

Në faqen e saj të internetit, prodhuesi japonez i automjeteve Subaru thotë se shtatë modelet e tij të prekura do të humbasin lidhjen 3G në shkurt, duke ndikuar në funksione si “ndihma e urgjencës SOS” dhe aftësia për të kyçur dhe hapur nga distanca makinën tuaj. Sidoqoftë, një përditësim i softuerit është i disponueshëm për abonentët e shërbimeve të lidhura me Starlink Safety Plus ose Security Plus të Subaru.

Tesla

Në korrik, Tesla njoftoi se sedanët e saj luksoz Model S të ndërtuara përpara qershorit 2015 do të humbasin lidhjen me rrjetin në shkurt 2022, përveç nëse pronarët paguajnë 200 dollarë në një tregtar Tesla për të instaluar një modem të përmirësuar, të aftë për LTE.

Pa përmirësimin, sedanët e prekur të Model S do të humbasin një sërë veçorish të lidhura, duke përfshirë përditësimet e softuerit wireless, të dhënat e trafikut, transmetimin e muzikës dhe veçorinë Summon të Tesla, që u lejon pronarëve të telefonojnë në distancë makinën e tyre në një parking për të ardhur t’i marrin ata.

Toyota: 

  • 4Runner (2010-2019)
  • Avalon (2013-2018)
  • Camry (2013-2017)
  • Highlander (2014-2018)
  • Land Cruiser (2011-2017)
  • Mirai (2016-2017)
  • Prius (2010-2016)
  • Prius Plug-in (2012-2015)
  • Prius V (2012-2016)
  • RAV4 EV (2012-2014)
  • Sienna (2011-2017)

Faqja e internetit e Toyota-s thotë se lidhja 3G për modelet e saj të prekura do të përfundojë më 1 nëntor. Kompania këshillon pronarët e automjeteve të kontaktojnë një përfaqësi të Toyota-s përpara datës 1 dhjetor për të përcaktuar nëse automjeti i tyre është i përshtatshëm për një përditësim të softuerit falas dhe për të caktuar një takim.

Nëse makina juaj nuk kualifikohet, Toyota thotë se thjesht do të humbni aksesin në veçori si njoftimi automatik i përplasjes, përmirësimi i ndihmës në anë të rrugës dhe urgjenca, të cilat ndihmojnë në gjetjen e automjetit tuaj nëse vidhet.

Volkswagen: 

  • Atlas (2018-2019)
  • Arteon (2018-2019)
  • Beetle (2014-2019)
  • CC (2014-2018)
  • Eos (2014-2017)
  • Modele të ndryshme Golf (2014-2019)
  • Jetta (2014-2019)
  • Passat (2014-2019)
  • Tiguan (2014-2019)

Veçoritë e lidhura të Volkswagen janë të disponueshme për drejtuesit me bazë abonimi, kështu që nëse nuk jeni abonent me pagesë, nuk do të humbni asgjë. Megjithatë, nëse drejtoni një nga modelet e mësipërme dhe keni një abonim aktiv të Car-Net, në shkurt do të humbni funksione si asistenca e urgjencës dhe telefonatave në rrugë, raportet e shëndetit të automjeteve dhe aftësia për të kontrolluar statusin e karburantit nga distanca.

Faqja e internetit e VW thotë se “informacione shtesë do të jenë të disponueshme në muajt e ardhshëm” për klientët që duan të vazhdojnë të përdorin platformën Car-Net pas mbylljes.

Volvo:

  • S60 (2015.5-2018
  • V60 (2015.5-2018)
  • V60 Cross Country (2015.5-2018)
  • XC60 (2015.5-2017)
  • XC70 (2015.5-2016)
  • XC90 (2016)

Partneri mobile i Volvo është AT&T, që do të thotë se automjetet e prekura do të humbasin lidhjen 3G në shkurt. Mbyllja do të ndërpresë veçori të tilla si përditësimet e trafikut në kohë reale dhe aksesin në makinë në aplikacionin Volvo On Call që ofron ndihmë emergjente dhe gjurmim në distancë.

Lexoni: Elektrifikimi i makinave klasike, një biznes në rritje

Faqja e internetit e kompanisë suedeze thotë se do të ofrojë një përmirësim për të paktën disa pronarë të automjeteve të prekura, të cilët udhëzohen të plotësojnë një formular online për më shumë informacion.

/cnbc

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #34 - Mars 2024

Për një vit të mbarë!

Viti 2024 ka nisur me sfidat dhe mundësitë e tij. Ndërsa kompanitë do të duhet të përballen me disa ndryshime ligjore dhe njëkohësisht trendet e tregjeve: si rritje çmimesh dhe rritje e kostos së fuqisë punëtore, startupet janë para mundësive dhe një klime favorizuese. Thirrje të shumta janë hapur në fushën e biznesit, kulturës dhe ideve të gjelbërta. Ndër më të rëndësishmit, programi i qeverisë për financimin e 80 startupeve në tre faza zhvillimi të tyre

Për të kuptuar rëndësinë e bizneseve të reja, veçanërisht në teknologji, mjafton të shohim që edhe sipërmarrje të konsoliduara vendase, si një grup kompanish si Balfin, kanë një vëmendje të theksuar tek startupet. Z. Samir Mane, President i këtij grupi, prej kohësh ka treguar interes, duke i mbështetur, por edhe duke investuar në një prej startupeve që pritet të sjellë revolucion në bio-inxhinieri. Vëmendja tek risia dhe inovacioni vlerësohet të jetë një nga arsyet kryesore, përse audienca jonë e zgjodhi në kompeticionin tonë të dhjetorit si Sipërmarrësi i Vitit. Në një intervistë ekskluzive, z. Mane tregon për ne copëza domethënëse nga …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0