Rritja e ekonomisë së Shqipërisë për 2016 më e ulët se parashikimet, vetëm 3%


Rritja e ekonomisë së Shqipërisë pritet që të përshpejtohet dhe të arrijë thuajse nivelin e 3 % vitin e ardhshëm, kjo për shkak të rritjeve të investimeve të huaja dhe rritjes së kërkesës së brendshme. Kështu ka deklaruar njësia serbe e Intesa Sanpaolo, citon SeeNews.

Rritja do të mbështetet nga një rritje e kërkesës për kredi dhe nisja e ndërtimit të projektit TAP, thonë ekspertët e bankës. Ndërsa citojnë se projeksionet e qeverisë shqiptarë janë për rritje ekonomike prej 3.4 % vitin e ardhshëm.

“Konsolidimi fiskal pritet që të vijojë në 2016, duke ulur gradualisht borxhin publik”- thonë analistët e bankës. Ata shtojnë se aktiviteti i kredisë do të zhvillohet, presin që normat e interesit të vijojnë të ulen dhe konsiderojnë që borxhi në monedhën vendase do të vijë me ulje. Javën e shkuar, Banka e Shqipërisë vendosi që të mbajë të pandryshuar normën bazë të interesit në nivelin 1.75 %, në linjë me pritshmëritë që të mund të zhvillohet ekonomia dhe inflacioni të arrijë nivelin e parashikuar sipas perspektivës afatshkurtër.

/ACP/

Must watch
Business Mag Nr. #25 - Mars 2021

Kjo periudhë përkon me një vit të plotë në kushte pandemie në vendin tonë, në Europë dhe në mbarë botën. Në një vit ndodhën shumë zhvillime, të paparashkuara ndonjëherë më parë nga ne, duke hedhur poshtë shumë plane apo projekte tonat për rritjen. Por, në këtë kohë sipërmarrje të ndryshme u vunë në lëvizje për të gjetur zgjidhje të reja e për të siguruar mbijetesën.

Në këtë numër të revistës, vijnë zhvillimet përmes gjurmëve që kanë lënë tek industri, sipërmarrje apo individë sipërmarrës.

Pano Soko, ekonomist i njohur flet për efektet e paketave ekonomike të mbështetjes dhe nevojën për paketa ndihme në industritë e prekura.

Rubrika 3X3 i kushtohet industrisë së verërave. Nga intervistat tona me 3 prodhues rezulton se

verërat shqiptare janë të “paralizuara” nga pandemia.

Verërat janë në një trend me turizmin. Brunila Liçaj, profesore dhe eksperte në fushën e turizmit është optimiste për të ardhmen e kësaj fushe.

Në rubrikën e brandeve kemi sjellë, fabrikën e qumështit dhe prodhimeve të bulmetit “Lufra”, ndërsa një brand që po rimëkëmbet nga Kosova është prodhuesi i këpucëve artizanale “Perolli”. Të dy këto brande janë model frymëzimi për njerëzit e punës!

Një pjesë e rëndësishme e revistës i dedikohet konkursit dhe fituesve të Businessmag në …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0