Roboti i sigurisë jep dorëheqjen duke u mbytur në shatërvan

Roboti i sigurisë jep dorëheqjen duke u mbytur në shatërvan


Kur e punësuan, drejtuesit dhe administratorët e qendrës tregtare deklaruan se ai do të ishte një rojtar më i mirë se ata prej “kocke e mishi”, pikërisht sepse nuk do të mërzitej në vendin e punës së tij.

Por roboti Knightscope K5, i vendosur në një qendër të famshme tregtare në Washington nuk e përballoi dot orarin e tejzgjatur të punës dhe vendosi të “vetëvritet” dhe e bëri këtë duke u mbytur në një shatërvan pranë vendit të tij të rojes.

“Kolegët” e tij njerëzorë thanë se u habitën nga ajo që panë dhe pas mbërritjes së ekspertizës “teknologjiko-mjekësore” u dol në përfundimin se roboti ishte vetëvrarë nga mërzia.

Knightscope 5 “punonte” prej pak muajsh në qendrën tregtare dhe përmes sistemit të kamerave të sigurisë dhe sensorëve lëshonte alarmin sa herë që vërente anomali në qendrën tregtare. Përveç se ishte në gjendje të kapte edhe anomalitë më të vogla, roboti ishte me leverdi nga ana ekonomike për qendrën tregtare, pasi konsumonte vetëm 7 dollarë në orë.

Pak muaj para se të vetëvritej, mbi robotin ishte ulur një klient dhe në një rast tjetër, një klient e kishte goditur me shkelma dhe të gjitha këto, duket se ishin të tepërta për të.

/TheVerge

Must watch
Business Mag Nr. #25 - Mars 2021

Kjo periudhë përkon me një vit të plotë në kushte pandemie në vendin tonë, në Europë dhe në mbarë botën. Në një vit ndodhën shumë zhvillime, të paparashkuara ndonjëherë më parë nga ne, duke hedhur poshtë shumë plane apo projekte tonat për rritjen. Por, në këtë kohë sipërmarrje të ndryshme u vunë në lëvizje për të gjetur zgjidhje të reja e për të siguruar mbijetesën.

Në këtë numër të revistës, vijnë zhvillimet përmes gjurmëve që kanë lënë tek industri, sipërmarrje apo individë sipërmarrës.

Pano Soko, ekonomist i njohur flet për efektet e paketave ekonomike të mbështetjes dhe nevojën për paketa ndihme në industritë e prekura.

Rubrika 3X3 i kushtohet industrisë së verërave. Nga intervistat tona me 3 prodhues rezulton se

verërat shqiptare janë të “paralizuara” nga pandemia.

Verërat janë në një trend me turizmin. Brunila Liçaj, profesore dhe eksperte në fushën e turizmit është optimiste për të ardhmen e kësaj fushe.

Në rubrikën e brandeve kemi sjellë, fabrikën e qumështit dhe prodhimeve të bulmetit “Lufra”, ndërsa një brand që po rimëkëmbet nga Kosova është prodhuesi i këpucëve artizanale “Perolli”. Të dy këto brande janë model frymëzimi për njerëzit e punës!

Një pjesë e rëndësishme e revistës i dedikohet konkursit dhe fituesve të Businessmag në …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0