Roboti që nuk do lejojë të moshuarit të ndihen të vetmuar - Business Magazine Albania

Roboti që nuk do lejojë të moshuarit të ndihen të vetmuar


Së shpejti një robot mund të ndihmojë të moshuarit të mos ndihen të vetmuar. Elli.Q përdor inteligjencën artificiale për të mësuar se çfarë pëlqen pronari i tij dhe do të ndihmojë ata të përdorin mediat sociale dhe të luajnë lojra online.

Roboti, shpikësit e të cilit pohojnë se ai është një nga më të përparuarit në botë, tashmë është prezantuar gjatë një panairi në Muzeun e Dizajnit në Londër. Sipas Age UK, gati gjysma e të gjithë njerëzve mbi 75 vjeç jetojnë vetëm dhe më shumë se 1 milion gjithmonë e më shumë ndihen të vetmuar. Projektuar nga një kompani me bazë në Izrael, Elli.Q pritet të ndihmojë për të luftuar këtë vetmi.nje-robot-per-te-moshuarit-6

Roboti do ti sugjerojë pronarit të tij aktivitete të tilla si: të lexojë, të shkojë për një shëtitje, të luajë lojëra ose të telefonojë miqtë dhe familjen. Duke përdorur ‘gjuhën e trupit’ që përcjell emocion, tingujt, dritat dhe imazhet për të shprehur veten, Elli.Q është dizajnuar për tu kuptuar lehtë. Duke përdorur IA, ai mëson preferencat, sjelljen dhe personalitetin e pronarit të tij.

Ai rekomandon vazhdimisht aktivitete të bazuara në të mësuarit e tij ose në rekomandimet e familjes. Elli.Q gjithashtu ka aftësinë për të monitoruar mirëqënien dhe mjedisin në shtëpi.

burimi: acp.al

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #25 - Mars 2021

Kjo periudhë përkon me një vit të plotë në kushte pandemie në vendin tonë, në Europë dhe në mbarë botën. Në një vit ndodhën shumë zhvillime, të paparashkuara ndonjëherë më parë nga ne, duke hedhur poshtë shumë plane apo projekte tonat për rritjen. Por, në këtë kohë sipërmarrje të ndryshme u vunë në lëvizje për të gjetur zgjidhje të reja e për të siguruar mbijetesën.

Në këtë numër të revistës, vijnë zhvillimet përmes gjurmëve që kanë lënë tek industri, sipërmarrje apo individë sipërmarrës.

Pano Soko, ekonomist i njohur flet për efektet e paketave ekonomike të mbështetjes dhe nevojën për paketa ndihme në industritë e prekura.

Rubrika 3X3 i kushtohet industrisë së verërave. Nga intervistat tona me 3 prodhues rezulton se

verërat shqiptare janë të “paralizuara” nga pandemia.

Verërat janë në një trend me turizmin. Brunila Liçaj, profesore dhe eksperte në fushën e turizmit është optimiste për të ardhmen e kësaj fushe.

Në rubrikën e brandeve kemi sjellë, fabrikën e qumështit dhe prodhimeve të bulmetit “Lufra”, ndërsa një brand që po rimëkëmbet nga Kosova është prodhuesi i këpucëve artizanale “Perolli”. Të dy këto brande janë model frymëzimi për njerëzit e punës!

Një pjesë e rëndësishme e revistës i dedikohet konkursit dhe fituesve të Businessmag në …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0