Risia nga LG: smartphone që përdor inteligjencën artificiale në kamera

Risia nga LG: smartphone që përdor inteligjencën artificiale në kamera


LG do të zbulojë një version të ri të telefonit të saj V30, në Mobile World Congress këtë vit dhe siç thonë zërat do të ketë një kamera, e cila funksionon nëpermjet inteligjencës artificiale (AI). Kompania koreane ka zhvilluar ‘’Vision AI’’ për t’i bërë kamerat më të mençura dhe më të thjeshta për t’u përdorur. Vision AI mund të analizojë në mënyrë automatike se çfarë je duke fotografuar dhe mund të rekomandojë mënyrën më të mirë të shkrepjes, midis 8 opsioneve (portret, ushqim, kafshë, panoramë, qytet, lule, agim and perëndim). Mund të rregullojë ngjyrat dhe këndet e objekteve, çdo reflektim në afërsi si dhe ndriçimin e hijet për të krijuar imazhin më të mirë të mundshëm.

AI ka edhe disa aftësi për shopping. Mund të skanojë imazhin ose të skanojë kodet QR për të treguar se ku mund të blini produktin të cilin po fotografoni, duke treguar edhe çmimet më të ulëta. Në vazhdim, Vision AI, mat zbehtësinë e fotos në ndriçim të ulët dhe ndriçon pjesë të caktuara të imazhit, që kanë më tepër rëndësi.

Së bashku me kameran e re, LG do të prezantojë edhe një Voice AI së bashku me Google Assistant. Do të shtohen komanda të reja zanore, shumica e të cilave janë të lidhura me Vision AI. Mund t’i kërkosh Voice AI që të shkrepësh foto në mënyra të ndryshme, panorama, perëndim apo ndriçim i ulët, mund të kërkosh imazhe në mënyre zanore e kështu me radhë.

LG thotë se këto janë thjeshtë bazat e përdorimit të teknologjisë artificiale në telefonin e saj V30. Nuk është bërë e ditur se kur do të zbulohen të reja të tjera, por do të mësojmë më shumë për këtë në fund të muajit shkurt.

burimi: engadget.com

Must watch
Business Mag Nr. #25 - Mars 2021

Kjo periudhë përkon me një vit të plotë në kushte pandemie në vendin tonë, në Europë dhe në mbarë botën. Në një vit ndodhën shumë zhvillime, të paparashkuara ndonjëherë më parë nga ne, duke hedhur poshtë shumë plane apo projekte tonat për rritjen. Por, në këtë kohë sipërmarrje të ndryshme u vunë në lëvizje për të gjetur zgjidhje të reja e për të siguruar mbijetesën.

Në këtë numër të revistës, vijnë zhvillimet përmes gjurmëve që kanë lënë tek industri, sipërmarrje apo individë sipërmarrës.

Pano Soko, ekonomist i njohur flet për efektet e paketave ekonomike të mbështetjes dhe nevojën për paketa ndihme në industritë e prekura.

Rubrika 3X3 i kushtohet industrisë së verërave. Nga intervistat tona me 3 prodhues rezulton se

verërat shqiptare janë të “paralizuara” nga pandemia.

Verërat janë në një trend me turizmin. Brunila Liçaj, profesore dhe eksperte në fushën e turizmit është optimiste për të ardhmen e kësaj fushe.

Në rubrikën e brandeve kemi sjellë, fabrikën e qumështit dhe prodhimeve të bulmetit “Lufra”, ndërsa një brand që po rimëkëmbet nga Kosova është prodhuesi i këpucëve artizanale “Perolli”. Të dy këto brande janë model frymëzimi për njerëzit e punës!

Një pjesë e rëndësishme e revistës i dedikohet konkursit dhe fituesve të Businessmag në …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0