Risi në treg, një brand ndërkombëtar për certifikimin e produkteve shqiptare - Business Magazine Albania

Risi në treg, një brand ndërkombëtar për certifikimin e produkteve shqiptare

certifikim

Konsumatorët shqiptarë do të mund të zgjedhin për produktet që i vlerësojnë si më cilësoret në treg. Kjo falë kompanisë “Përzgjedhur Produkti i Vitit” (POY), e cila vjen në Shqipëri, pasi ofron shërbimet e saj edhe në 45 vende të botës.

Ky brand ndërkombëtar synon të orientojë blerësit drejt produkteve inovative më të mira në treg, si dhe të shpërblejë prodhuesit për produktet e tyre më të reja. Një mundësi shumë e mirë që iu ofrohet si bizneseve shqiptare që duan të jenë pjesë e bashkëpunimit me kompaninë “Përzgjedhur Produkti i Vitit”, ashtu edhe për konsumatorët vendas, që problemet me cilësinë dhe standardin e produkteve i kanë të mprehta. Por, si funksionon?

POY është një konkurs vjetor bazuar në votën e konsumatorit, i cili zgjedh një produkt lider në inovacion për kategori të ndryshme. “Falë metodologjisë që ndjekim dhe transparencës totale në përzgjedhje, që nga themelimi ne kemi arritur: Të kemi prezencë gjeografike në 45 shtete. Të jemi konkursi më i mirënjohur, për vlerësimin nga konsumatori. Të zgjidhemi nga kompani gjigande si Coca Cola, Nestle dhe shumë të tjerë, si ura lidhëse e produkteve të tyre dhe konsumatorit”, shprehen drejtuesit e kompanisë.

Lexo: Si mbërriti uji “Lajthiza” në tregun e Emirateve të Bashkuara Arabe

Sot çdo biznes me akses në internet mund të marketojë produktet e tij, prandaj konkurrenca është  mjaft e ashpër. “Ne besojmë se marka POY do të bëjë një diferencë në shitjen e produkteve tuaja, ashtu siç ka bërë në tregjet e 45 shteteve të tjera ku operon, përfshirë në to vende me ekonomi më të dobët se Shqipëria”, shprehen drejtuesit e POY.

Me ekskluzivitetin e konkursit POY në Shqipëri, kompania mund të ndihmojmë produktet tuaja që: të kenë një markë prestigjoze marketingu, e cila do të rikonfirmojë se produktet tuaja janë Premium; të zgjerojë strategjinë tuaj të marketingut, si dhe të rriten shitjet mbi produktin e zgjedhur, rezultat i provuar çdo herë që një produkt ka fituar konkursin në çdo shtet.

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

✨ Thënia e ditës
“Mos u përpiq të jesh lider. Përpiqu të jesh i vlefshëm.”
— Albert Einstein
Must watch
Business Mag Nr. #38 - Qershor 2025

Shqipëria është sot më pranë se kurrë Bashkimit Europian. Hapat integrues të ekonomisë drejt njëjtësimit me standardet europiane, transformimi digjital, ligji për mbrojtjen e të dhënave, qasja ndaj inovacionit dhe mbrojtja e pronës intelektuale, janë të gjitha tregues të një Shqipërie që po zhvillohet me ritme të kënaqshme.

Kjo nuk është më Shqipëria e viteve të gjumit institucional dhe të një sektori privat që rri në pritje. Sot, vendi është në lëvizje. Nga hapësirat e betonit gri të Piramidës në Tiranë, ku të rinjtë po programojnë të ardhmen, e deri te sipërmarrjet që sjellin zgjidhje inovative dhe injektojnë ritëm e ambicie në treg, po ndërtohet një ekonomi që kërkon të jetë pjesë e botës së zhvilluar.

“Krijo, por mbro!” – ky apel i DPPI-së duhet të shkruhet në çdo zyrë, studio, fabrikë apo laborator. Nuk ka zhvillim pa siguri ligjore, dhe nuk ka ekonomi kreative pa mbrojtje të së drejtës autoriale.
Në të njëjtën kohë, Bashkimi Europian po zgjat dorën me fonde dhe projekte konkrete. Nga modernizimi i rrjetit hekurudhor tek financimi i startup-eve dhe sipërmarrjeve të gjelbra, mbështetja e BE-së po i jep frymë një transformimi të qëndrueshëm ekonomik. Platformat si Think Big dhe programet e edukimit digjital janë duke krijuar një ekosistem të ri për inovacionin.

Për bizneset shqiptare, e tashmja është një mundësi që nuk mund të shpërdorohet. Standardet …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0