Richard Branson përcjell mesazhe shprese dhe inkurajimi për GEW 2020

Richard Branson përcjell mesazhe shprese dhe inkurajimi për GEW 2020

Richard Branson, themeluesi i Virgin Group me afërsisht 400 kompani dhe një mbështetës prej kohësh i Global Entrepreneurship Week, ndau një mesazh shprese dhe inkurajimi për sipërmarrësit në të gjitha nivelet për javën e sipërmarrjes.

Me kaq shumë sipërmarrës që po luftojnë në vitin 2020, për shkak të një ngadalësimi ekonomik të shkaktuar nga pandemia COVID-19, Branson theksoi:

“Të gjithë kanë potencialin për t’u bërë sipërmarrës dhe për të krijuar ndryshime pozitive në komunitetet e tyre. Unë jam krenar që mbështes Global Entrepreneurship Network… me një mision për të bërë të mundur për cilindo, që të nisë hapat për një biznes të ri”.

Miliarderi britanik, një nga sipërmarrësit më të njohur dhe frymëzues në të gjithë botën, ka lëshuar deklarata të ngjashme që datojnë që nga fillimi i Global Entrepreneurship Week në vitin 2008. Ai gjithashtu ishte folësi kryesor në Global Entrepreneurship Congress në Liverpool në 2012, duke ndihmuar në ngritjen në formatin e saj aktual me mijëra delegatë nga 180 vende. Në fillim të Global Entrepreneurship Week në 2017, ai mori pjesë në fillimin e Sloan 22, kampusi fillestar i GEN në Johannesburg, më i madhi i këtij lloji në kontinentin afrikan.

GENGLOBAL

Must watch
Business Mag Nr. #24 - Tetor 2020

Numri 24 i revistës Businessmag.al sjell një panoramë të zhvillimeve, përshtatjeve dhe ecurisë në sektorë të ndryshëm të ekonomisë. Në të njëjtën kohë, shohim zhvillime relativisht të kënaqshme.  Organizime të reja si Dhoma Ekonomike e Gruas, duket si një shpresë për më shumë zë, lobim dhe mbështetje për gratë sipërmarrëse dhe sipërmarrjet e reja.

Gjatë kësaj periudhe angazhime si programi “Ringrihu më i fortë”, ishin një lloj kundërpërgjigje ndaj dëmeve ekonomike që po shkakton pandemia.

Influencerat vijojnë të rrisin hapësirat e tyre dhe janë bërë një instrument i rëndësishëm marketimi. Në brendësi të revistës do të gjeni renditjen e top 100 influencerave më të mëdhenj në vend.

Gjatë kësaj vere ndërkohë, vetë Businessmag pati një fushatë të suksesshme të promovimit të turizmit shqiptar. Qindra të rinj u angazhuan të dërgojnë foto dhe përshkrimet e vendeve të ndryshme të Shqipërisë.

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale