Richard Branson përcjell mesazhe shprese dhe inkurajimi për GEW 2020 - Business Magazine Albania

Richard Branson përcjell mesazhe shprese dhe inkurajimi për GEW 2020

Richard Branson përcjell mesazhe shprese dhe inkurajimi për GEW 2020

Richard Branson, themeluesi i Virgin Group me afërsisht 400 kompani dhe një mbështetës prej kohësh i Global Entrepreneurship Week, ndau një mesazh shprese dhe inkurajimi për sipërmarrësit në të gjitha nivelet për javën e sipërmarrjes.

Me kaq shumë sipërmarrës që po luftojnë në vitin 2020, për shkak të një ngadalësimi ekonomik të shkaktuar nga pandemia COVID-19, Branson theksoi:

“Të gjithë kanë potencialin për t’u bërë sipërmarrës dhe për të krijuar ndryshime pozitive në komunitetet e tyre. Unë jam krenar që mbështes Global Entrepreneurship Network… me një mision për të bërë të mundur për cilindo, që të nisë hapat për një biznes të ri”.

Miliarderi britanik, një nga sipërmarrësit më të njohur dhe frymëzues në të gjithë botën, ka lëshuar deklarata të ngjashme që datojnë që nga fillimi i Global Entrepreneurship Week në vitin 2008. Ai gjithashtu ishte folësi kryesor në Global Entrepreneurship Congress në Liverpool në 2012, duke ndihmuar në ngritjen në formatin e saj aktual me mijëra delegatë nga 180 vende. Në fillim të Global Entrepreneurship Week në 2017, ai mori pjesë në fillimin e Sloan 22, kampusi fillestar i GEN në Johannesburg, më i madhi i këtij lloji në kontinentin afrikan.

GENGLOBAL

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #25 - Mars 2021

Kjo periudhë përkon me një vit të plotë në kushte pandemie në vendin tonë, në Europë dhe në mbarë botën. Në një vit ndodhën shumë zhvillime, të paparashkuara ndonjëherë më parë nga ne, duke hedhur poshtë shumë plane apo projekte tonat për rritjen. Por, në këtë kohë sipërmarrje të ndryshme u vunë në lëvizje për të gjetur zgjidhje të reja e për të siguruar mbijetesën.

Në këtë numër të revistës, vijnë zhvillimet përmes gjurmëve që kanë lënë tek industri, sipërmarrje apo individë sipërmarrës.

Pano Soko, ekonomist i njohur flet për efektet e paketave ekonomike të mbështetjes dhe nevojën për paketa ndihme në industritë e prekura.

Rubrika 3X3 i kushtohet industrisë së verërave. Nga intervistat tona me 3 prodhues rezulton se

verërat shqiptare janë të “paralizuara” nga pandemia.

Verërat janë në një trend me turizmin. Brunila Liçaj, profesore dhe eksperte në fushën e turizmit është optimiste për të ardhmen e kësaj fushe.

Në rubrikën e brandeve kemi sjellë, fabrikën e qumështit dhe prodhimeve të bulmetit “Lufra”, ndërsa një brand që po rimëkëmbet nga Kosova është prodhuesi i këpucëve artizanale “Perolli”. Të dy këto brande janë model frymëzimi për njerëzit e punës!

Një pjesë e rëndësishme e revistës i dedikohet konkursit dhe fituesve të Businessmag në …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0