Revolta në Starbucks, punonjësit revoltohen kundër kodit të ri... - Business Magazine Albania

Revolta në Starbucks, punonjësit kundërshtojnë kodin e ri të veshjes

Starbucks ndryshoi kodin e veshjes në të gjitha dyqanet e saj në SHBA, duke kërkuar që punonjësit të veshin vetëm këmisha të zeza (me mëngë të gjata) dhe pantallona në ngjyrë khaki, të zezë ose xhins blu, nën përparësen ikonike të gjelbër.

Lexo gjithashtu: Ortoreksia, kur dëshira për ushqyerje të shëndetshme shndërrohet në rrezik

Sindikalistët e “Starbucks Workers United,” që përfaqëson mbi 10,000 punonjës në më shumë se 570 dyqane, raportuan se qindra punonjës nga 50 dyqane në SHBA janë larguar nga puna që prej të dielës për të protestuar kundër ndryshimeve.

Sindikalistët thonë se rregullat e reja ndryshojnë rëndë marrëveshjen paraprake dhe shtojnë barrën mbi punonjësit, shumë prej të cilëve kanë vështirësi financiare, duke i detyruar të blejnë rroba të reja për të respektuar kodin e ri, përndryshe rrezikojnë ndëshkime.

Starbucks tha për Bloomberg se puna vazhdon normalisht dhe se ndryshimi është i thjeshtë: “Vishni një këmishë të zezë, ose tuajën ose të ofruarën nga ne.”

Marrëveshja midis kompanisë dhe sindikatave ka zgjatur prej vitesh dhe oferta e fundit është refuzuar në prill.

Starbucks ka mbi 40,000 dyqane në mbarë botën, prej tyre rreth 17,000 në SHBA, ku punojnë rreth 200,000 njerëz.

Përparësja e gjelbër është simbol i Starbucks që nga viti 1987.

Entrepreneur

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #37 - Prill 2025

Mendo lokalisht, vepro globalisht

Viti 2025 vjen me sfida dhe mundësi të mëdha në sektorë të rëndësishëm të ekonomisë sonë. Turizmi shqiptar po përjeton një rritje të jashtëzakonshme, ku duket se pas një prezantimi mbresëlënës në ITB Berlin, Shqipëria është gati të pozicionohet si një destinacion i rëndësishëm në hartën botërore me një ofertë të larmishme turistike. Paralelisht, tregu i pasurive të paluajtshme po përballet me ndyshime të shumta, ku investimet strategjike dhe zhvillimi i qëndrueshëm janë kyç për suksesin e këtij sektori.
Teknologjia vazhdon të transformojë mënyrën se si jetojmë dhe punojmë. Inteligjenca Artificiale nuk është më thjesht një mjet ndihmës, por një faktor vendimtar që po shkruan rregulla të reja në çdo industri.

Bota përballë sfidës së krijimit të një axhende më humane për Inteligjencën Artificiale – si mund ta vendosim atë në shërbim të njeriut, pa e shndërruar në një rrezik për demokracinë dhe ekonominë globale? Ndërsa jetojmë në një botë që ndryshon vazhdimisht, shohim sesi Fintech është një realitet i padiskutueshëm që po lehtëson ditë pas dite jetën dhe veprimtarinë e bizneseve dhe individëve. Ajo që konfirmojmë me siguri në këtë edicion është sesi bizneset shqiptare po përqafojnë gjithnjë e më shumë një qasje europiane në menaxhim, kulturë, lidership dhe investime, duke u nxitur drejt inovacionit dhe …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0